abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 16:18:50 #226
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88559930
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

hier ook een tvhaakster, ik kan niet eens gewoon tv kijken :') ben daar veel te onrustig voor.
Klinkt bekend :@
Ik ben áltijd aan het fröbelen voor de TV. haken, breien, lucky stars vouwen... Ik moet iets in mijn handen hebben... En het is inderdaad meer luisteren dan kijken, behalve naar McDreamy en McSteamy natuurlijk O-)

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef BuupWerk het volgende:
wat zijn eigenlijk jullie favo haak blogs ?!?!
Ik houd niet zo van blogs, maar op Attic24 kijk ik nog wel eens, de vrolijke kleuren en de simpele, maar prachtige werkjes die ze maakt spreken me altijd erg aan :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 10 november 2010 @ 16:29:02 #227
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88560293
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
En Trui, ik vind die slof met dikkere wol eigenlijk juist heel leuk nu het niet helemaal vervilt is :Y mooie kleuren ook. En ik blijf fan van je kat, wat een heerlijk beest O+
ik vind 'm ook leuk, maar hij is zo vreselijk stijf & dik dat ie niet zo comfortabel zit vrees ik...

succes met je sinterklaas!

knitwit wat leuk dat je die oldrosewrap aan 't maken bent. welk garen heb je ervoor gekozen?
in de haak.
pi_88560706
Dappere trui, met heur 4e sloffenpoging! :o :D
Is 'ie anders/strakker gehaakt dan, dat 't nu zo stijf & dik is? Want je 1e was ook met deze wol toch? 't Ziet er wel lekker warm uit. :Y
  woensdag 10 november 2010 @ 16:44:59 #229
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88561016
dat stijf & dik geldt voor versie 3. die is met hele dikke wol gemaakt (eigenlijk voor naald 12)

versie 1, 2 en 4 zijn allemaal met cascade wol. bij de eerste had ik 't met stokjes gedaan (ik dacht lekker snel klaar te zijn, maar dat leverde lelijke plooien op). de tweede had ik met dezelfde naald (6) gehaakt, met vasten, alleen waren de oorspronkelijke vierkantjes wat te klein geworden (12 cm) waardoor het uiteindelijke resultaat een kindermaatje was.
voor de vierde 1 naald kleiner gebruikt (5 mm dus) en de vierkantjes 13,5 cm breed/hoog gemaakt. nu lijkt het op een goede maat uit te komen, en ik vind het vervilten ook wat mooier gaan met de iets fijnere steek.
in de haak.
pi_88561308
Oh ja, ik zit de boel door elkaar te halen, zie ik nu. (beetje te haastig zitten lezen/kijken). Mja, dat is dan toch wel lastig met een slof hè, dat het nog best nauw luistert allemaal. Het moet wel (redelijk) goed passen natuurlijk. Maar het blijft een erg leuk idee. En nu dichterbij een goed resultaat dan met de vorige exemplaren dus!
pi_88563495
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef trui het volgende:

[..]

ik vind 'm ook leuk, maar hij is zo vreselijk stijf & dik dat ie niet zo comfortabel zit vrees ik...

succes met je sinterklaas!

knitwit wat leuk dat je die oldrosewrap aan 't maken bent. welk garen heb je ervoor gekozen?
Ik had nog een donkerblauw en een roze sokkengaren liggen. Dat wil ik eerst eens proberen, als het dan heeeel mooi wordt waag ik me misschien nog een keer aan een meer bijzonder garen.
Hoewel ik moet toegeven dat ik het een tweede keer maken van iets eigenlijk nooit echt heel leuk vind. :@

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:18 schreef Muck het volgende:

Ik houd niet zo van blogs, maar op Attic24 kijk ik nog wel eens, de vrolijke kleuren en de simpele, maar prachtige werkjes die ze maakt spreken me altijd erg aan :)
Ik heb ook niet een speciaal blog waar ik nou altijd op terug kom, maar Attic24 is wel echt heel erg leuk.
Verder komen hier zo vaak nieuwe dingen langs dat je het zelf niet echt allemaal in de gaten hoeft te houden! ;) _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 november 2010 @ 17:48:33 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_88563501
w
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:18 schreef Eska het volgende:

[..]

Da's toevallig waar ik om de hoek woon. :D Ik kom er alleen ongeveer nooit. Woensdagmiddag is in huize Eska een bijzonder ongeschikt moment om te gaan markten. :+ Maar die ene keer dat ik er wel was, geen wolkraampje gezien. Helaas. Sowieso vond ik die markt nogal tegenvallen (maar misschien ben ik verwend :P )
Maar dank voor 't meedenken! :Y
wat grappig :D ik heb daar om de hoek gewoond toen ik in Eindhoven naar het mbo ging
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 november 2010 @ 17:49:02 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_88563515
iemand toevallig nog een leuk sloffenpatroontje voor maatje 21?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 10 november 2010 @ 18:04:14 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88563930
Hm, het sloffenpatroon dat ik heb gaat maar tot maat 19......

Maar jij bent wel heel goed met patronen doorgronden toch? Kun je misschien ook wel het patroon een beetje vergroten?

-edit- Ik zag ze laatst ook van mijsje voorbij komen, in roze met groen, echt zooooo leuk! O+
  woensdag 10 november 2010 @ 18:05:31 #235
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88563957
http://web.archive.org/we(...)rochet2/slipper.html

Heel simpel, heel makkelijk aan te passen naar elke maat en vind ze nog leuk om te maken ook. :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 november 2010 @ 18:25:24 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_88564528
Die zijn tof! Dank je
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 10 november 2010 @ 19:12:26 #237
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88566406
ja altijd haken met computer op schoot en tv aan haha (of die tv soms neit) maar luister dus alleen maar naar tv :P
en wordt nu onrustig van alleen tv kijken...best erg.

Volg ook niet echt een blog....tenminste, niet over haken.
pi_88566602
Ik ben vandaag trouwens op Kreadoe geweest in Utrecht. Was best grappig maar er zijn heeeeel weinig wol/brei/haakkraampjes - vooral bergen kralen en scrapbooking... (waar ik beide helemaal niks mee heb) :) maar het was best grappig om er even rond te lopen. Verder hebben de wolkraampjes die er staan, vooral veel fantasie/fuzzy/balletjesgarens enzo. Oh en er is een stand van Hoooked die wel alle mogelijke kleuren en patroontjes hebben meegenomen.

Als je dan toch in Utrecht bent kun je beter naar de Lijnmarkt lopen, daar zit een leuk wolwinkeltje met veel verschillende soorten wol en katoen!
  woensdag 10 november 2010 @ 19:26:43 #239
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88566957
http://blog.craftzine.com(...)chine_amigurumi.html hahaha wat mensen allemaal niet bedenken om te haken. vind 'm wel tof, ook wel mooi surprise idee ofzo ;) (wel veel werk :P)
pi_88566983
Hier ook iemand die niet gewoon voor de tv kan zitten, ik moet iets te doen hebben ondertussen (tot groot ongenoegen van manleif, maar die is het inmiddels gewend). En in de trein gaat ook heerlijk! Gisteren stoptrein Amersfoort - Utrecht (+ wat vertraging) wel 6 GS-jes af weten te krijgen... dan schiet het lekker op!
Vandaag ook nog wel een paar weten te maken, en zo weer verder (tijdens NCIS kijken) om mijn rode bolletje op te maken.

