abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2010 @ 01:24:20 #26
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88422303
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:23 schreef kres het volgende:

[..]

Dat is nou de vraag.. ;)
De trein
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_88422338
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja je vind de juiste persoon niet zomaar. Je zult er toch iets voor moeten doen. Zal je toch wel wat dates kosten.

Ik zie het verschil tussen internet en irl niet zo. Zowel in de echte wereld als op het internet kun je doen alsof je iemand anders bent dan je eigenlijk bent. En hoelang je msn't of mailt dat bepaal je zelf toch?
Dat is mijn probleem. Ik heb het vaker geprobeerd en achteraf kreeg ik spijt van de moeite die ik ervoor heb gedaan = tijd insteken, alles leuk en spannend houden, creatief zijn, mezelf onderdrukken om niet al te snel te gaan etc. Dit alles kost veel energie! Ik wil de man niet alleen achter het stuur hebben. Ik geef het graag ook een richting.

De reden dat ik mezelf zo rem is omdat ik mijn hart niet wil verliezen voordat ik in de veilige zone zit en daardoor misschien 72894 topics op FOK plaatsen, omdat ik zo'n verdriet heb als het te laat is. Puur door mijn ervaringen heb ik geleerd om het rustig aan te doen. Maar nu isoleer ik mezelf emotioneel gezien. Ergens is het goed. Ik heb geen spijt gehad of kansen verspild. Ik vraag me af waarom ik dit niet eerder had gedaan. Zou me een hoop teleurstellingen besparen, want ik was ooit flink in de roze wolken. Life is tough en mensen zijn niet altijd even eerlijk. Daarom wil ik het rustig aandoen. Maar ik geloof erin dat er een manier of locatie moet zijn, anders dan Hyves of Facebook waarin iedereen elkaar loopt the ''checken'', waar ik een man kan ontmoeten met wie ik het gewoon LEUK heb. Tegenwoordig heeft iedereen een relatie om maar een relatie te hebben. Ik wil een relatie met iemand, omdat ik diegene wil waarderen zoals hij is, om wat hij doet en wil doen. Vooral omdat hij dit alles ook bij mij doet :)
  zondag 7 november 2010 @ 01:26:42 #28
80089 kres
Komt goed...
pi_88422358
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:24 schreef Cherna het volgende:

[..]

De trein
Ja maar ik heb bloed en bloed hekel aan OV. -O-

Gister toevallig in gezeten maar dat was voor een goed doel. (Suzanne Vega *O* )
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
  zondag 7 november 2010 @ 01:28:42 #29
80089 kres
Komt goed...
pi_88422408
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:25 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Dat is mijn probleem. Ik heb het vaker geprobeerd en achteraf kreeg ik spijt van de moeite die ik ervoor heb gedaan = tijd insteken, alles leuk en spannend houden, creatief zijn, mezelf onderdrukken om niet al te snel te gaan etc. Dit alles kost veel energie! Ik wil de man niet alleen achter het stuur hebben. Ik geef het graag ook een richting.

De reden dat ik mezelf zo rem is omdat ik mijn hart niet wil verliezen voordat ik in de veilige zone zit en daardoor misschien 72894 topics op FOK plaatsen, omdat ik zo'n verdriet heb als het te laat is. Puur door mijn ervaringen heb ik geleerd om het rustig aan te doen. Maar nu isoleer ik mezelf emotioneel gezien. Ergens is het goed. Ik heb geen spijt gehad of kansen verspild. Ik vraag me af waarom ik dit niet eerder had gedaan. Zou me een hoop teleurstellingen besparen, want ik was ooit flink in de roze wolken. Life is tough en mensen zijn niet altijd even eerlijk. Daarom wil ik het rustig aandoen. Maar ik geloof erin dat er een manier of locatie moet zijn, anders dan Hyves of Facebook waarin iedereen elkaar loopt the ''checken'', waar ik een man kan ontmoeten met wie ik het gewoon LEUK heb. Tegenwoordig heeft iedereen een relatie om maar een relatie te hebben. Ik wil een relatie met iemand, omdat ik diegene wil waarderen zoals hij is, om wat hij doet en wil doen. Vooral omdat hij dit alles ook bij mij doet :)
Je weet het wel mooi te verwoorden :)
pi_88422426
quote:
Op zondag 7 november 2010 01:23 schreef kres het volgende:

[..]

Dat is nou de vraag.. ;)
Kan overal zijn net als of een leuk persoon niet leuk is als je hem in de discotheek of op school ontmoet. Nee hij is alleen leuk als je hem ontmoet op een plek die je nu gaat bedenken. Wat een onzin haha
  zondag 7 november 2010 @ 01:31:16 #31
321876 Cherna
Fuck the System
pi_88422438
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:26 schreef kres het volgende:

[..]

Ja maar ik heb bloed en bloed hekel aan OV. -O-

Gister toevallig in gezeten maar dat was voor een goed doel. (Suzanne Vega *O* )
De trein is perfect. Ik heb er mijn femke 30 jaar geleden op weg naar school ontmoet.

Maar de TS lijkt me een leuk femke maar ze moet gewoon met vriendinnen gaan stappen en lol maken. Dan ontmoet je ooit wel iemand waarmee het klikt. Internet etc vind ik persoonlijk bagger. Maar ik ben dan ook van een andere generatie
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_88422504
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:13 schreef Vanky het volgende:
Hmm, ik begrijp TS eigenlijk wel!
Ben stiekem ook zo!
PM d'r dan ! (8>
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
pi_88422527
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:29 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Kan overal zijn net als of een leuk persoon niet leuk is als je hem in de discotheek of op school ontmoet. Nee hij is alleen leuk als je hem ontmoet op een plek die je nu gaat bedenken. Wat een onzin haha
Een discotheek is niet bepaald veelbelovend gezien iedereen toch dronken raakt na een uur of 2. Ik drink niet, omdat ik graag nuchter blijf. Sowieso is flirten ook super geforceerd daar. Ik wil iemand ''toevallig'' spreken, ''toevallig'' weer tegenkomen om vervolgens ''toevallig'' over te gaan naar een afspraakje. Niet dezelfde avond nog zoenen, misschien naar bed. Of de 2e afspraak naar bed. Eerst de basis, dan de rest.
  zondag 7 november 2010 @ 01:36:29 #34
80089 kres
Komt goed...
pi_88422548
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:31 schreef Cherna het volgende:

[..]

De trein is perfect. Ik heb er mijn femke 30 jaar geleden op weg naar school ontmoet.

Maar de TS lijkt me een leuk femke maar ze moet gewoon met vriendinnen gaan stappen en lol maken. Dan ontmoet je ooit wel iemand waarmee het klikt. Internet etc vind ik persoonlijk bagger. Maar ik ben dan ook van een andere generatie
Die gouden regel is nog steeds van kracht.

Je wil alleen je kans om de juiste tegen te komen zo groot mogelijk maken.. ;)

Waarom ik TS kan begrijpen is omdat ik ook beetje met het zelfde probleem worstel. Ik val op slimme meiden. Meiden die iets te vertellen hebben en dieper over dingen nadenken.
pi_88422566
-

[ Bericht 100% gewijzigd door 4SeizoenenPeper op 07-11-2010 01:44:48 ]
pi_88422584
-
pi_88422587
-

[ Bericht 50% gewijzigd door 4SeizoenenPeper op 07-11-2010 01:39:04 ]
pi_88422603
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:37 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Ik kreeg net een PM :{ . Is dit een hij?
niet van mij hoor ! :D
Grasshopper Dialog
  zondag 7 november 2010 @ 01:39:38 #39
80089 kres
Komt goed...
pi_88422622
Ook niet van mij ....
pi_88422625
Sorry, ik ben hier nieuw. Ik kon niet editten. Vanky stuurde me net een PM.
pi_88422645
quote:
Op zondag 7 november 2010 01:35 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Een discotheek is niet bepaald veelbelovend gezien iedereen toch dronken raakt na een uur of 2. Ik drink niet, omdat ik graag nuchter blijf. Sowieso is flirten ook super geforceerd daar. Ik wil iemand ''toevallig'' spreken, ''toevallig'' weer tegenkomen om vervolgens ''toevallig'' over te gaan naar een afspraakje. Niet dezelfde avond nog zoenen, misschien naar bed. Of de 2e afspraak naar bed. Eerst de basis, dan de rest.
Bij een bijbaantje dan miss?
Drie keer toeval bestaat niet dat zal je een handje moieten helpen.
Niet dat je naar mij moet luisteren zit op mn zaterdagavond op fok liefdesadvies te geven wahhaha
pi_88422647
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:39 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Sorry, ik ben hier nieuw. Ik kon niet editten.
Je kan toch zien van wie je een PM krijgt, er staat dan een naam

wat staat er voor naam ? c_/
Grasshopper Dialog
  zondag 7 november 2010 @ 01:41:41 #43
80089 kres
Komt goed...
pi_88422666
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:40 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Niet dat je naar mij moet luisteren zit op mn zaterdagavond op fok liefdesadvies te geven wahhaha
Welcome :D
pi_88422691
Heb je geen foto van jezelf dan kan ik mn advies wat beter afstemmen?
pi_88422699
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:42 schreef Bombshell het volgende:
:')
Grasshopper Dialog
pi_88422722
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:42 schreef Bombshell het volgende:
Waarom is mijn foto relevant?
pi_88422742
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 01:36 schreef kres het volgende:

[..]

Die gouden regel is nog steeds van kracht.

Je wil alleen je kans om de juiste tegen te komen zo groot mogelijk maken.. ;)

Waarom ik TS kan begrijpen is omdat ik ook beetje met het zelfde probleem worstel. Ik val op slimme meiden. Meiden die iets te vertellen hebben en dieper over dingen nadenken.
Juist!

Wat betreft je laatste stukje. Ja, ik heb dat dus ook. De meeste mannen vervelen me hierdoor enorm. Maar diezelfde mannen vinden mij kieskeurig of denken dat ik bindingsangst heb. Beide klopt ook wel, maar wat zij niet begrijpen is dat ik geen bindingsangst zal hebben als ik iemand ontmoet waarbij ik me prettig voel. En kieskeurigheid, sjah, als hij mij voldoening kan geven dan ga ik gewoon voor hem. Kieskeurigheid is goed. Dat zal mijn mannetje anders maken van de rest ;)
pi_88422773
quote:
Op zondag 7 november 2010 01:44 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:

[..]

Waarom is mijn foto relevant?
Fap fap fapp
pi_88422810
Ontopic graag :)
pi_88422819
Lees je eigen TS nog eens terug. Je hebt nogal wat eisen zeg.
Zal lastig worden voor je om iemand te vinden die aan al je eisen kan voldoen.

Hij moet dit en dat en dat weer niet, wat stel jij daar tegenover?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')