abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88468938
Later als ik groot ben ( :P ) ga ik niet werken hoor.

Ik ben trouwens bezig met een mama(of papa) voor mn lelijke pinguin. Moest toch wat doen gister.
pi_88469030
Sneeuw? O+

* Inu is een wintermens, ook al betekent dat vaak pijn aan gewrichten :')
pi_88469128
Ach lang leve de verwarming en dekentjes.
alleen heb je daar buiten niet zo veel aan.

Ik hoop dat ik kan nakijken want ik zie die docent er nog wel voor aan om dat er gewoon niet op te zetten. Colleges waren namelijk ook al te slecht gewoon.

Moet nog een opdracht verbeteren voor 12 uur vanavond...heb geen zin. Kan niet nadenken als ik het koud heb :P

Ow inu die beer was volgens mij die ene die ik ook gemaakt heb, wat grappig om te zien dat ie zo anders is.
  maandag 8 november 2010 @ 12:55:24 #54
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88469350
ik heb ook wel es geen zin ergens in, wist je dat? en zal ik dat ook elke keer op gaan schrijven hier? >:)

caroline, doet je verwarming het inmiddels beter?
in de haak.
pi_88469528
Ja O+
Maar ik heb ook in heel veel dingen wel zin hoor, slapen, haken, zomer, warmte, warme chocolademelk, shoppen, gewoon een lekker boek lezen. Moet ik nog doorgaan?
  maandag 8 november 2010 @ 13:02:27 #56
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88469570
dat klinkt in elk geval al een stuk interessanter. maar ik stel voor dat we het voornamelijk bij haken houden hier.
in de haak.
pi_88469773
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 10:28 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Lyssa, gefeliciteerd!
Maar waarom staat tv voor internet? En waarom staan beide voor "uitgepakte haakspullen"?
Je hebt heel wat uit te leggen ~O>

Internet was sowieso wel beschikbaar via onbeveiligd netwerk, haakspullen zijn nooit ingepakt geweest, zijn met bak zo vervoerd en stonden dus al klaar! :P

Vanavond naar de Ikea en daarna maar weer eens de haaknaald tevoorschijn toveren, voor dat WITTE :P melkkannetje!
pi_88469788
Foto's dan maar?

Beertje

Mislukt....aapbeeriets?

En nog een vraagje, voor de mensen die wel beestjes maken. Als je de elke ronde mindert, wordt het minder mooi dan de rest zeg maar, of ben ik de enige die dat heeft?
  maandag 8 november 2010 @ 13:10:01 #59
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88469829
ik vind het ook lastig om zo'n mindering mooi te laten verlopen. dat trekt al gauw van die 'gaten'.
in de haak.
pi_88469962
Ik sla meestal nog een keer over als ik minder, dat scheelt al iets :)

Dus: insteken in 1e v, overslaan en terughalen, insteken in 2e v overslaan en terughalen, overslaan, door eerste 2 lusjes, overslaan en door laatste 2 lusjes :)
  maandag 8 november 2010 @ 13:22:56 #61
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88470311
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:55 schreef trui het volgende:
ik heb ook wel es geen zin ergens in, wist je dat? en zal ik dat ook elke keer op gaan schrijven hier? >:)

caroline, doet je verwarming het inmiddels beter?
Hij kan het net bijbenen. Wacht nog steeds op de gaskachel. Heb niet zo erg veel zin om deze maand mijn huur over te maken... (had voor de 5e gebeurd moeten zijn)
pi_88470591
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef trui het volgende:

[..]

haha jij leest wel met een heel optimistische bril op he! :)
succes met voorbereiden van de herkansing, whoopdidoo. :P
Oh my god :@ Sorry Whoopdidoo :P Fijn dat de oefening leuk was, ik zal het zo zeggen :P (ik zat met mijn gedachten bij J, die net vertrok naar zijn werk, 2 dingen doen is dus echt niet handig :P )
pi_88470879
pfff, mijn vlaggetjes waren bijna af, ik ga namelijk gewoon door met haken terwijl ik zit te skypen. Toen kwam mijn nichtje, die net thuis in NL binnen kwam rennen bij ons, met de mededeling dat zij er graag '20 wilde bestellen'... (let wel, nichtje van 7). En of dat even voor volgende week kon want dan kon mijn zusje het weer mee terug nemen (wederom, nichtje van 7). Alles moet nu dus even aan de kant gegooid worden :P

Ik krijg het nog een soort van druk :D En ik had mezelf beloofd/verplicht geen katoen meer te kopen totdat ik een beetje van m'n oude bollen af was... Maar dat gaat nu zo hard dat ik elke 2 dagen nieuwe bollen moet gaan halen ( want je zal eens van tevoren bedenken wélke precies op waren, dus na 2 dagen kom je erachter dat geel en groen ook wel heel hard gaan).

Kussensloop is trouwens af, ik moet hem alleen nog op het kussen naaien. Ik ga dat vanavond denk ik doen.
  maandag 8 november 2010 @ 13:43:08 #64
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88470904
wat zei je kirsten, draai eerst je spaarpot maar es om! :+
in de haak.
  maandag 8 november 2010 @ 13:51:25 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88471149
Hoi allemaal! :W

Ik was na het haken van een aantal slofjes (heb er een paar verkocht aan vrienden, zó tof O+ *O* ) het haken eventjes een beetje zat, maar nu ga ik verder aan nog een uiltje!

Mag ik jullie in de tussentijd om een gunst vragen? Ik zing in een koor, en we doen mee aan een competitie van Classic FM, dus we hebben stemmen nodig!!

Wie zo lief is, mag op de volgende link klikken en dan stemmen op Vocaal Ensemble A Capelli *O*
http://www.classicfm.nl/s(...)dex.php?page=stemmen
(we staan op pagina 2 inmiddels)
  maandag 8 november 2010 @ 13:52:47 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88471202
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:10 schreef trui het volgende:
ik vind het ook lastig om zo'n mindering mooi te laten verlopen. dat trekt al gauw van die 'gaten'.
Ik krijg altijd een soort hoekjes in mn cirkel als ik meerder, dat vind ik ook zo lelijk :X
En bij minderen krijg je vaak gaatjes ja :{
pi_88471279
Het antwoord op de hoekjes is niet op dezelfde plek meerdere.
En dat gaat dan het handigst als je bij de even getallen de helft doet zeg maar.
Dus als je na 4 steken moet meerderen, dan eerst 2 steken doen en dan meerderen, en daarna gewoon 4 steken ertussen, en dan hou je op het eind er nog 2 over die je an gewoon doet.
En de oneven doe je wel gewoon.
pi_88471288
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi allemaal! :W

Ik was na het haken van een aantal slofjes (heb er een paar verkocht aan vrienden, zó tof O+ *O* ) het haken eventjes een beetje zat, maar nu ga ik verder aan nog een uiltje!

Mag ik jullie in de tussentijd om een gunst vragen? Ik zing in een koor, en we doen mee aan een competitie van Classic FM, dus we hebben stemmen nodig!!

Wie zo lief is, mag op de volgende link klikken en dan stemmen op Vocaal Ensemble A Capelli *O*
http://www.classicfm.nl/s(...)dex.php?page=stemmen
(we staan op pagina 2 inmiddels)
Mijn stem heb je!
  maandag 8 november 2010 @ 13:56:05 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88471313
slof versie 4 zit nu in de wasmachine. haakblunder van de bovenste plank: ik heb me alWEER vergist met de volgorde van de kleuren. het vierde blok van links moet eigenlijk dezelfde kleur zijn als het middelste blok van het rijtje 'dwarse' blokken. ik dacht 't nog wel uit m'n hoofd te weten en draaide dus 3e en 4e blok om van kleur. domdomdom! nou ja, geen regelrechte ramp want 't is niet zo erg als de twee zijkanten niet in dezelfde kleur zijn, maar 't was dus eigenlijk wel de bedoeling..

voor een idee van de (pre-vilt-proces) grootte:

in de haak.
  maandag 8 november 2010 @ 13:56:50 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88471334
Yayyy dank lijnloos ^O^

Als we dit zouden winnen (we stonden vandeweek op de tweede plaats!) dan wordt ons fragment op ClassicFM uitgezonden, en da's natuurlijk wel cool voor een relatief jong koor! O+
pi_88471354
http://www.planetjune.com/blog/amigurumi-help/invisible-decrease/

Ik doe altijd deze met minderen en daar zie je niet zoveel van :o
  maandag 8 november 2010 @ 13:57:58 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88471373
Hahaha Trui, die sloffen zijn echt te cool!

Blijven ze een beetje lekker zitten?
  maandag 8 november 2010 @ 13:58:23 #73
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88471392
dat doe ik ook lyssa, maar als je veel tegelijk moet minderen wordt het toch wel lelijk.
inu, jouw methode klinkt erg ingewikkeld. maar misschien moet ik 't eens proberen.
in de haak.
  maandag 8 november 2010 @ 13:59:14 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88471424
ladyblack, tot nu toe heb ik nog geen echt geslaagd exemplaar van de sloffen gemaakt. dit is m'n laatste poging. hier kun je trouwens 't patroon vinden.

en jullie optreden klinkt mooi zeg! daar wil ik wel op stemmen. welke van de koorleden ben jij?? :)
in de haak.
pi_88471468
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 13:02 schreef trui het volgende:
dat klinkt in elk geval al een stuk interessanter. maar ik stel voor dat we het voornamelijk bij haken houden hier.
Riep u mij? Moet de zweep er overheen?

Moest vrijdag met mijn auto voor een onderhoudsbeurt naar de garage, heb lekker uurtje zitten haken. Roept de receptioniste me: "je auto is klaar hoor..........maar je sjaal nog niet volgens mij".
Ik heb besloten dat ik veel van het lelijke en vervelende gekregen garen maar ga dumpen bij de dagbesteding van mijn werk, ik heb mijn halve huis vol garens staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')