Noralyz, bedankt voor de info. Ik was ook al wel "bang" dat het zo zou zijn, scrapbooking is ook niet mijn ding, maar ga met een vriendin die houdt van tekenen en schilderen en ben ook wel benieuwd naar de taart-maak-dingen, dus een beetje van alles is wel weer handig dan.
Ik denk dat ik maar niet langs de lijnmarkt loop, dan kan ik mijn budget meteen weggooien ;)
pi_88567039
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef EsseEi het volgende:
http://blog.craftzine.com(...)chine_amigurumi.html hahaha wat mensen allemaal niet bedenken om te haken. vind 'm wel tof, ook wel mooi surprise idee ofzo ;) (wel veel werk :P)
Leuk, maar ik ben toch meer van de praktische dingen....mijn huis is al zo vol. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 10 november 2010 @ 19:44:42 #242
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88567710
ow ja de trein: ik wordt daar juist wel afgeleid :P het haakt wel lekker enzo (veel beters heb je er toch niet te doen) maar altijd, ALTIJD zijn er oude dametjes die tegen me beginnen te praten enzo :P
en inderdaad wel duur, maar doordeweeks niet voor mij ^^
moest wel lachen om de opmerking van LB (?) dat eht wel duur was, zag gelijk voor me dat je speciaal met de trein gaat (gewoon rond reizen, niet ergens heen) om te kunnen haken ;) hahaha

ow en was er nog animo voor een kerst/nieuwjaars swap? opzich wil ik het best regelen, weet alleen niet hoe jullie dat vorige keer hebben gedaan met namen verdelen enzo?
(en misschien ook handig om DM te sturen zodat het hier niet helemaal vol komt te staan met "ja ik wils" en het overzichtelijker blijft?)
of zeggen ervaren swapsters: het is te kort van te voren?
pi_88568115
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:44 schreef EsseEi het volgende:
ow ja de trein: ik wordt daar juist wel afgeleid :P het haakt wel lekker enzo (veel beters heb je er toch niet te doen) maar altijd, ALTIJD zijn er oude dametjes die tegen me beginnen te praten enzo :P
en inderdaad wel duur, maar doordeweeks niet voor mij ^^
moest wel lachen om de opmerking van LB (?) dat eht wel duur was, zag gelijk voor me dat je speciaal met de trein gaat (gewoon rond reizen, niet ergens heen) om te kunnen haken ;) hahaha

Lol, ik had hetzelfde idee. Gewoon een dagje treinen omdat het haken dan zo lekker opschiet! _O-
pi_88568273
Bwuh dat was een hoop bijleeswerk!
Trui ik kom je kat een keer lenen hoor (of houden...)

En ik zag een mooie kussen voorbij komen!

Haken voor de tv, kan ook niet anders, sowieso tv kijken alleen kan ik niet echt, daar is mn aandacht niet goed genoeg voor.
In de trein heb ik nog nooit gedaan, terwijl ik toch 2 uur op een dag in de trein zit als ik college heb.
Maar ik hou het maar bij boeken en leren want dan kan ik thuis lekker haken :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88568297
Het schaap is af!! Nog moeilijker dan haken met fluffy wol is het aan elkaar zetten van de stukken :P Maar het is me gelukt, volgende week zondag geef ik het cadeau aan een vriendin van me!

pi_88568344
Hij is leuk!
Al houdt iets me tegen m te maken eigenlijk, nog steeds :P
  woensdag 10 november 2010 @ 20:00:04 #247
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88568374
FLOORTJE!!!!!! O+
Nu baal ik dat ik niet met fluffy wol kan haken ;)

ow jaa die was ik vergeten het kussen en de slingers: moooi en vrolijk!!!! :D:D goed hoor Kirsten!

en whoop; cool je spoiler! :D
pi_88568800
Oooooh, dat schaap is echt superschattig! O+
  woensdag 10 november 2010 @ 20:11:26 #249
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_88568859
Floortje is leuk geworden!
Ik heb er nu 3 of 4 gemaakt (en ben met 1tje bezig) en vlieg juist door het patroon heen :)
Ben m nu aan het maken met wat grovere wol die juist niet fluffy is. Geeft ook wel een leuk effect :D Zal wel n foto maken als ie af is, tenminste, als daar behoefte aan is ;)
  woensdag 10 november 2010 @ 20:14:06 #250
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88568992
ja nijntjesUK, showen!!!
heel mooi geworden, stefanieV!!
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')