omg! Hoe dom kunnen mensen zijn zegquote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen/koning.xml
Doen, de reactie die je terug zult krijgen zal episch zijn!quote:Op maandag 15 november 2010 16:50 schreef Frey het volgende:
Zullen we anders eens naar GTST mailen of wij ook kunnen investeren in EEPASA?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:50 schreef Frey het volgende:
De set is gewoon van Aalsmeer naar A'dam verhuisd, en er zijn geen veranderingen in de sets zelf gekomen (of wel: huize Sanders heeft een nieuw vloerzeil, toevallig hetzelfde als het decor in Goudkust had).quote:Op maandag 15 november 2010 17:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zou me anders wel tof lijken om de set eens te mogen bezoeken.
Overigens ik weet dat ze tegenwoordig niet meer de studio's in Aalsmeer gaan gebruiken, maar nemen ze dan het hele decor mee of gaan alle decors er ook weer uit vraag ik me af? Ik geloof het eerste, ik kan alleen niet echt grote verschillen zien dus ik vraag me af of ze al verhuisd zijn.
Je bent niet de enige. Maar na Seizoen 3 wil ik alweer Seizoen 4.quote:Op maandag 15 november 2010 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog ruim 3 weken tot seizoen 3, ik kan haast niet wachten
Als ze net zo snel zijn als met die andere seizoenen dan zal dat pas eind 2012 geschiedden.quote:Op maandag 15 november 2010 18:09 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Maar na Seizoen 3 wil ik alweer Seizoen 4.
Dan zou seizoen 6 pas in 2016 verschijnen. Duurt mij toch iets (lees: veel) te lang!quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze net zo snel zijn als met die andere seizoenen dan zal dat pas eind 2012 geschiedden.
zullen we allemaal een mail sturen?quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Doen, de reactie die je terug zult krijgen zal episch zijn!
Lijkt me eigenlijk wel grappig om te doen. Alleen ken ik niet van zulke domme vragen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
zullen we allemaal een mail sturen?
Dan ben ik 17quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze net zo snel zijn als met die andere seizoenen dan zal dat pas eind 2012 geschiedden.
Huh, ben je zoo jong dan?quote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Dan ben ik 17Mag wel iets eerder. Waarom doen ze niet gewoon 2 seizoen per 2 jaar. Of 1 seizoen per jaar.
Ow, mag ik je niet geloven?quote:
Natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, mag ik je niet geloven?
Wat voor domme vragen?quote:Op maandag 15 november 2010 18:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel grappig om te doen. Alleen ken ik niet van zulke domme vragen.
Ben je dan 15? Erg bijdehand voor je leeftijd dan.quote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
NatuurlijkMag ik ook weten waarom je me niet gelooft ?
jaaa doen!!quote:Op maandag 15 november 2010 16:50 schreef Frey het volgende:
Dankjequote:Op maandag 15 november 2010 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben je dan 15? Erg bijdehand voor je leeftijd dan.
Niets in het bijzonder, maar je komt erg volwassen over.quote:Op maandag 15 november 2010 20:05 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
DankjeMag ik weten waarom je me bijdehand vind? Ik vond mezelf nog rustig in tegenstelling tot andere kinderen van mijn leeftijd.
Oh dankjequote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niets in het bijzonder, maar je komt erg volwassen over.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:11 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Oh dankjeDat ervaar ik als een compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |