Eens. Maar ik krijg dat niet tot haar doorgedrongen.quote:Op zondag 7 november 2010 02:59 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik vind het vooral erg bitter voor het aanstaande kind. Wat die onverantwoordelijke ouders er voor een hinder van hebben, zal mij een worst wezen to be honest.
6 jarige studie. Heeft net bachelor, moet nog 3 jaar.quote:Op zondag 7 november 2010 03:00 schreef Krantenman het volgende:
Hoe lang moet ze nog studeren is mijn vraag eerder.
Denkt ze dat ze ooit een serieuze relatie zal krijgen met de biologische vader? Of iig contact met hem blijft houden?quote:Op zondag 7 november 2010 03:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Maar ik krijg dat niet tot haar doorgedrongen.
Ik zei 'je kunt dan zonder oppas niet stappen', antwoord 'ik heb als een week niet gestapt, ging prima'.
Dammit...het gaat niet over een week maar over 18 jaar...
Nee. Ik denk dat zij ook wel inziet dat hij het leuk vindt..maar geen inkomen heeft.quote:Op zondag 7 november 2010 03:10 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Denkt ze dat ze ooit een serieuze relatie zal krijgen met de biologische vader? Of iig contact met hem blijft houden?
Ja, 14 jaar om precies te zijn. Zelfde ouders zelfs. Ze had mijn dochter kunnen zijnquote:Op zondag 7 november 2010 03:11 schreef Wing het volgende:
Groot leeftijdsverschil tussen jou en je zusje overigens.
Speelt het voor haar niet mee dat het kind dan zonder biologische vader moet opgroeien? Niet echt ideaal.quote:Op zondag 7 november 2010 03:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat zij ook wel inziet dat hij het leuk vindt..maar geen inkomen heeft.
De crosspost heb ik in het andere topic al aangegeven.quote:
Oh, dat weet ze wel, maar het heeft kennelijk ook met moederschapsgevoelens te maken. Als ik haar spreek gaat het nooit over de vader. Ze vindt het niet echt interessant. Het is HAAR kimd, zo voelt zij dat.quote:Op zondag 7 november 2010 03:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Speelt het voor haar niet mee dat het kind dan zonder biologische vader moet opgroeien? Niet echt ideaal.
quote:Op zondag 7 november 2010 02:58 schreef capricia het volgende:
Die vent vindt het geweldig, maar ze hebben geen vaste relatie en hij geen geld/inkomen.
quote:Op zondag 7 november 2010 03:05 schreef capricia het volgende:
Ze heeft nog nooit gewerkt en vind dat ook nu niet nodig.
Die klacht is precies verwoord.quote:Op zondag 7 november 2010 02:58 schreef capricia het volgende:
Mijn zusje is 23, studeert en is sinds een paar weken zwanger van een of ander vaag sekscontact.
Ze wil het kind houden omdat dat 'natuurlijk' is.
Ze woont nog thuis, maar gaat er van uit dat ze urgentie krijgt bij een huurwoning. Geen spaargeld what so ever.
Die vent vindt het geweldig, maar ze hebben geen vaste relatie en hij geen geld/inkomen.
Ze denkt ook dat haar vriendinnen het kindje wel op zullen vangen terwijl zij verder studeert. Dream on...
Dit gaat ongelooflijk kut worden, denk ik dan. Een alleenstaande moeder zonder afgemaakte studie ergens op een flatje met een uitkering.
Of klaag ik te hard?
Heb je vertrouwen in de echtgenoot van je zusje? Gezien jouw zorgen moet hij wel iets kwaads in de zin hebben...quote:Op zondag 7 november 2010 03:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat zij ook wel inziet dat hij het leuk vindt..maar geen inkomen heeft.
Echtgenoot.quote:Op zondag 7 november 2010 04:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je vertrouwen in de echtgenoot van je zusje? Gezien jouw zorgen moet hij wel iets kwaads in de zin hebben...
Het wordt alsmaar smeuïger.quote:Op zondag 7 november 2010 04:10 schreef capricia het volgende:
Ik zal de klacht nog even wat specifieker maken:
Ze denkt dat het van een vriend van haar ex is, omdat het AL 4 weken uit was. Maar het kan ook van haar ex zelf zijn.
Dat ziet ze wel aan de kleur van het kindje, zegt ze zelf.
Dus laten we zeggen dat de vent er niet echt toe doet
Ja.quote:Op zondag 7 november 2010 04:14 schreef Lo-Fi het volgende:
Het begint steeds meer te klinken als een domme breezer ipv een volwassen studente.
Volgens mij beseft ze het allemaal nog niet zo en is ze nu vooral bezig haar kop in het zand te steken.
wtfquote:Op zondag 7 november 2010 04:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind het ook voelen als aandachtstrekkerij.
Maar, met een zwangerschap of kind spot je niet. Lijkt mij zo.
En het bizarre is dat ze dus 2 universitaire studies doet, maar kennelijk hierin heel dom is of zo?
Laten we zeggen dat ze iets anders in elkaar zit als TS.
Ik vind dit afschuwelijk!
Uiteindelijk gaat ze de bezwaren etc. wel inzien, maar voorlopig lijkt ze er nog niet aan toe om haar zwangerschap echt onder ogen te komen. Ze spot er dan wel mee, maar het zou me weinig verbazen als ze het eigenlijk een enorme klotesituatie vindt.quote:Op zondag 7 november 2010 04:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind het ook voelen als aandachtstrekkerij.
Maar, met een zwangerschap of kind spot je niet. Lijkt mij zo.
En het bizarre is dat ze dus 2 universitaire studies doet, maar kennelijk hierin heel dom is of zo?
Laten we zeggen dat ze iets anders in elkaar zit als TS.
Ik vind dit afschuwelijk!
Wij, haar directe familie, hebben ook al een paar keer aangedrongen op een persoonlijkheidstest. Het advies tot die test komende van de huisarts.quote:
Want?quote:Op zondag 7 november 2010 05:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Die twee universitaire studies zullen wel twee softe hbo achtige alfa studies zijn als ik het zo inschat
Dit is idd. zwaar shit, ook voor jou natuurlijk want je snapt wel waar de baby wordt gelaten als moeders uit moet. Aan de andere kant, je kunt het ook positief zien, zij is 23 en dat lijkt me een prima leeftijd om moeder te worden, er zijn ook zoveel vrouwen die te lang wachten en dan uiteindelijk de boot missen.quote:Op zondag 7 november 2010 02:58 schreef capricia het volgende:
Mijn zusje is 23, studeert en is sinds een paar weken zwanger van een of ander vaag sekscontact.
Ze wil het kind houden omdat dat 'natuurlijk' is.
Ze woont nog thuis, maar gaat er van uit dat ze urgentie krijgt bij een huurwoning. Geen spaargeld what so ever.
Ze denkt ook dat haar vriendinnen het kindje wel op zullen vangen terwijl zij verder studeert. Dream on...
Dit gaat ongelooflijk kut worden, denk ik dan. Een alleenstaande moeder zonder afgemaakte studie ergens op een flatje met een uitkering.
Of klaag ik te hard?
Niemand, behalve mijn zusje kennelijk, zit op dat kind te wachten (jezus, het is ook nog helemaal geen kind!) Mijn ouders zijn nog niet eens zonder 'kinderen'. Immers, zij woont grotendeels nog thuis.quote:Op zondag 7 november 2010 07:03 schreef eigendeegcookie het volgende:
Had ze misschien verwacht dat jij t enig zou vinden om tante te worden,
en is ze nog maar kortgeleden uit de droom geholpen?
En je moeder? Heeft tie dr zin in?/ ziet tie de leuke kanten eraan wel?
Juist niet, mensen die alfa studies doen hebben juist een beter sociaal inzicht dan die autistische beta studentenquote:Op zondag 7 november 2010 05:51 schreef slashdotter3 het volgende:
Die twee universitaire studies zullen wel twee softe hbo achtige alfa studies zijn als ik het zo inschat
Dus om te studeren heb je geen gezond verstand meer nodig?quote:Op zondag 7 november 2010 02:58 schreef capricia het volgende:
Waarom niet? Zat moeders op de wereld die naast hun baan nog een studie doen en thuis 3 kinderen hebben lopen.quote:Op zondag 7 november 2010 10:07 schreef Mrs.Vixen het volgende:
...ze is wel op de hoogte dat als ze een kind heeft echt niet meer kan studeren en...
JA! EN TIS NOG EEN WERKLOZE BLOWENDE NEGER OOK!!quote:
als ik je ouders was zou ik dat plan 2 a 3 jaar vervroegenquote:Op zondag 7 november 2010 07:18 schreef capricia het volgende:
En hebben gespaard om over 2 a 3 jaar samen weg te gaan...
dat iddquote:Op zondag 7 november 2010 04:26 schreef Levolution het volgende:
Zo te lezen heeft je zusje een flinke ass whoopin' nodig van paps.
kijk eens wat er rondloopt op de gemiddelde natuurkunde faculteit.quote:Op zondag 7 november 2010 10:11 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dus om te studeren heb je geen gezond verstand meer nodig?
ik denk dat ze wat duidelijker moeten zijn in hoe serieus ze zijn met hun wensen en dat zij er tegen die tijd met baby en al uitgevlogen is (en ze dus zelf zal moeten babysitten), idem voor jou en mogelijk ook haar vriendinnen.quote:Op zondag 7 november 2010 07:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Immers, zij woont grotendeels nog thuis.
Ze hadden gedacht om, als ze echt uit huis is, samen mooie reizen te maken. Ze zijn beiden nu in de 60. En hebben gespaard om over 2 a 3 jaar samen weg te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |