SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben niet zo onder de indruk. Hij is te oud voor die rol.quote:Op maandag 15 november 2010 23:57 schreef Lucas15 het volgende:
Al is de beleggingsverhaallijn ongeloofwaardig, toch vind ik Rutger een goed personage. Ik hoop dat hij netjes word vermoord, net als Frits. Dit is tenminste een leuk verhaallijn, een badguy die iedereen oplicht
Ik vind hem eerder te ongeloofwaardig voor die rol, ik blijf Ome Willem in hem zien. Ze hadden beter een wat onbekendere acteur kunnen casten voor die rol.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben niet zo onder de indruk. Hij is te oud voor die rol.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind hem eerder te ongeloofwaardig voor die rol, ik blijf Ome Willem in hem zien. Ze hadden beter een wat onbekendere acteur kunnen casten voor die rol.
Ik vind het vreemd dat Johan Nijenhuis nog niet heeft lopen klagen, omdat een kindervriend als een crimineel wordt neergezetquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb het juist andersom, ik kan Ome Willem niet meer als leuke kindervriend zien.
breng hem nou niet op ideëenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Johan Nijenhuis nog niet heeft lopen klagen, omdat een kindervriend als een crimineel wordt neergezet
Ik eerlijk gezegd niet. Alsof kinderen er een horrorsint in zien, ze zien gewoon Sinterklaas. Niets mis mee. En die Johan Nijenhuis heeft zijn doel niet bereikt en ongemerkt free publicity gemaakt voor Dick Maas.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben het wel eens over de film Sint.
Geen probleem dat de film er is, maar ik zie niet in waarom ze geen andere foto hebben genomen die niet echt zal opvallen voor kleine kinderen. Waarom die rare sint. Zekere voor het onzekere denk ik dan.
Ik vond zijn kop best wel angstaanjagend. Sommige kinderen kunnen dat best wel angstig vinden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet. Alsof kinderen er een horrorsint in zien, ze zien gewoon Sinterklaas. Niets mis mee. En die Johan Nijenhuis heeft zijn doel niet bereikt en ongemerkt free publicity gemaakt voor Dick Maas.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Frey het volgende:
Het vervolg van "Sint" ligt ook al klaar.
In 2011 gaat de nieuwe horrorfilm "Piet" in première:
[ afbeelding ]
owja bijna al helemaal vergeten, wie was deze piet ook alweer??quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Moordpiet, op sublieme wijze vertolkt door René Meijer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
owja bijna al helemaal vergeten, wie was deze piet ook alweer??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De arm van Nina doet het ook weerquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat puber gedoe is echt om te kotsen inclusief die kut muziek.
Nina en Noud waren toch puber af ? waarom doen ze nu dan weer zo stom mee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |