opbokkequote:Op zondag 7 november 2010 00:04 schreef HappyBob het volgende:
Komt er geen normale Nachtbagger meer?
Waarom zou je een normale willen als je een Brabantse hebt?quote:Op zondag 7 november 2010 00:04 schreef HappyBob het volgende:
Dit is een normale nachtbaggerquote:Op zondag 7 november 2010 00:04 schreef HappyBob het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou je een normale willen als je een Brabantse hebt?
Neen.quote:Op zondag 7 november 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dat brabants voor 'ik heb liefde voor jou'?
Idd, gekke brabo's.quote:Op zondag 7 november 2010 00:04 schreef HappyBob het volgende:
Niet haten jungquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nacht weer goed gemaakt
weet ik veel als het maar gezellig is...quote:Op zondag 7 november 2010 00:06 schreef Nikoslaggas het volgende:
Dit topic betekend Brabanders zijn betere nachtbaggeraars? Eensch ja/nee?
Maak maar een pollquote:Op zondag 7 november 2010 00:06 schreef Nikoslaggas het volgende:
Ik mis de optie 'boeiuuh'quote:Op zondag 7 november 2010 00:06 schreef Nikoslaggas het volgende:
Mensen die hun provincie zooooo goed vindenquote:Op zondag 7 november 2010 00:06 schreef Nikoslaggas het volgende:
Brabantquote:Op zondag 7 november 2010 00:06 schreef Whutzur het volgende:
ik vond het anti-Brabo topic wel geniaal, respect voor die Brabo negers.
My heroquote:
Ja met zo'n raar accentje en hun friet.quote:Op zondag 7 november 2010 00:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nou echt heGekke mensen zijn het
Was gewoon een stelling..quote:Op zondag 7 november 2010 00:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mensen die hun provincie zooooo goed vinden
Ik heb soms ook nog dat rare accentjequote:Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja met zo'n raar accentje en hun friet.
Als ik op vakantie ben vind ik altijd die gasten uit fucking overijssel en groningen en utrecht ofzo bijna onverstaanbaarquote:Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja met zo'n raar accentje en hun friet.
WAT. Ben je van origine een brabo?quote:Op zondag 7 november 2010 00:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb soms ook nog dat rare accentjeMaar het is wel gewoon PATAT
Half maarquote:Op zondag 7 november 2010 00:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
WAT. Ben je van origine een brabo?
En patat ja
Doe nu nog eensquote:Op zondag 7 november 2010 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Ik CTRL-F'de op m'n username, en zag hem nergens.
Lindjuhhhhquote:Op zondag 7 november 2010 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Dat dit mogelijk isquote:Op zondag 7 november 2010 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Zuid- en Noord - Hollandquote:Op zondag 7 november 2010 00:09 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Als ik op vakantie ben vind ik altijd die gasten uit fucking overijssel en groningen en utrecht ofzo bijna onverstaanbaar
Gelukkig maarquote:Op zondag 7 november 2010 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Half maarIk beschouw mezelf niet als een echte brabo
deepartquote:
quote:
Waalwijkquote:
Ik ben te verstaan hoorquote:Op zondag 7 november 2010 00:12 schreef Nikoslaggas het volgende:
Trouwens.. Waarom al die haat tegen Brabanders ?we zijn toch allemaal Nederlanders?!
(behalve de limbo's dan... die verstaat niemand)
Je vergeet Frieslandquote:Op zondag 7 november 2010 00:12 schreef Nikoslaggas het volgende:
Trouwens.. Waarom al die haat tegen Brabanders ?we zijn toch allemaal Nederlanders?!
(behalve de limbo's dan... die verstaat niemand)
Wel eens geweest?quote:
Den Bosch meldt zich ookquote:
Mijn lerares Nederlands die lekker is komt uit Waalwijk.quote:
Neequote:Op zondag 7 november 2010 00:13 schreef Whutzur het volgende:
Zie ik een opening voor een Anti-Limburg topic?
met weer DT fouten !
Allicht niej! Den Bosch is altijd gezellig en ben daar ook regelmatig te vindenquote:Op zondag 7 november 2010 00:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Den Bosch meldt zich ook![]()
Ook niet ver verwijderd van Wollek
En Berlicum.quote:Op zondag 7 november 2010 00:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Den Bosch meldt zich ook![]()
Ook niet ver verwijderd van Wollek
Picsquote:Op zondag 7 november 2010 00:13 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Mijn lerares Nederlands die lekker is komt uit Waalwijk.
Ja in een 1 op 1 gesprek wel.. maar zodra een andere limbo erbij komt voel ik me meteen buitengesloten door dat taaltjequote:
Dat is al een ander verhaalquote:Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Ja in een 1 op 1 gesprek wel.. maar zodra een andere limbo erbij komt voel ik me meteen buitengesloten door dat taaltjezelfs ik als brabander kan daar weinig uit verstaan
Limburgquote:Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Ja in een 1 op 1 gesprek wel.. maar zodra een andere limbo erbij komt voel ik me meteen buitengesloten door dat taaltjezelfs ik als brabander kan daar weinig uit verstaan
Balkum.quote:
Jawelquote:Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Gij gaat tog niet zeggen dat je in Waalwijk woont he?
Daar kwam ik vroeger regelmatigquote:
Baas!quote:Op zondag 7 november 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger regelmatigLaatste keer was afgelopen januari of februari
Ik ken daar mensenquote:
Inderdaad ik voel me echt een mongool aangezien ik na elke zin 'huh' zeg omdat ik het gewoon niet verstaquote:Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Die film heb ik al 2 x gekeken..toevallig vandaag ook weerquote:Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef Beach het volgende:
Net Scott Pilgrim vs the world gekeken, wat een wazige film zeg.
Het is dat ik die comig/gamesfeer wel digquote:Op zondag 7 november 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die film heb ik al 2 x gekeken..toevallig vandaag ook weerWat een VETTE FILM
![]()
![]()
Ik ookquote:
Efteling is 10 min fietsen van hierquote:Op zondag 7 november 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
De enige echte plaats in Brabant is Kaatsheuvel...
Efteling
Droomvluchtquote:Op zondag 7 november 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
De enige echte plaats in Brabant is Kaatsheuvel...
Efteling
Die special effects en die heerlijk humorquote:Op zondag 7 november 2010 00:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is dat ik die comig/gamesfeer wel dig
Lisaquote:Op zondag 7 november 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga slapen mijn lieve Brabanders en ander liev volk.
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Efteling-meetquote:Op zondag 7 november 2010 00:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Efteling is 10 min fietsen van hier
Weltrustenquote:Op zondag 7 november 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Die blonde chick zag er wel okee uit.quote:Op zondag 7 november 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die special effects en die heerlijk humor
Je bent welkomquote:
Hmm..niet helemaal mijn typequote:Op zondag 7 november 2010 00:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Die blonde chick zag er wel okee uit.
Ik kan het halen in 50 minuten als ik zo langs de N271 (ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 00:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Efteling is 10 min fietsen van hier
Best lang, niet te doen met de fiets volgens mij.quote:Op zondag 7 november 2010 00:18 schreef Nikoslaggas het volgende:
Hoever is de efteling vanaf Eindhoven ?![]()
Fietsenquote:Op zondag 7 november 2010 00:18 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik kan het halen in 50 minuten als ik zo langs de N271 (ofzo) fiets, met auto 20 minuten.
A/N261 dus.quote:Op zondag 7 november 2010 00:18 schreef ecktebaas het volgende:
Hoe heet die snelweg van Tilburg naar Waalwijk eigenlijk
Lavenquote:Op zondag 7 november 2010 00:19 schreef HeaN82 het volgende:
Alle brabanders zijn laven
[ afbeelding ]
Die dusquote:
Dan moet je fietsen ook helemaal niet in je zin laten voorkomen.quote:Op zondag 7 november 2010 00:20 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waarmee denk je dan dat ik liever mee ga?
Een skelter?quote:Op zondag 7 november 2010 00:20 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Idd, gelukkig heb ik zon ding met 4 wielen een stuur en wat pedalen
Kut iBenny was me voor.quote:Op zondag 7 november 2010 00:20 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Idd, gelukkig heb ik zon ding met 4 wielen een stuur en wat pedalen
Alleen Paul Walkerquote:
Dat klinkt niet verkeerd inderdaad. Ik ga maar weer voor het grootste deel overstappen op de vrouwen.quote:Op zondag 7 november 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen Paul WalkerVoor de rest hou ik het bij vrouwen
Ik begrijp je keuzequote:Op zondag 7 november 2010 00:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd inderdaad. Ik ga maar weer voor het grootste deel overstappen op de vrouwen.
Snackbarquote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef Patje1987 het volgende:
http://maps.google.com/ma(...)0.1794,0.445976&z=12
Het hadden best andere voertuigen konden zijn..quote:
http://maps.google.com/ma(...)190128,0.528374&z=12quote:Op zondag 7 november 2010 00:24 schreef Patje1987 het volgende:
http://maps.google.com/ma(...)0.1794,0.445976&z=12
Kloptquote:
Die zit bij mij op de hoekquote:
ik weet het negerquote:
Komde nu pilske vatte?quote:Op zondag 7 november 2010 00:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)190128,0.528374&z=12
Net Palm maar nu aan de Jupilerquote:Op zondag 7 november 2010 00:27 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Nee man.
Rakija![]()
[ http://i530.photobucket.com/albums/dd341/mardza/domaca-rakija-prepecenica.jpg&t=1]afbeelding ]
Ja. Ik stike bijnaquote:Op zondag 7 november 2010 00:28 schreef aight1 het volgende:
Hebben jullie ooit lachgas gedaan, zo fucking vet
Cosmoquote:
Het werd me ooit aangeboden, maar ik weigerde.quote:Op zondag 7 november 2010 00:28 schreef aight1 het volgende:
Sukkelquote:Op zondag 7 november 2010 00:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Het werd me ooit aangeboden, maar ik weigerde.
serieus
Okequote:Op zondag 7 november 2010 00:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Het spijt me schatje, kom je er bij.
Hervulbare slagroomspuit met patronen en ballonnen... Geweldige tijdquote:Op zondag 7 november 2010 00:28 schreef aight1 het volgende:
Huh wat? Dat kan niet gezond zijn...quote:Op zondag 7 november 2010 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schijnt dat die shit je van binnen opvreet
Heb je em nu eindelijk gezien?quote:Op zondag 7 november 2010 00:31 schreef Dyr. het volgende:
Ik heb in Lindgrens nek staan hijgenNu zijn jullie jaloers.
XTC wil ik wel proberen; tot nu toe alleen wiet en hasj gedaan.quote:Op zondag 7 november 2010 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schijnt dat die shit je van binnen opvreet
Haha men moet je echt doen, zo fucking grappig en na 2 min ben je weer normaalquote:
Nu heb ik zin in een jointquote:Op zondag 7 november 2010 00:31 schreef Beach het volgende:
[..]
XTC wil ik wel proberen; tot nu toe alleen wiet en hasj gedaan.
Als ie me niet had lopen negeren mocht hij me best penetrerenquote:
Gefeliciteerd jongequote:Op zondag 7 november 2010 00:31 schreef Dyr. het volgende:
Ik heb in Lindgrens nek staan hijgenNu zijn jullie jaloers.
Dag lievquote:Op zondag 7 november 2010 00:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ok nu ben ik echt weg hoor. DOEI
Ik laat mij alleen penetreren door mensen die mij niet negerenquote:
Dat zal ik dan eens even niet gaan luisterenquote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef Beach het volgende:
http://www.hardcoreradio.nl/player/
nu live MOH vanuit Belgique
Niet huilen, je sterretje is vrij toegankelijk of je het nu wil of niet.quote:Op zondag 7 november 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik laat mij alleen penetreren door mensen die mij niet negeren
Ik zeg doenquote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo een jonko rollen denk ik, echt veel zin in
Moet je delen jongen, en daarna gaan we naar de mac.quote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo een jonko rollen denk ik, echt veel zin in
Ik heb mijn bilspieren goed getraind..als je er binnen komt zonder toestemming knijp ik je lul er afquote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Niet huilen, je sterretje is vrij toegankelijk of je het nu wil of niet.
Kom dan, heb nog iets minder dan een gramquote:Op zondag 7 november 2010 00:35 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Moet je delen jongen, en daarna gaan we naar de mac.
Hihi, maar er rijden geen treinen meer naar jouw gehucht.quote:Op zondag 7 november 2010 00:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kom dan, heb nog iets minder dan een gram
Dan moet ik toch echt eerst die energie ontvangenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 7 november 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Ik een bigmac... maar vraag me niet waarom
Dus jij wilt ontvangen.quote:Op zondag 7 november 2010 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan moet ik toch echt eerst die energie ontvangen
Voor rust raad ik u aan:quote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zal ik dan eens even niet gaan luisteren
Energie en Paul Walker. Voor de rest geef ik alleen maar vrouwenquote:
Dit is de stemming waar ik nu in zitquote:
Oranje is baasquote:Op zondag 7 november 2010 00:39 schreef Beach het volgende:
[..]
tofik heb ook oranje voor mn eigen posts.
Maar heb jij hem ook gezien? Mij heeft hij namelijk keihard genegeerdquote:
Hij wist niet zeker dat ik het was, en tikte me dus niet aanquote:
Nee. geen idee hoe die stalker eruit zietquote:Op zondag 7 november 2010 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar heb jij hem ook gezien? Mij heeft hij namelijk keihard genegeerd
quote:Op zondag 7 november 2010 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij wist niet zeker dat ik het was, en tikte me dus niet aan
tankstationquote:Op zondag 7 november 2010 00:40 schreef Joey_GG het volgende:
Het is wel rustig hier
Waar kan je condooms halen op zondag (de kerk)
bij je zusjequote:Op zondag 7 november 2010 00:40 schreef Joey_GG het volgende:
Het is wel rustig hier
Waar kan je condooms halen op zondag (de kerk)
Ik wil nog wel delenquote:
Hiquote:
quote:
Alles van The Whitest Boy Alive is dan goed!quote:Op zondag 7 november 2010 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit is de stemming waar ik nu in zit
quote:Op zondag 7 november 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
Ik had net een leven, nu alweer gestopt
Lijkt me heerlijk zo op de tweede of derde dag als je lekker naar de klote bentquote:Op zondag 7 november 2010 00:43 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Alles van The Whitest Boy Alive is dan goed!
Die gasten op lowlands gezien.. Heerlijk zaterdag middagje was dat
Ja en kijkt hij nu door je raamquote:Op zondag 7 november 2010 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
Nu voel ik me bang. Dyr weet wie ik ben, en ik niet van hem. Misschien fapt ie wel op me, vanaf een hoekje.
Ik weet het..maar ik kan het niet helpenquote:
Je bent wel klein, maar dat had ik wel verwachtquote:Op zondag 7 november 2010 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
Nu voel ik me bang. Dyr weet wie ik ben, en ik niet van hem. Misschien fapt ie wel op me, vanaf een hoekje.
Ja correctie: was inderdaad zondag (3e dag) ergens in de middag.. heerlijk met een biertje op het gras in het zonnetje net buite de tent gezeten toenquote:Op zondag 7 november 2010 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk zo op de tweede of derde dag als je lekker naar de klote bent
jah ik heb ook eens bierquote:
geen ideequote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
Oke kwisje...
Van wie is het origineel?
1,83.quote:Op zondag 7 november 2010 00:44 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Je bent wel klein, maar dat had ik wel verwacht
BIEEERRquote:Op zondag 7 november 2010 00:45 schreef Beach het volgende:
[..]
jah ik heb ook eens bierik drink zowat nooit meer.
25 ppp?quote:Op zondag 7 november 2010 00:45 schreef Boca_Raton het volgende:
In het bash-topic waren we sneller bij pagina 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |