Internet was sowieso wel beschikbaar via onbeveiligd netwerk, haakspullen zijn nooit ingepakt geweest, zijn met bak zo vervoerd en stonden dus al klaar!quote:Op maandag 8 november 2010 10:28 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Lyssa, gefeliciteerd!
Maar waarom staat tv voor internet? En waarom staan beide voor "uitgepakte haakspullen"?
Je hebt heel wat uit te leggen![]()
Hij kan het net bijbenen. Wacht nog steeds op de gaskachel. Heb niet zo erg veel zin om deze maand mijn huur over te maken... (had voor de 5e gebeurd moeten zijn)quote:Op maandag 8 november 2010 12:55 schreef trui het volgende:
ik heb ook wel es geen zin ergens in, wist je dat? en zal ik dat ook elke keer op gaan schrijven hier?![]()
caroline, doet je verwarming het inmiddels beter?
Oh my godquote:Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef trui het volgende:
[..]
haha jij leest wel met een heel optimistische bril op he!
succes met voorbereiden van de herkansing, whoopdidoo.
Ik krijg altijd een soort hoekjes in mn cirkel als ik meerder, dat vind ik ook zo lelijkquote:Op maandag 8 november 2010 13:10 schreef trui het volgende:
ik vind het ook lastig om zo'n mindering mooi te laten verlopen. dat trekt al gauw van die 'gaten'.
Mijn stem heb je!quote:Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi allemaal!
Ik was na het haken van een aantal slofjes (heb er een paar verkocht aan vrienden, zó tof![]()
) het haken eventjes een beetje zat, maar nu ga ik verder aan nog een uiltje!
Mag ik jullie in de tussentijd om een gunst vragen? Ik zing in een koor, en we doen mee aan een competitie van Classic FM, dus we hebben stemmen nodig!!
Wie zo lief is, mag op de volgende link klikken en dan stemmen op Vocaal Ensemble A Capelli
http://www.classicfm.nl/s(...)dex.php?page=stemmen
(we staan op pagina 2 inmiddels)
Riep u mij? Moet de zweep er overheen?quote:Op maandag 8 november 2010 13:02 schreef trui het volgende:
dat klinkt in elk geval al een stuk interessanter. maar ik stel voor dat we het voornamelijk bij haken houden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |