Klinkt bekendquote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook een tvhaakster, ik kan niet eens gewoon tv kijkenben daar veel te onrustig voor.
Ik houd niet zo van blogs, maar op Attic24 kijk ik nog wel eens, de vrolijke kleuren en de simpele, maar prachtige werkjes die ze maakt spreken me altijd erg aanquote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef BuupWerk het volgende:
wat zijn eigenlijk jullie favo haak blogs ?!?!
ik vind 'm ook leuk, maar hij is zo vreselijk stijf & dik dat ie niet zo comfortabel zit vrees ik...quote:Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
En Trui, ik vind die slof met dikkere wol eigenlijk juist heel leuk nu het niet helemaal vervilt ismooie kleuren ook. En ik blijf fan van je kat, wat een heerlijk beest
![]()
Ik had nog een donkerblauw en een roze sokkengaren liggen. Dat wil ik eerst eens proberen, als het dan heeeel mooi wordt waag ik me misschien nog een keer aan een meer bijzonder garen.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind 'm ook leuk, maar hij is zo vreselijk stijf & dik dat ie niet zo comfortabel zit vrees ik...
succes met je sinterklaas!
knitwit wat leuk dat je die oldrosewrap aan 't maken bent. welk garen heb je ervoor gekozen?
Ik heb ook niet een speciaal blog waar ik nou altijd op terug kom, maar Attic24 is wel echt heel erg leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:18 schreef Muck het volgende:
Ik houd niet zo van blogs, maar op Attic24 kijk ik nog wel eens, de vrolijke kleuren en de simpele, maar prachtige werkjes die ze maakt spreken me altijd erg aan
wat grappigquote:Op woensdag 10 november 2010 16:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's toevallig waar ik om de hoek woon.Ik kom er alleen ongeveer nooit. Woensdagmiddag is in huize Eska een bijzonder ongeschikt moment om te gaan markten.
Maar die ene keer dat ik er wel was, geen wolkraampje gezien. Helaas. Sowieso vond ik die markt nogal tegenvallen (maar misschien ben ik verwend
)
Maar dank voor 't meedenken!
Leuk, maar ik ben toch meer van de praktische dingen....mijn huis is al zo vol.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:26 schreef EsseEi het volgende:
http://blog.craftzine.com(...)chine_amigurumi.html hahaha wat mensen allemaal niet bedenken om te haken. vind 'm wel tof, ook wel mooi surprise idee ofzo(wel veel werk
)
Lol, ik had hetzelfde idee. Gewoon een dagje treinen omdat het haken dan zo lekker opschiet!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:44 schreef EsseEi het volgende:
ow ja de trein: ik wordt daar juist wel afgeleidhet haakt wel lekker enzo (veel beters heb je er toch niet te doen) maar altijd, ALTIJD zijn er oude dametjes die tegen me beginnen te praten enzo
en inderdaad wel duur, maar doordeweeks niet voor mij ^^
moest wel lachen om de opmerking van LB (?) dat eht wel duur was, zag gelijk voor me dat je speciaal met de trein gaat (gewoon rond reizen, niet ergens heen) om te kunnen hakenhahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |