Ja dat is natuurlijk heel aardig, maar wat ik haat is dat er gelijk aan seks gedacht word... Leer het meisje eerst kennen ofzo.quote:Op zondag 7 november 2010 00:42 schreef nightsleeper het volgende:
Wat een flauwekul zeg. Het is toch juist vriendelijk dat ze jou attenderen dat er wat leuks te bekijken valt?
Ik moest wel een beetje glimlachen.quote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk heel aardig, maar wat ik haat is dat er gelijk aan seks gedacht word... Leer het meisje eerst kennen ofzo.
Seks heb je omdat je van elkaar houd, niet uit lust
Christen gespot.quote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk heel aardig, maar wat ik haat is dat er gelijk aan seks gedacht word... Leer het meisje eerst kennen ofzo.
Necrofiel?quote:Op zondag 7 november 2010 00:45 schreef DurumDoner het volgende:
Als ik een vrouw zie lopen beeld ik me altijd in hoe ik haar helemaal uit elkaar trek
quote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Achja, voor iemand die nog naar school gaat is het een redelijk baantje.quote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef DurumDoner het volgende:
Verdient wel lekker zeker TS? Vakkenvullen?
Seriemoordenaar?quote:Op zondag 7 november 2010 00:45 schreef DurumDoner het volgende:
Als ik een vrouw zie lopen beeld ik me altijd in hoe ik haar helemaal uit elkaar trek
En daar ging de geloofwaardigheid.quote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Gozer, als je dit praatje ophoudt tegen een meid, ben je echt 100% zeker binnen, geheid neuken dan! Ik zou het ook graag zo spelen, maar van mij nemen ze het niet serieusquote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Je doet maarquote:Op zondag 7 november 2010 00:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga een admin vragen of dit geen trollkloon is.
Vriend, waarom denk je dan dat mannen non-stop naar vrouwen kijken? Die zijn gewoon 10.000 keer geiler en opwindender dan vrouwen. Daarnaast blijft het 9 van de 10 keer toch alleen maar bij kijkenquote:
Niks mis met een topic dat hoe langer hoe vrolijker wordt.quote:Op zondag 7 november 2010 00:42 schreef Kwalberto het volgende:
Het begon goed maar je topic werd hoe langer hoe gayer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |