Dat zal ik dan eens even niet gaan luisterenquote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef Beach het volgende:
http://www.hardcoreradio.nl/player/
nu live MOH vanuit Belgique
Niet huilen, je sterretje is vrij toegankelijk of je het nu wil of niet.quote:Op zondag 7 november 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik laat mij alleen penetreren door mensen die mij niet negeren
Ik zeg doenquote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo een jonko rollen denk ik, echt veel zin in
Moet je delen jongen, en daarna gaan we naar de mac.quote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo een jonko rollen denk ik, echt veel zin in
Ik heb mijn bilspieren goed getraind..als je er binnen komt zonder toestemming knijp ik je lul er afquote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Niet huilen, je sterretje is vrij toegankelijk of je het nu wil of niet.
Kom dan, heb nog iets minder dan een gramquote:Op zondag 7 november 2010 00:35 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Moet je delen jongen, en daarna gaan we naar de mac.
Hihi, maar er rijden geen treinen meer naar jouw gehucht.quote:Op zondag 7 november 2010 00:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kom dan, heb nog iets minder dan een gram
Dan moet ik toch echt eerst die energie ontvangenquote:
Hoezo?quote:Op zondag 7 november 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
Ik een bigmac... maar vraag me niet waarom
Dus jij wilt ontvangen.quote:Op zondag 7 november 2010 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan moet ik toch echt eerst die energie ontvangen
Voor rust raad ik u aan:quote:Op zondag 7 november 2010 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zal ik dan eens even niet gaan luisteren
Energie en Paul Walker. Voor de rest geef ik alleen maar vrouwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |