Wederom... Dit klinkt heel erg bekend..quote:Op zondag 7 november 2010 01:45 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Juist!
Wat betreft je laatste stukje. Ja, ik heb dat dus ook. De meeste mannen vervelen me hierdoor enorm. Maar diezelfde mannen vinden mij kieskeurig of denken dat ik bindingsangst heb. Beide klopt ook wel, maar wat zij niet begrijpen is dat ik geen bindingsangst zal hebben als ik iemand ontmoet waarbij ik me prettig voel. En kieskeurigheid, sjah, als hij mij voldoening kan geven dan ga ik gewoon voor hem. Kieskeurigheid is goed. Dat zal mijn mannetje anders maken van de rest
Het zijn geen hoge eisen in mijn ogen.... Het is meer dat mensen die zij zoekt dun zijn gezaaid.quote:Op zondag 7 november 2010 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Lees je eigen TS nog eens terug. Je hebt nogal wat eisen zeg.
Zal lastig worden voor je om iemand te vinden die aan al je eisen kan voldoen.
Hij moet dit en dat en dat weer niet, wat stel jij daar tegenover?
Juist!quote:Op zondag 7 november 2010 01:50 schreef kres het volgende:
[..]
Het zijn geen hoge eisen in mijn ogen.... Het is meer dat mensen die zij zoekt dun zijn gezaaid.
Nou dat "Easy as that" kan je dan gerust weglaten. Als je al bij voorbaat dingen gaat 'eisen' in een relatie, dan zal je nog erg lang alleen zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 01:49 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ik beschik over deze kwaliteiten. Daarom vind ik dat ik ze ook kan eisenEasy as that.
ik zie eigenlijk helemaal geen eisen staan in de OPquote:Op zondag 7 november 2010 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Lees je eigen TS nog eens terug. Je hebt nogal wat eisen zeg.
Zal lastig worden voor je om iemand te vinden die aan al je eisen kan voldoen.
Hij moet dit en dat en dat weer niet, wat stel jij daar tegenover?
Welke kwaliteiten hebben we het nu over dan ?quote:Op zondag 7 november 2010 01:49 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ik beschik over deze kwaliteiten. Daarom vind ik dat ik ze ook kan eisenEasy as that.
Dan zul je het toch moeten zoeken op school, openbaar vervoer, etc. Maar je zult toch altijd water bij de wijn moeten doen. Er zijn altijd punten die je niet zullen bevallen. Zeker als een relatie wat langer duurt ga je dat merken. Zolang de verschillen maar niet al te groot worden hoeft dat niet eens een probleem te zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 01:45 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Juist!
Wat betreft je laatste stukje. Ja, ik heb dat dus ook. De meeste mannen vervelen me hierdoor enorm. Maar diezelfde mannen vinden mij kieskeurig of denken dat ik bindingsangst heb. Beide klopt ook wel, maar wat zij niet begrijpen is dat ik geen bindingsangst zal hebben als ik iemand ontmoet waarbij ik me prettig voel. En kieskeurigheid, sjah, als hij mij voldoening kan geven dan ga ik gewoon voor hem. Kieskeurigheid is goed. Dat zal mijn mannetje anders maken van de rest
Nee, in een relatie zijn met iemand die je geen voldoening geeft is zeker geen eenzaamheidquote:Op zondag 7 november 2010 01:53 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nou dat "Easy as that" kan je dan gerust weglaten. Als je al bij voorbaat dingen gaat 'eisen' in een relatie, dan zal je nog erg lang alleen zijn.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 01:54 schreef anufri het volgende:
[..]
ik zie eigenlijk helemaal geen eisen staan in de OP![]()
[..]
Welke kwaliteiten hebben we het nu over dan ?
of misschien lees ik erover heen, ik krijg slaap
Hmm niet perse. Ik kan me best inleven in haar. En ik snap ook best waarom ze nu op deze manier denkt. Maar goed hetzelfde wat zij zegt over mannen kan ik ook wel zeggen over vrouwen. 95% van de vrouwen valt bij mij ook al meteen af.quote:Op zondag 7 november 2010 01:58 schreef Beach het volgende:
Eerlijk gezegd kom je over als iemand die mannen alleen maar afstoot.
Ik wil heus wel water bij de wijn doen, maar ik persoonlijk ben iemand die veel leest, veel schrijft, veel filosofeert, zelfbewust is en zichzelf continu wilt ontwikkelen. Ik weet echt NIET wat ik verkeerd doe, of dat ik op verkeerde locaties zit, maar de mannen die ik tref zijn nogal oppervlakkig. Over welke water hebben we het dan? Rivier? Zelfs dat is niet genoeg. Ik ben leergierig en ik heb passie in alles wat ik doe en het daagt me uit als iemand net zo is. Met iets anders kan ik het niet uitstaan. Dat geldt ook voor hechte vriendinnen. Ik heb daar dan ook maar enkele van. Met de rest doe ik oppervlakkige dingen of praat ik over simpele dingen. Maar ik kijk er nooit echt naar uit. Het is erBIJ zeg maar. En mijn mannetje moet niet iets zijn als erBIJ. Hij moet belangrijker zijn dan dat.quote:Op zondag 7 november 2010 01:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dan zul je het toch moeten zoeken op school, openbaar vervoer, etc. Maar je zult toch altijd water bij de wijn moeten doen. Er zijn altijd punten die je niet zullen bevallen. Zeker als een relatie wat langer duurt ga je dat merken. Zolang de verschillen maar niet al te groot worden hoeft dat niet eens een probleem te zijn.
Nee, daar heb je gelijk in. Maar ik vind dat jij bij voorbaat al erg hoge eisen stelt aan iemand bij wie je eventueel iets zou willen beginnen.quote:Op zondag 7 november 2010 01:56 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Nee, in een relatie zijn met iemand die je geen voldoening geeft is zeker geen eenzaamheid
Want?quote:Op zondag 7 november 2010 01:59 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Hmm niet perse. Ik kan me best inleven in haar. En ik snap ook best waarom ze nu op deze manier denkt. Maar goed hetzelfde wat zij zegt over mannen kan ik ook wel zeggen over vrouwen. 95% van de vrouwen valt bij mij ook al meteen af.
Ik vind het wel meevallen. Ik vind het eerder getuigen van "weten wat je wilt" dan hoge eisen stellen aan iemand. Ik herken dat zelf net zo.quote:Op zondag 7 november 2010 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk in. Maar ik vind dat jij bij voorbaat al erg hoge eisen stelt aan iemand bij wie je eventueel iets zou willen beginnen.
quote:Op zondag 7 november 2010 02:03 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Ik vind het eerder getuigen van "weten wat je wilt" dan hoge eisen stellen aan iemand. Ik herken dat zelf net zo.
Ik als man kom uiteraard genoeg mannen tegen en ik heb ook aardig wat kennissen en vrienden. Dus ik heb wel een aardig beeld van hoe de Nederlandse man in elkaar zit en wat hem bezighoudt. Er zijn maar een heeeeeel klein groepje mannen in mijn leven waar ik fatsoenlijk op niveau mee kan praten en waarbij ik me niet in hoef te houden omdat ze precies aanvoelen wat ik bedoel en wat ik probeer over te brengen.quote:
Sorry hoor maar je bent gewoon een narcist, de man als toegevoegde waarde?quote:Op zondag 7 november 2010 02:03 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
De andere zijn nodig omdat ik geen man nodig heb om te overleven. Ik wil hem als een extra toegevoegde waarde. Hij moet wel iets hebben wat hém alléén speciaal maakt. Want vrienden, bezigheden en alles heb ik al!
Ik snap het wel. Maar pfff je maakt het inderdaad moeilijk. De mannen die je zoekt zijn inderdaad zeldzaam(lezen, filosoferen, schrijven). Die vindt je volgens mij alleen maar op het WO die dat soort studies volgen. En je hechte vriendinnen dan, hebben zij ook geen vriend. Als dat wel zo is dan moet je toch in de juiste kringen terecht kunnen komenquote:Op zondag 7 november 2010 02:01 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Ik wil heus wel water bij de wijn doen, maar ik persoonlijk ben iemand die veel leest, veel schrijft, veel filosofeert, zelfbewust is en zichzelf continu wilt ontwikkelen. Ik weet echt NIET wat ik verkeerd doe, of dat ik op verkeerde locaties zit, maar de mannen die ik tref zijn nogal oppervlakkig. Over welke water hebben we het dan? Rivier? Zelfs dat is niet genoeg. Ik ben leergierig en ik heb passie in alles wat ik doe en het daagt me uit als iemand net zo is. Met iets anders kan ik het niet uitstaan. Dat geldt ook voor hechte vriendinnen. Ik heb daar dan ook maar enkele van. Met de rest doe ik oppervlakkige dingen of praat ik over simpele dingen. Maar ik kijk er nooit echt naar uit. Het is erBIJ zeg maar. En mijn mannetje moet niet iets zijn als erBIJ. Hij moet belangrijker zijn dan dat.
Lol en dan zit je nu zo'n gefrustreerde trut in te palmen?quote:Op zondag 7 november 2010 02:08 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik als man kom uiteraard genoeg mannen tegen en ik heb ook aardig wat kennissen en vrienden. Dus ik heb wel een aardig beeld van hoe de Nederlandse man in elkaar zit en wat hem bezighoudt. Er zijn maar een heeeeeel klein groepje mannen in mijn leven waar ik fatsoenlijk op niveau mee kan praten en waarbij ik me niet in hoef te houden omdat ze precies aanvoelen wat ik bedoel en wat ik probeer over te brengen.
Verder zie ik als ik in het uitgaansleven rondloop 9 van de 10 keer van die figuren die er alles aan doen om zo leuk mogelijk over te komen op iedereen, maar die dat in mijn ogen helemaal niet zijn. Daar komt nog bij dat het respect naar vrouwen toe tegenwoordig vaak ver te zoeken is. Jongen biedt een drankje aan aan een meisje, en denkt haar al meteen in zn broekzak te hebben als ze het aanneemt. Handtastelijk zijn is eerder regel dan uitzondering.. Ik moet er een beetej van op de pot eerlijk gezegd.
Fout!!!! Zeg nooit tegen een male dat hij extra toegevoegde waarde is.quote:Op zondag 7 november 2010 02:03 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Mag ik weten welke eisen te hoog zijn? Enkele zijn nodig omdat het behoort tot goed fatsoen, de basis. De andere zijn nodig omdat ik geen man nodig heb om te overleven. Ik wil hem als een extra toegevoegde waarde. Hij moet wel iets hebben wat hém alléén speciaal maakt. Want vrienden, bezigheden en alles heb ik al!
Want alle mannen zijn ook zo als de karikatuur die jij neer probeert te zetten?quote:Op zondag 7 november 2010 02:12 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Walgelijk. Daarom ga ik nooit uit. Iig niet om te sjansen. Eerder om wat stress af te dansen of iets te vieren met vriendinnen. Op zo'n gelegenheid geef ik mannen ook geen kans om me te bereiken.
Je hoeft echt niet perse op een universiteit te zitten om te filosoferen over het leven, gedichten te schrijven, kunstzinnig bezig zijn en zo nu en dan een goed boek te lezen. Ik doe het zelf ook en ik ben gewoon een HBO-student. Het gaat er gewoon om hoe je als persoon in elkaar zit en hoe je dat naar de buitenwereld profileert.quote:Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar pfff je maakt het inderdaad moeilijk. De mannen die je zoekt zijn inderdaad zeldzaam(lezen, filosoferen, schrijven). Die vindt je volgens mij alleen maar op het WO die dat soort studies volgen. En je hechte vriendinnen dan, hebben zij ook geen vriend. Als dat wel zo is dan moet je toch in de juiste kringen terecht kunnen komen
De ene kampt met hetzelfde probleem. De andere heeft wel zo'n vriend, maar voelt zich super ongelukkig, omdat hij nogal charmant is en veel meiden aantrekt. Zij staat meer in de schaduw. Weer een ander vriendin heeft jaren dezelfde vriend en neemt er genoegen mee, puur omdat ze zoveel erin heeft geïnvesteerd. En mijn aleraleralerbeste vriendin heeft - na jaren met dezelfde frustratie gezeten te hebben - eindelijk iemand gevonden die ongeveer op die golflengte zit waar wij naar op ''zoek''/''wachtende'' zijnquote:Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar pfff je maakt het inderdaad moeilijk. De mannen die je zoekt zijn inderdaad zeldzaam(lezen, filosoferen, schrijven). Die vindt je volgens mij alleen maar op het WO die dat soort studies volgen. En je hechte vriendinnen dan, hebben zij ook geen vriend. Als dat wel zo is dan moet je toch in de juiste kringen terecht kunnen komen
Ik palm helemaal niemand in?quote:Op zondag 7 november 2010 02:12 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Lol en dan zit je nu zo'n gefrustreerde trut in te palmen?
Dus je wilt iemand die net zo is als jij?quote:Op zondag 7 november 2010 02:08 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Je begrijpt het.
Ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil en smak naar iemand die net zo is. Iedereen die mij niet begrijp is nog zoekende naar een identiteit, vrees ik.
Geen man wil jou met die negatieve instelling dus ook bereiken.quote:Op zondag 7 november 2010 02:12 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Walgelijk. Daarom ga ik nooit uit. Iig niet om te sjansen. Eerder om wat stress af te dansen of iets te vieren met vriendinnen. Op zo'n gelegenheid geef ik mannen ook geen kans om me te bereiken.
Mee eens. Ik heb ook een omweg gemaakt, van VWO naar HAVO naar VMBO naar MBO nu op de HBOquote:Op zondag 7 november 2010 02:16 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet perse op een universiteit te zitten om te filosoferen over het leven, gedichten te schrijven, kunstzinnig bezig zijn en zo nu en dan een goed boek te lezen. Ik doe het zelf ook en ik ben gewoon een HBO-student. Het gaat er gewoon om hoe je als persoon in elkaar zit en hoe je dat naar de buitenwereld profileert.
Nee, maar als we op ongeveer dezelfde golflengte zitten geeft dat de relatie wel een grote kans van slagen. We zijn al zo anders qua geslacht, bouw, opvoeding, omgeving etc etc etc. Dus de noemers gelijk krijgen is sowieso onmogelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 02:19 schreef flukzus het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand die net zo is jij?
Daag je me nu uit om me te bewijzen? Zelfs áls ik dat doe, raak je toch niet overtuigd met je vooroordelen en zal je me vragen om mijn webcam te openen op MSN. Ook dat zal niet geloofwaardig zijn en zal je denken dat het een opgenomen video is en ik het loop te faken. Ga slapen joh.quote:Op zondag 7 november 2010 02:22 schreef Bombshell het volgende:
Ik vind het knap, ken je niet maar heb nu al een hekel aan je..
Ben je soms heel dik en gefrustreerd dat je vriendinnen wel aandacht krijgen en jij niet?
Je snapt het niet. Ze wil niet benaderd worden door figuren die slechts op 1 ding uit zijn. Namelijk zo snel mogelijk iemand het bed in proberen te lullen onder het mom van "ik ben het helemaal en je mag je gelukkig prijzen met zo'n stoere lijpe gozer als ik". En helaas is dat tegenwoordig een beetje waar het om draait in het uitgaansleven. Je gaat uit om te "scoren". En het wordt als een soort missie gezien om een vrouw aan de haak te slaan en mee te nemen naar huis. Dat je er pas naderhand achter komt dat zo'n gast helemaal 0,0 diepgang heeft en dat er buiten de seks om weinig is waarmee je jezelf met hem kan identificeren. Ik kan daar helemaal inkomen. Als ik zulke vrouwen tegen zou komen zou dat op termijn ook nooit echt iets worden.quote:Op zondag 7 november 2010 02:20 schreef Beach het volgende:
Volgens mij neem je het nu ook allemaal serieus en ga je overanalyseren.
Niet uitgaan omdat er versierd kan worden? Dat slaat nergens op natuurlijk.
Dat is makkelijk op te lossen door jouw nickname live op te schrijven voor de cam.quote:Op zondag 7 november 2010 02:23 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ook dat zal niet geloofwaardig zijn en zal je denken dat het een opgenomen video is en ik het loop te faken.
Je wil me he geef maar toequote:Op zondag 7 november 2010 02:23 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Daag je me nu uit om me te bewijzen? Zelfs áls ik dat doe, raak je toch niet overtuigd met je vooroordelen en zal je me vragen om mijn webcam te openen op MSN. Ook dat zal niet geloofwaardig zijn en zal je denken dat het een opgenomen video is en ik het loop te faken. Ga slapen joh.
Ik kan vannacht goed slapen. Niet omdat ik mijn soulmate heb ontmoet, maar dat er mensen zijn die me begrijpen.quote:Op zondag 7 november 2010 02:25 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ze wil niet benaderd worden door figuren die slechts op 1 ding uit zijn. Namelijk zo snel mogelijk iemand het bed in proberen te lullen onder het mom van "ik ben het helemaal en je mag je gelukkig prijzen met zo'n stoere lijpe gozer als ik". En helaas is dat tegenwoordig een beetje waar het om draait in het uitgaansleven. Je gaat uit om te "scoren". En het wordt als een soort missie gezien om een vrouw aan de haak te slaan en mee te nemen naar huis. Dat je er pas naderhand achter komt dat zo'n gast helemaal 0,0 diepgang heeft en dat er buiten de seks om weinig is waarmee je jezelf met hem kan identificeren. Ik kan daar helemaal inkomen. Als ik zulke vrouwen tegen zou komen zou dat op termijn ook nooit echt iets worden.
Dat klopt intelligentie heeft niet altijd iets met opleiding te maken. Maar je zegt zelf ik heb me weten te onderscheiden van de rest. Ik weet niet wat je precies daarmee bedoelt maar het kan wel het gevolg zijn dat je eisen net iets te hoog zijn. Leg je grens iets lager.quote:Op zondag 7 november 2010 02:20 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb ook een omweg gemaakt, van VWO naar HAVO naar VMBO naar MBO nu op de HBOMaar ik heb mezelf altijd wel weten te onderscheiden van de rest. Intelligentie en perspectief heeft niets met opleiding te maken.
Dat wel ja.quote:Op zondag 7 november 2010 02:29 schreef DerptieDurp het volgende:
Wel een ontzettend mooi eiland. La Palma. Dat dan weer wel.
Met onderscheiden bedoelde ik kennis opdoen en innoveren. Continu.quote:Op zondag 7 november 2010 02:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat klopt intelligentie heeft niet altijd iets met opleiding te maken. Maar je zegt zelf ik heb me weten te onderscheiden van de rest. Ik weet niet wat je precies daarmee bedoelt maar het kan wel het gevolg zijn dat je eisen net iets te hoog zijn. Leg je grens iets lager.
Ik ga zo pitten,
Had je ook zo gereageerd als ik Siberie gezegd had? Had nl net zo goed kunnen zijn.. En ik betwijfel of de mannen daar anders waren. Tis alleen maar werk, namelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |