abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88422840
Ik beschik over deze kwaliteiten. Daarom vind ik dat ik ze ook kan eisen :) Easy as that.
  zondag 7 november 2010 @ 01:49:57 #52
80089 kres
Komt goed...
pi_88422846
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:45 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Juist!

Wat betreft je laatste stukje. Ja, ik heb dat dus ook. De meeste mannen vervelen me hierdoor enorm. Maar diezelfde mannen vinden mij kieskeurig of denken dat ik bindingsangst heb. Beide klopt ook wel, maar wat zij niet begrijpen is dat ik geen bindingsangst zal hebben als ik iemand ontmoet waarbij ik me prettig voel. En kieskeurigheid, sjah, als hij mij voldoening kan geven dan ga ik gewoon voor hem. Kieskeurigheid is goed. Dat zal mijn mannetje anders maken van de rest ;)
Wederom... Dit klinkt heel erg bekend..
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
  zondag 7 november 2010 @ 01:50:56 #53
80089 kres
Komt goed...
pi_88422867
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Lees je eigen TS nog eens terug. Je hebt nogal wat eisen zeg.
Zal lastig worden voor je om iemand te vinden die aan al je eisen kan voldoen.

Hij moet dit en dat en dat weer niet, wat stel jij daar tegenover?
Het zijn geen hoge eisen in mijn ogen.... Het is meer dat mensen die zij zoekt dun zijn gezaaid.
pi_88422915
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:50 schreef kres het volgende:

[..]

Het zijn geen hoge eisen in mijn ogen.... Het is meer dat mensen die zij zoekt dun zijn gezaaid.
Juist! ^O^
pi_88422921
quote:
Op zondag 7 november 2010 01:49 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ik beschik over deze kwaliteiten. Daarom vind ik dat ik ze ook kan eisen :) Easy as that.
Nou dat "Easy as that" kan je dan gerust weglaten. Als je al bij voorbaat dingen gaat 'eisen' in een relatie, dan zal je nog erg lang alleen zijn.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_88422933
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Lees je eigen TS nog eens terug. Je hebt nogal wat eisen zeg.
Zal lastig worden voor je om iemand te vinden die aan al je eisen kan voldoen.

Hij moet dit en dat en dat weer niet, wat stel jij daar tegenover?
ik zie eigenlijk helemaal geen eisen staan in de OP :?

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:49 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Welke kwaliteiten hebben we het nu over dan ?

of misschien lees ik erover heen, ik krijg slaap :')
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
  zondag 7 november 2010 @ 01:54:16 #57
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88422934
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:45 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Juist!

Wat betreft je laatste stukje. Ja, ik heb dat dus ook. De meeste mannen vervelen me hierdoor enorm. Maar diezelfde mannen vinden mij kieskeurig of denken dat ik bindingsangst heb. Beide klopt ook wel, maar wat zij niet begrijpen is dat ik geen bindingsangst zal hebben als ik iemand ontmoet waarbij ik me prettig voel. En kieskeurigheid, sjah, als hij mij voldoening kan geven dan ga ik gewoon voor hem. Kieskeurigheid is goed. Dat zal mijn mannetje anders maken van de rest ;)
Dan zul je het toch moeten zoeken op school, openbaar vervoer, etc. Maar je zult toch altijd water bij de wijn moeten doen. Er zijn altijd punten die je niet zullen bevallen. Zeker als een relatie wat langer duurt ga je dat merken. Zolang de verschillen maar niet al te groot worden hoeft dat niet eens een probleem te zijn.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_88422974
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:53 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Nou dat "Easy as that" kan je dan gerust weglaten. Als je al bij voorbaat dingen gaat 'eisen' in een relatie, dan zal je nog erg lang alleen zijn.
Nee, in een relatie zijn met iemand die je geen voldoening geeft is zeker geen eenzaamheid ;)
pi_88422975
quote:
Op zondag 7 november 2010 01:54 schreef anufri het volgende:

[..]

ik zie eigenlijk helemaal geen eisen staan in de OP :?

[..]

Welke kwaliteiten hebben we het nu over dan ?

of misschien lees ik erover heen, ik krijg slaap :')
Dat zal het zijn.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_88422981
Waar woon je? :@
pi_88423008
Eerlijk gezegd kom je over als iemand die mannen alleen maar afstoot.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_88423035
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:58 schreef Beach het volgende:
Eerlijk gezegd kom je over als iemand die mannen alleen maar afstoot.
Hmm niet perse. Ik kan me best inleven in haar. En ik snap ook best waarom ze nu op deze manier denkt. Maar goed hetzelfde wat zij zegt over mannen kan ik ook wel zeggen over vrouwen. 95% van de vrouwen valt bij mij ook al meteen af.
pi_88423058
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:54 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dan zul je het toch moeten zoeken op school, openbaar vervoer, etc. Maar je zult toch altijd water bij de wijn moeten doen. Er zijn altijd punten die je niet zullen bevallen. Zeker als een relatie wat langer duurt ga je dat merken. Zolang de verschillen maar niet al te groot worden hoeft dat niet eens een probleem te zijn.
Ik wil heus wel water bij de wijn doen, maar ik persoonlijk ben iemand die veel leest, veel schrijft, veel filosofeert, zelfbewust is en zichzelf continu wilt ontwikkelen. Ik weet echt NIET wat ik verkeerd doe, of dat ik op verkeerde locaties zit, maar de mannen die ik tref zijn nogal oppervlakkig. Over welke water hebben we het dan? Rivier? Zelfs dat is niet genoeg. Ik ben leergierig en ik heb passie in alles wat ik doe en het daagt me uit als iemand net zo is. Met iets anders kan ik het niet uitstaan. Dat geldt ook voor hechte vriendinnen. Ik heb daar dan ook maar enkele van. Met de rest doe ik oppervlakkige dingen of praat ik over simpele dingen. Maar ik kijk er nooit echt naar uit. Het is erBIJ zeg maar. En mijn mannetje moet niet iets zijn als erBIJ. Hij moet belangrijker zijn dan dat.
pi_88423063
quote:
Op zondag 7 november 2010 01:56 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Nee, in een relatie zijn met iemand die je geen voldoening geeft is zeker geen eenzaamheid ;)
Nee, daar heb je gelijk in. Maar ik vind dat jij bij voorbaat al erg hoge eisen stelt aan iemand bij wie je eventueel iets zou willen beginnen.
pi_88423098
quote:
Op zondag 7 november 2010 01:59 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Hmm niet perse. Ik kan me best inleven in haar. En ik snap ook best waarom ze nu op deze manier denkt. Maar goed hetzelfde wat zij zegt over mannen kan ik ook wel zeggen over vrouwen. 95% van de vrouwen valt bij mij ook al meteen af.
Want?
pi_88423108
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:01 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Nee, daar heb je gelijk in. Maar ik vind dat jij bij voorbaat al erg hoge eisen stelt aan iemand bij wie je eventueel iets zou willen beginnen.
Ik vind het wel meevallen. Ik vind het eerder getuigen van "weten wat je wilt" dan hoge eisen stellen aan iemand. Ik herken dat zelf net zo.
pi_88423110
Mag ik weten welke eisen te hoog zijn? Enkele zijn nodig omdat het behoort tot goed fatsoen, de basis. De andere zijn nodig omdat ik geen man nodig heb om te overleven. Ik wil hem als een extra toegevoegde waarde. Hij moet wel iets hebben wat hém alléén speciaal maakt. Want vrienden, bezigheden en alles heb ik al!
  zondag 7 november 2010 @ 02:05:57 #68
80089 kres
Komt goed...
pi_88423154
Ik lees morgen verder..

Vind het mooi geweest voor vandaag...

Een welterusten :* voor iedereen die er een van mij wil hebben..

:W
pi_88423212
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:03 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Ik vind het eerder getuigen van "weten wat je wilt" dan hoge eisen stellen aan iemand. Ik herken dat zelf net zo.
:) Je begrijpt het.

Ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil en smak naar iemand die net zo is. Iedereen die mij niet begrijp is nog zoekende naar een identiteit, vrees ik.
pi_88423219
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:03 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Want?
Ik als man kom uiteraard genoeg mannen tegen en ik heb ook aardig wat kennissen en vrienden. Dus ik heb wel een aardig beeld van hoe de Nederlandse man in elkaar zit en wat hem bezighoudt. Er zijn maar een heeeeeel klein groepje mannen in mijn leven waar ik fatsoenlijk op niveau mee kan praten en waarbij ik me niet in hoef te houden omdat ze precies aanvoelen wat ik bedoel en wat ik probeer over te brengen.

Verder zie ik als ik in het uitgaansleven rondloop 9 van de 10 keer van die figuren die er alles aan doen om zo leuk mogelijk over te komen op iedereen, maar die dat in mijn ogen helemaal niet zijn. Daar komt nog bij dat het respect naar vrouwen toe tegenwoordig vaak ver te zoeken is. Jongen biedt een drankje aan aan een meisje, en denkt haar al meteen in zn broekzak te hebben als ze het aanneemt. Handtastelijk zijn is eerder regel dan uitzondering.. Ik moet er een beetej van op de pot eerlijk gezegd.
pi_88423248
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:03 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
De andere zijn nodig omdat ik geen man nodig heb om te overleven. Ik wil hem als een extra toegevoegde waarde. Hij moet wel iets hebben wat hém alléén speciaal maakt. Want vrienden, bezigheden en alles heb ik al!
Sorry hoor maar je bent gewoon een narcist, de man als toegevoegde waarde?
Koop een paar batterijen voor je Paarse tarzan vibrator.
  zondag 7 november 2010 @ 02:11:21 #72
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88423266
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:01 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Ik wil heus wel water bij de wijn doen, maar ik persoonlijk ben iemand die veel leest, veel schrijft, veel filosofeert, zelfbewust is en zichzelf continu wilt ontwikkelen. Ik weet echt NIET wat ik verkeerd doe, of dat ik op verkeerde locaties zit, maar de mannen die ik tref zijn nogal oppervlakkig. Over welke water hebben we het dan? Rivier? Zelfs dat is niet genoeg. Ik ben leergierig en ik heb passie in alles wat ik doe en het daagt me uit als iemand net zo is. Met iets anders kan ik het niet uitstaan. Dat geldt ook voor hechte vriendinnen. Ik heb daar dan ook maar enkele van. Met de rest doe ik oppervlakkige dingen of praat ik over simpele dingen. Maar ik kijk er nooit echt naar uit. Het is erBIJ zeg maar. En mijn mannetje moet niet iets zijn als erBIJ. Hij moet belangrijker zijn dan dat.
Ik snap het wel. Maar pfff je maakt het inderdaad moeilijk. De mannen die je zoekt zijn inderdaad zeldzaam(lezen, filosoferen, schrijven). Die vindt je volgens mij alleen maar op het WO die dat soort studies volgen. En je hechte vriendinnen dan, hebben zij ook geen vriend. Als dat wel zo is dan moet je toch in de juiste kringen terecht kunnen komen
pi_88423279
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:08 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik als man kom uiteraard genoeg mannen tegen en ik heb ook aardig wat kennissen en vrienden. Dus ik heb wel een aardig beeld van hoe de Nederlandse man in elkaar zit en wat hem bezighoudt. Er zijn maar een heeeeeel klein groepje mannen in mijn leven waar ik fatsoenlijk op niveau mee kan praten en waarbij ik me niet in hoef te houden omdat ze precies aanvoelen wat ik bedoel en wat ik probeer over te brengen.

Verder zie ik als ik in het uitgaansleven rondloop 9 van de 10 keer van die figuren die er alles aan doen om zo leuk mogelijk over te komen op iedereen, maar die dat in mijn ogen helemaal niet zijn. Daar komt nog bij dat het respect naar vrouwen toe tegenwoordig vaak ver te zoeken is. Jongen biedt een drankje aan aan een meisje, en denkt haar al meteen in zn broekzak te hebben als ze het aanneemt. Handtastelijk zijn is eerder regel dan uitzondering.. Ik moet er een beetej van op de pot eerlijk gezegd.
Lol en dan zit je nu zo'n gefrustreerde trut in te palmen?
pi_88423291
Ik heb diezelfde mannen ook geanalyseerd.

1. Ze komen binnen.
2. Ze gaan ergens staan waar ze een overzicht kunnen maken over de aanbod in prooien.
3. Ze kiezen een goed uitziende uit.
4. Stappen erop af met een hoop dat het werkt.
5. Het lukt
5b. Het lukt niet en gaan ze naar de volgende.

Walgelijk. Daarom ga ik nooit uit. Iig niet om te sjansen. Eerder om wat stress af te dansen of iets te vieren met vriendinnen. Op zo'n gelegenheid geef ik mannen ook geen kans om me te bereiken.
  zondag 7 november 2010 @ 02:15:54 #75
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88423337
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:03 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Mag ik weten welke eisen te hoog zijn? Enkele zijn nodig omdat het behoort tot goed fatsoen, de basis. De andere zijn nodig omdat ik geen man nodig heb om te overleven. Ik wil hem als een extra toegevoegde waarde. Hij moet wel iets hebben wat hém alléén speciaal maakt. Want vrienden, bezigheden en alles heb ik al!
Fout!!!! Zeg nooit tegen een male dat hij extra toegevoegde waarde is.
pi_88423343
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:12 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Walgelijk. Daarom ga ik nooit uit. Iig niet om te sjansen. Eerder om wat stress af te dansen of iets te vieren met vriendinnen. Op zo'n gelegenheid geef ik mannen ook geen kans om me te bereiken.
Want alle mannen zijn ook zo als de karikatuur die jij neer probeert te zetten?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88423348
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Maar pfff je maakt het inderdaad moeilijk. De mannen die je zoekt zijn inderdaad zeldzaam(lezen, filosoferen, schrijven). Die vindt je volgens mij alleen maar op het WO die dat soort studies volgen. En je hechte vriendinnen dan, hebben zij ook geen vriend. Als dat wel zo is dan moet je toch in de juiste kringen terecht kunnen komen
Je hoeft echt niet perse op een universiteit te zitten om te filosoferen over het leven, gedichten te schrijven, kunstzinnig bezig zijn en zo nu en dan een goed boek te lezen. Ik doe het zelf ook en ik ben gewoon een HBO-student. Het gaat er gewoon om hoe je als persoon in elkaar zit en hoe je dat naar de buitenwereld profileert.
pi_88423354
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:11 schreef Cherna het volgende:

[..]

De ene kampt met hetzelfde probleem. De andere heeft wel zo'n vriend, maar voelt zich super ongelukkig, omdat hij nogal charmant is en veel meiden aantrekt. Zij staat meer in de schaduw. Weer een ander vriendin heeft jaren dezelfde vriend en neemt er genoegen mee, puur omdat ze zoveel erin heeft geïnvesteerd. En mijn aleraleralerbeste vriendin heeft - na jaren met dezelfde frustratie gezeten te hebben - eindelijk iemand gevonden die ongeveer op die golflengte zit waar wij naar op ''zoek''/''wachtende'' zijn :)

Ik ben in totaal maar 3 wauwie mannen tegen gekomen. De ene was té oud en die gaat deze maand trouwen. De andere had een vriendin, maar was te zwak om zijn dode relatie te beëindigen. De laatste persoon... Heb ik zelf afgestoken, omdat ik er niet klaar voor was. Ik had net een relatie achter de rug.
pi_88423377
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:12 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Lol en dan zit je nu zo'n gefrustreerde trut in te palmen?
Ik palm helemaal niemand in?
  zondag 7 november 2010 @ 02:19:15 #80
168527 flukzus
Genoeg geluld
pi_88423394
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:08 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

:) Je begrijpt het.

Ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil en smak naar iemand die net zo is. Iedereen die mij niet begrijp is nog zoekende naar een identiteit, vrees ik.
Dus je wilt iemand die net zo is als jij?
pi_88423405
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:12 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

Geen man wil jou met die negatieve instelling dus ook bereiken.

Maar goed zeur lekker verder en wees nog lang alleen, ik ga pitten.
Mijn favoriete teddybeer ligt op me te wachten en die kan ik niet teleurstellen, bovendien moet ik mijn benen nog scheren. Mazzel.
pi_88423408
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:16 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Je hoeft echt niet perse op een universiteit te zitten om te filosoferen over het leven, gedichten te schrijven, kunstzinnig bezig zijn en zo nu en dan een goed boek te lezen. Ik doe het zelf ook en ik ben gewoon een HBO-student. Het gaat er gewoon om hoe je als persoon in elkaar zit en hoe je dat naar de buitenwereld profileert.
Mee eens. Ik heb ook een omweg gemaakt, van VWO naar HAVO naar VMBO naar MBO nu op de HBO :) Maar ik heb mezelf altijd wel weten te onderscheiden van de rest. Intelligentie en perspectief heeft niets met opleiding te maken.
pi_88423423
Volgens mij neem je het nu ook allemaal serieus en ga je overanalyseren.
Niet uitgaan omdat er versierd kan worden? Dat slaat nergens op natuurlijk.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 7 november 2010 @ 02:22:05 #84
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_88423437
Wauwie mannen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_88423441
Ik vind het knap, ken je niet maar heb nu al een hekel aan je..
Ben je soms heel dik en gefrustreerd dat je vriendinnen wel aandacht krijgen en jij niet?
pi_88423442
quote:
5s.gif Op zondag 7 november 2010 02:19 schreef flukzus het volgende:

[..]

Dus je wilt iemand die net zo is jij?
Nee, maar als we op ongeveer dezelfde golflengte zitten geeft dat de relatie wel een grote kans van slagen. We zijn al zo anders qua geslacht, bouw, opvoeding, omgeving etc etc etc. Dus de noemers gelijk krijgen is sowieso onmogelijk.
pi_88423452
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:22 schreef Bombshell het volgende:
Ik vind het knap, ken je niet maar heb nu al een hekel aan je..
Ben je soms heel dik en gefrustreerd dat je vriendinnen wel aandacht krijgen en jij niet?
Daag je me nu uit om me te bewijzen? Zelfs áls ik dat doe, raak je toch niet overtuigd met je vooroordelen en zal je me vragen om mijn webcam te openen op MSN. Ook dat zal niet geloofwaardig zijn en zal je denken dat het een opgenomen video is en ik het loop te faken. Ga slapen joh.
pi_88423472
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:20 schreef Beach het volgende:
Volgens mij neem je het nu ook allemaal serieus en ga je overanalyseren.
Niet uitgaan omdat er versierd kan worden? Dat slaat nergens op natuurlijk.
Je snapt het niet. Ze wil niet benaderd worden door figuren die slechts op 1 ding uit zijn. Namelijk zo snel mogelijk iemand het bed in proberen te lullen onder het mom van "ik ben het helemaal en je mag je gelukkig prijzen met zo'n stoere lijpe gozer als ik". En helaas is dat tegenwoordig een beetje waar het om draait in het uitgaansleven. Je gaat uit om te "scoren". En het wordt als een soort missie gezien om een vrouw aan de haak te slaan en mee te nemen naar huis. Dat je er pas naderhand achter komt dat zo'n gast helemaal 0,0 diepgang heeft en dat er buiten de seks om weinig is waarmee je jezelf met hem kan identificeren. Ik kan daar helemaal inkomen. Als ik zulke vrouwen tegen zou komen zou dat op termijn ook nooit echt iets worden.
pi_88423479
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:23 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Ook dat zal niet geloofwaardig zijn en zal je denken dat het een opgenomen video is en ik het loop te faken.
Dat is makkelijk op te lossen door jouw nickname live op te schrijven voor de cam.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88423500
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:23 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Daag je me nu uit om me te bewijzen? Zelfs áls ik dat doe, raak je toch niet overtuigd met je vooroordelen en zal je me vragen om mijn webcam te openen op MSN. Ook dat zal niet geloofwaardig zijn en zal je denken dat het een opgenomen video is en ik het loop te faken. Ga slapen joh.
Je wil me he geef maar toe
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 02:28:03 #91
236264 crew  capricia
pi_88423511
TS troost je: ik heb hetzelfde probleem maar dan op La Palma.
Mannen zijn hier vol beloftens maar houden niets in.
Heeft dus niets met de NL man te maken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88423525
Zie mij op La Palma zijn aanbeland. :')
pi_88423541
Wel een ontzettend mooi eiland. La Palma. Dat dan weer wel.
pi_88423543
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:25 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Ze wil niet benaderd worden door figuren die slechts op 1 ding uit zijn. Namelijk zo snel mogelijk iemand het bed in proberen te lullen onder het mom van "ik ben het helemaal en je mag je gelukkig prijzen met zo'n stoere lijpe gozer als ik". En helaas is dat tegenwoordig een beetje waar het om draait in het uitgaansleven. Je gaat uit om te "scoren". En het wordt als een soort missie gezien om een vrouw aan de haak te slaan en mee te nemen naar huis. Dat je er pas naderhand achter komt dat zo'n gast helemaal 0,0 diepgang heeft en dat er buiten de seks om weinig is waarmee je jezelf met hem kan identificeren. Ik kan daar helemaal inkomen. Als ik zulke vrouwen tegen zou komen zou dat op termijn ook nooit echt iets worden.
Ik kan vannacht goed slapen. Niet omdat ik mijn soulmate heb ontmoet, maar dat er mensen zijn die me begrijpen.

Voor degene die zo benieuwd zijn naar hoe ik eruit zie; ik ben juist gefrustreerd, omdát ik zoveel aandacht krijg, maar ik me zo eenzaam voel, omdat weinig verder kijkt dan mijn uiterlijk door hun oppervlakkigheid :) Ik mag niet klagen over mijn uiterlijk. En als ik dat doe, doe ik dat omdat de minder aantrekkelijke meiden toch met de meest geweldige mannen vandoor gaan. Ik schijn mannen nogal onzeker te maken, omdat ze er vanuit gaan dat uiterlijk het belangrijkste is voor mij. Het ís belangrijk, maar niet het belangrijkSTE ;)
  zondag 7 november 2010 @ 02:31:20 #95
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88423563
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:20 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Mee eens. Ik heb ook een omweg gemaakt, van VWO naar HAVO naar VMBO naar MBO nu op de HBO :) Maar ik heb mezelf altijd wel weten te onderscheiden van de rest. Intelligentie en perspectief heeft niets met opleiding te maken.
Dat klopt intelligentie heeft niet altijd iets met opleiding te maken. Maar je zegt zelf ik heb me weten te onderscheiden van de rest. Ik weet niet wat je precies daarmee bedoelt maar het kan wel het gevolg zijn dat je eisen net iets te hoog zijn. Leg je grens iets lager.

Ik ga zo pitten,
pi_88423580
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:29 schreef DerptieDurp het volgende:
Wel een ontzettend mooi eiland. La Palma. Dat dan weer wel.
Dat wel ja.
pi_88423599
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 02:31 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat klopt intelligentie heeft niet altijd iets met opleiding te maken. Maar je zegt zelf ik heb me weten te onderscheiden van de rest. Ik weet niet wat je precies daarmee bedoelt maar het kan wel het gevolg zijn dat je eisen net iets te hoog zijn. Leg je grens iets lager.

Ik ga zo pitten,
Met onderscheiden bedoelde ik kennis opdoen en innoveren. Continu.
  Moderator zondag 7 november 2010 @ 02:33:48 #98
236264 crew  capricia
pi_88423606
quote:
Op zondag 7 november 2010 02:28 schreef Lo-Fi het volgende:
Zie mij op La Palma zijn aanbeland. :')
Had je ook zo gereageerd als ik Siberie gezegd had? Had nl net zo goed kunnen zijn.. En ik betwijfel of de mannen daar anders waren. Tis alleen maar werk, namelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_88423607
2 Woorden: chill out. Ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt nog een heel leven voor je, en je komt vanzelf iemand tegen die je prikkelt en zal blijven boeien.

En als je denkt dat uitgaan om hersenloos scoren van vrouwen/mannen gaat, denk ik dat je je analyse ietwat moet bijstellen óf dat je naar het verkeerde soort feestjes gaat :) .
pi_88423647
Ik weet dat ik me geen zorgen moet maken en dat het vanzelf wel komt. Ik moest even mijn frustratie kwijt en begrip krijgen :@ Ik kan er weer een tijdje tegenaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')