dat ja!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:49 schreef Liquidist het volgende:
Ik bedoel je gunt het zo'n mongolen toch gewoon om op hun bek te gaan? Hallo! Gratis geld bestaat niet!!
was leuk momentquote:Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef James1988 het volgende:
Die kop van Rutger, "wát heb je gedaan?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:55 schreef Frey het volgende:
Edwin Rutten speelt deze rol geweldig en nu komt hij echt los.
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat hij er alweer bijna uit gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shorties van maandag en dinsdag staan al op youtube.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hier ben ik het volledig mee eens... Die gast krijgt straks de volle laagquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:47 schreef Liquidist het volgende:
Waar ik me nu al aan stoor, omdat ik weet dat het gaat gebeuren, is dat Rutger dadelijk de grote boosdoener is. Dat is natuurlijk ook wel zo, want hij is een oplichter, maar niemand zal zeggen dat Rik ACHTERLIJK is met z'n lening van 50.000 euro. Of dat iedereen beter na had moeten denken (Lucas, Laura, Charlie bijv. met hun drammerige 'er kan niks misgaan' geleuter). Het zal allemaal weer op Rutger gegooid worden en het feit dat ze zelf ook gewoon debiel bezig waren wordt hier totaal door overschaduwt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Geinige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Ik vind het achteraf geweldig dat die familie Huygens eruit gedonderd is, wat een afgrijselijke, saaie, praatzieke en zeikerige familie was dat zegquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef SacreCoeur het volgende:
LOL! die foto.
Ik vind het nieuwe broertje duo Sjoerd & Edwin eigenlijk best leuk om naar te kijken.
Wordt goed gespeeld.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:06 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shorties van maandag en dinsdag staan al op youtube.Ehhh wat?quote:Dit is een privévideo. Denk eraan om het vriendverzoek van de afzender te accepteren als deze video naar je is verstuurd.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Oh nouja ik kijk ze toch bijna nooit dus ik mis er niks aan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef Frey het volgende:
Ja als je op tijd bent, dan kun je sommige shorties al zien.
Nu moet je wachten tot na GTST voor deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |