quote:Op zondag 7 november 2010 00:42 schreef Kwalberto het volgende:
Het begon goed maar je topic werd hoe langer hoe gayer
Rechtsboven onder het nummer van de post #99 of #100 in jouw gevalquote:
Staat nietsquote:Rechtsboven onder het nummer van de post #99 of #100 in jouw geval
Ga er even met de muis langs, dan zie je de opties voorbij komenquote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Staat niets
Ik kan ook niet quoten.
MIJN FOK WAT DOE JEEEE!!!!!
quote:Op zondag 7 november 2010 19:41 schreef Jamiroquai het volgende:
[..]
Staat niets
Ik kan ook niet quoten.
MIJN FOK WAT DOE JEEEE!!!!!
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Jamiroquai het volgende:
Ik zweer het, er gebeurde net nog niets.
Maar nu is het gefixt![]()
Dankjewel lieve mensen.
watquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 19:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Mannen die alleen naar vrouwen kijken die 'relatieproof' zijn. Je gaat niet met elke vrouw een relatie aan, hoor.
sorry maar je kan de natuur niet tegen gaanquote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk heel aardig, maar wat ik haat is dat er gelijk aan seks gedacht word... Leer het meisje eerst kennen ofzo.
Seks heb je omdat je van elkaar houd, niet uit lust
Ik zou haar gewoon geven in het magazijn. Dat sensuele gezwam van je is natuurlijk zó 2009.quote:Op maandag 8 november 2010 01:13 schreef Vanky het volgende:
TS, wat had je gedaan als de dame in kwestie haar appeltje liet vallen. Je sensueel in de ogen keek en met een zwoele stem 'Sorry' zei.
En je nadien nog eens passeerde terwijl ze je kon uitkleden met haar ogen en dan met die strakke kont om het hoekje verdween?
En zeg nu niet:
'Mevrouw, is het nu zo moeilijk om dat vast te houden?'
Nee TS, dan zeg je aan de dame!
'Mevrouw, in die appel zit een deuk, hier heb je een andere! Hij smaakt vast veel beter en glimlach je naar haar!'
(Dat is althans hoe ik het zou doen, de dame lacht gegarandeerd terug en als ze iets terug zegt heb je haar beet)
Ik hou van alle vrouwen, en ze houden allemaal van mij.quote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef FruitenCo het volgende:
Seks heb je omdat je van elkaar houd, niet uit lust
Dat jij je leuter in hoeren steekt: prachtig. Maar veroordeel een ander niet als die daar geen zin in heeft.quote:Op zondag 7 november 2010 19:17 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Mannen die alleen naar vrouwen kijken die 'relatieproof' zijn. Je gaat niet met elke vrouw een relatie aan, hoor.
quote:Op maandag 8 november 2010 09:15 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat jij je leuter in hoeren steekt: prachtig. Maar veroordeel een ander niet als die daar geen zin in heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ontopic tram is ontspoord
Altijd de kleine lettertjes lezen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |