quote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Op Fok! zitten, naar eigen zeggen, veel intelligente mannen.
Juist ja. Zelf ben je perfect en alle mannen die je tegenkomt zijn inferieur.quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Kortom: Ik ben geen meid die zomaar in een relatie wilt duiken om vervolgens te kampen met instabiliteit, omdat de persoon tegenover me niet geschikt blijkt te zijn. Wanhopig ben ik niet, want ik vermijd alles wat kan leiden tot een relatie (van laag kwaliteit).
Ik zoek niet letterlijk mijn soulmate. Eerlijk gezegd geloof ik daar ook niet zo in. Ik hoop iemand te treffen waarmee ik een klik heb en ermee kan zijn. Helaas overkomt me dat gewoon zelden. Er moet vast een manier zijn om de kans te vergroten. Momenteel trek ik de verkeerde types aan. Alles draait om mijn uiterlijk en dat is niet wat ik wil. Ik ben meer dan een plaatjequote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef Lo-Fi het volgende:
Zolang je jezelf ten doel hebt gesteld om een soulmate te vinden, zul je eenzaam blijven.
Ja, want een man die samenwoont en desondanks op msn "naar een andere meid toegroeit" is echt soulmate materiaal.quote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Dat heb ik gemerkt ja. Maar ik zie mezelf niet met elke interessante lid te PM-en, vervolgens eeuwenlang mee te MSN-en, om daarna te SMS-en, bellen en te daten. Voor mijn gevoel is dat zo geforceerd.
Ik heb het maar één keer meegemaakt dat iemand gewoon interessant was en die ontmoette ik in de sportschool. Zo bleek hij op mijn school te zitten, maar in een andere gebouw. We groeiden naar elkaar toe via MSN. Ik ontmoette hem op een natuurlijke wijze. Alleen woont hij samen met een andere meid en zal hij nog lang bij haar blijven. Jammer
Duidelijk zijn tegen mensen vergroot die kans in ieder geval.quote:Ik wil mijn soulmate ontmoeten en tegen hem aan kruipen voordat ik ga slapen.
Ik vind mezelf niet perfect, maar ik krijg gewoon niet snel een klik met een man. Vaak vertrouw ik ze niet, voel ik me niet veilig bij ze. Soms boeien ze me gewoon helemaal niet, omdat ze geen passies in hun leven hebben. Ik heb die wel. Dat verveelt...quote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Juist ja. Zelf ben je perfect en alle mannen die je tegenkomt zijn inferieur.
Vooral zo blijven denken, op je 30ste zit je nog steeds alleen thuis met je katten en megadildo's.
Moraal: beoordeel mannen op hun positieve punten en wijs ze niet meteen af omdat er -wellicht- iets negatiefs aan ze is.
Hij was ongelukkig in zijn relatie, maar kon er geen einde aan maken. Dit omdat ze autistisch is en super afhankelijk van hem is. Ik gaf hem - zonder dat er iets gaande was tussen ons - een kans om een keuze te maken. Heeft hij gemaakt. Vriendschap hoefde voor mij niet meer. Ik verdien meer dan een back-up zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 01:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ja, want een man die samenwoont en desondanks op msn "naar een andere meid toegroeit" is echt soulmate materiaal.
Is het verlangen naar betrouwbaarheid, respect, een beetje uitdaging in de zin van dat je samen bezigheden, passies en doelen hebt in het leven, stof om over te praten, dingen die je van elkaar kan leren... en wat fysieke aantrekkingskracht teveel gevraagd?quote:Op zondag 7 november 2010 01:12 schreef Daniel1976 het volgende:
voor 95% van de bevolking bestaat de prins op het witte paard niet.
Het is niets voor niets een sprookje.
Een klik moet je zeker hebben, maar zijn je eisen niet te hoog idd?
Dus je had wel een relatie gewild met iemand die zich toevallig maar op een hulpbehoevende autist had gestort?quote:Op zondag 7 november 2010 01:13 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Hij was ongelukkig in zijn relatie, maar kon er geen einde aan maken. Dit omdat ze autistisch is en super afhankelijk van hem is. Ik gaf hem - zonder dat er iets gaande was tussen ons - een kans om een keuze te maken. Heeft hij gemaakt. Vriendschap hoefde voor mij niet meer. Ik verdien meer dan een back-up zijn.
Lichtelijk?quote:Op zondag 7 november 2010 01:17 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Lichtelijk herkenbaar iets.. Toch ff volgen
Wat let je om in De Bijlmer op zoek te gaan naar de perfecte man?quote:Op zondag 7 november 2010 01:19 schreef Zhe-DeViLLLLL het volgende:
[..]
Lichtelijk?
Ehm mannen nederlandse mannen zijn goddomme mega saai of niet tan?
Jezus stelletje witte garnalionen..schei toch uit zeg!
Dat wordt toch niks gewoon.
Nee dat is niet te veel gevraagd... Het is alleen dat je iemand zoekt die toch op een iets hogere level zit.quote:Op zondag 7 november 2010 01:15 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Is het verlangen naar betrouwbaarheid, respect, een beetje uitdaging in de zin van dat je samen bezigheden, passies en doelen hebt in het leven, stof om over te praten, dingen die je van elkaar kan leren... en wat fysieke aantrekkingskracht teveel gevraagd?
Nee, maar misschien ga je te ver met je eisen. Een doel in het leven hebben is prachtig. Maar vaar daar niet op blind. Tijdens je leven stel je je doelen toch constant bij.quote:Op zondag 7 november 2010 01:15 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Is het verlangen naar betrouwbaarheid, respect, een beetje uitdaging in de zin van dat je samen bezigheden, passies en doelen hebt in het leven, stof om over te praten, dingen die je van elkaar kan leren... en wat fysieke aantrekkingskracht teveel gevraagd?
Er zijn vrouwen die vallen nu eenmaal enkel op foute mannen. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou zo is? Dan moet je uiteindelijk kiezen welke van die eigenschappen het belangrijkste voor je is.quote:Op zondag 7 november 2010 01:15 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Dat is nou de vraag..quote:Op zondag 7 november 2010 01:22 schreef Bombshell het volgende:
Wat zou wel een goede plek voor je zijn om iemand te ontmoeten dan??
Dat is mijn probleem. Ik heb het vaker geprobeerd en achteraf kreeg ik spijt van de moeite die ik ervoor heb gedaan = tijd insteken, alles leuk en spannend houden, creatief zijn, mezelf onderdrukken om niet al te snel te gaan etc. Dit alles kost veel energie! Ik wil de man niet alleen achter het stuur hebben. Ik geef het graag ook een richting.quote:Op zondag 7 november 2010 01:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja je vind de juiste persoon niet zomaar. Je zult er toch iets voor moeten doen. Zal je toch wel wat dates kosten.
Ik zie het verschil tussen internet en irl niet zo. Zowel in de echte wereld als op het internet kun je doen alsof je iemand anders bent dan je eigenlijk bent. En hoelang je msn't of mailt dat bepaal je zelf toch?
Ja maar ik heb bloed en bloed hekel aan OV.quote:
Je weet het wel mooi te verwoordenquote:Op zondag 7 november 2010 01:25 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem. Ik heb het vaker geprobeerd en achteraf kreeg ik spijt van de moeite die ik ervoor heb gedaan = tijd insteken, alles leuk en spannend houden, creatief zijn, mezelf onderdrukken om niet al te snel te gaan etc. Dit alles kost veel energie! Ik wil de man niet alleen achter het stuur hebben. Ik geef het graag ook een richting.
De reden dat ik mezelf zo rem is omdat ik mijn hart niet wil verliezen voordat ik in de veilige zone zit en daardoor misschien 72894 topics op FOK plaatsen, omdat ik zo'n verdriet heb als het te laat is. Puur door mijn ervaringen heb ik geleerd om het rustig aan te doen. Maar nu isoleer ik mezelf emotioneel gezien. Ergens is het goed. Ik heb geen spijt gehad of kansen verspild. Ik vraag me af waarom ik dit niet eerder had gedaan. Zou me een hoop teleurstellingen besparen, want ik was ooit flink in de roze wolken. Life is tough en mensen zijn niet altijd even eerlijk. Daarom wil ik het rustig aandoen. Maar ik geloof erin dat er een manier of locatie moet zijn, anders dan Hyves of Facebook waarin iedereen elkaar loopt the ''checken'', waar ik een man kan ontmoeten met wie ik het gewoon LEUK heb. Tegenwoordig heeft iedereen een relatie om maar een relatie te hebben. Ik wil een relatie met iemand, omdat ik diegene wil waarderen zoals hij is, om wat hij doet en wil doen. Vooral omdat hij dit alles ook bij mij doet
Kan overal zijn net als of een leuk persoon niet leuk is als je hem in de discotheek of op school ontmoet. Nee hij is alleen leuk als je hem ontmoet op een plek die je nu gaat bedenken. Wat een onzin hahaquote:
De trein is perfect. Ik heb er mijn femke 30 jaar geleden op weg naar school ontmoet.quote:Op zondag 7 november 2010 01:26 schreef kres het volgende:
[..]
Ja maar ik heb bloed en bloed hekel aan OV.![]()
Gister toevallig in gezeten maar dat was voor een goed doel. (Suzanne Vega)
PM d'r dan !quote:Op zondag 7 november 2010 01:13 schreef Vanky het volgende:
Hmm, ik begrijp TS eigenlijk wel!
Ben stiekem ook zo!
Een discotheek is niet bepaald veelbelovend gezien iedereen toch dronken raakt na een uur of 2. Ik drink niet, omdat ik graag nuchter blijf. Sowieso is flirten ook super geforceerd daar. Ik wil iemand ''toevallig'' spreken, ''toevallig'' weer tegenkomen om vervolgens ''toevallig'' over te gaan naar een afspraakje. Niet dezelfde avond nog zoenen, misschien naar bed. Of de 2e afspraak naar bed. Eerst de basis, dan de rest.quote:Op zondag 7 november 2010 01:29 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Kan overal zijn net als of een leuk persoon niet leuk is als je hem in de discotheek of op school ontmoet. Nee hij is alleen leuk als je hem ontmoet op een plek die je nu gaat bedenken. Wat een onzin haha
Die gouden regel is nog steeds van kracht.quote:Op zondag 7 november 2010 01:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
De trein is perfect. Ik heb er mijn femke 30 jaar geleden op weg naar school ontmoet.
Maar de TS lijkt me een leuk femke maar ze moet gewoon met vriendinnen gaan stappen en lol maken. Dan ontmoet je ooit wel iemand waarmee het klikt. Internet etc vind ik persoonlijk bagger. Maar ik ben dan ook van een andere generatie
niet van mij hoor !quote:Op zondag 7 november 2010 01:37 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Ik kreeg net een PM. Is dit een hij?
Bij een bijbaantje dan miss?quote:Op zondag 7 november 2010 01:35 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Een discotheek is niet bepaald veelbelovend gezien iedereen toch dronken raakt na een uur of 2. Ik drink niet, omdat ik graag nuchter blijf. Sowieso is flirten ook super geforceerd daar. Ik wil iemand ''toevallig'' spreken, ''toevallig'' weer tegenkomen om vervolgens ''toevallig'' over te gaan naar een afspraakje. Niet dezelfde avond nog zoenen, misschien naar bed. Of de 2e afspraak naar bed. Eerst de basis, dan de rest.
Je kan toch zien van wie je een PM krijgt, er staat dan een naamquote:Op zondag 7 november 2010 01:39 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
Sorry, ik ben hier nieuw. Ik kon niet editten.
Welcomequote:Op zondag 7 november 2010 01:40 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Niet dat je naar mij moet luisteren zit op mn zaterdagavond op fok liefdesadvies te geven wahhaha
quote:Op zondag 7 november 2010 01:42 schreef Bombshell het volgende:
Heb je geen foto van jezelf dan kan ik mn advies wat beter afstemmen?
Waarom is mijn foto relevant?quote:Op zondag 7 november 2010 01:42 schreef Bombshell het volgende:
Heb je geen foto van jezelf dan kan ik mn advies wat beter afstemmen?
Juist!quote:Op zondag 7 november 2010 01:36 schreef kres het volgende:
[..]
Die gouden regel is nog steeds van kracht.
Je wil alleen je kans om de juiste tegen te komen zo groot mogelijk maken..
Waarom ik TS kan begrijpen is omdat ik ook beetje met het zelfde probleem worstel. Ik val op slimme meiden. Meiden die iets te vertellen hebben en dieper over dingen nadenken.
Fap fap fappquote:Op zondag 7 november 2010 01:44 schreef 4SeizoenenPeper het volgende:
[..]
Waarom is mijn foto relevant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |