Zou je alsjeblieft het woord kanker niet als scheldwoord of bijvoeglijk naamwoord willen gebruiken? Dankjewelquote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hup Danny die douche onder hypocriete kanker lul dat je der bent![]()
Je zegt zelf tegen Sjors ja bing wil je maar die is er niet en ik wil je dus neem mij.,
Nou kk homo Maxime wil jou duidelijk en sjors niet dus wat je tegen een ander zegt ook zelf toepassen .
Is goed sorryquote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft het woord kanker niet als scheldwoord of bijvoeglijk naamwoord willen gebruiken? Dankjewel
Misschien is Lucas een optie voor hem.quote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hup Danny die douche onder hypocriete lul dat je der bent![]()
Je zegt zelf tegen Sjors ja bing wil je maar die is er niet en ik wil je dus neem mij.,
Nou homo Maxime wil jou duidelijk en sjors niet dus wat je tegen een ander zegt ook zelf toepassen .
quote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar vrijdag ja, ik hoop alleen niet dat Laura haar handen ergens aan bevuild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef Maartel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef MissJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef MissJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Maar...quote:Op maandag 15 november 2010 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Suggesties niet in spoilers dames en heren ...
Ik dacht ook aan Sil trouwens na vandaag . Al kan onze badguy knaller Jack natuurlijk ook dat zou de 4de keer zijn ofzo wat een held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... is nog wel een spoiler![]()
Suggesties die voortbouwen op spoilers wel, anders verraadt je de spoiler zelf ook al.quote:Op maandag 15 november 2010 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Suggesties niet in spoilers dames en heren ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |