Dan kunnen we het net zo goed afzetten met allemaal gevarendriehoekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Verkeerspion (officieel pylon) of verkeerskegel voor het vrijhouden of afzetten van wegen of paden (meestal gedeeltelijk), vaak ook voor het waarschuwen van het verkeer op een gevaarlijke situatie.
Ben benieuwd hoeveel mensen er 1 hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan kunnen we het net zo goed afzetten met allemaal gevarendriehoeken
Ik heb er iig 1, is het niet verplicht als je geen knipperlichten aan doet als je pech hebt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen er 1 hebben
Er is zoveel verplichtquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb er iig 1, is het niet verplicht als je geen knipperlichten aan doet als je pech hebt?
Ik heb dr 1quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt meer dat het aan het afbladderen is ipv verkleurenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef monsterd. het volgende:
Hierbij trouwens de verkleuring op de bumper![]()
[ afbeelding ]
cool, morgen maar even via uitzendinggemist.nl kijkenquote:
k kom dan denk ik welquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou, ik vind mijzelf aardig goed in parkeren enzo, maar fileparkeren met een micra kan idd lastig zijn.. Ik kom ook niet altijd goed uit.
Ik ga nu even een lijsje maken met mensen voor de meet? Handig denk ik zo,
(Daarnaast heb ik gewoon niets beters op mijn stage te doen):P
Ik heb er geen.. (mag ik niet kopen van opuders... dus verwacht dat ik er 1 voor kerst krijg..quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb geen gevarendriehoek. En t ziet er naar uit dat gewoon de verf van die bumper valt
Ik heb wel salmiakballenquote:
Heb je ook een brandblusser? Is verplicht in Polen, evenals de driehoek inderdaad. Ik had er een speciaal aangeschaft voor het tripje van afgelopen zomer, ze happen daar nog wel eens op Nederlandse kentekens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb er iig 1, is het niet verplicht als je geen knipperlichten aan doet als je pech hebt?
Andersom gebeurd dat niet. Die Polen gaan hier allemaal vrijuit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heb je ook een brandblusser? Is verplicht in Polen, evenals de driehoek inderdaad. Ik had er een speciaal aangeschaft voor het tripje van afgelopen zomer, ze happen daar nog wel eens op Nederlandse kentekens.
Ik heb anders wel eens een boete gekregen hier hoor, al was ik wel op de fiets.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Andersom gebeurd dat niet. Die Polen gaan hier allemaal vrijuit.
Ik had het meer over auto's met Pools kenteken die overal voorbij scheuren en de raarste dingen uithalen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een boete gekregen hier hoor, al was ik wel op de fiets.
Daar heb je wel een punt inderdaad. Kijk er ook altijd raar van op.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik had het meer over auto's met Pools kenteken die overal voorbij scheuren en de raarste dingen uithalen.
Volgens mij las ik laatst ergens dat die bekeuringen niet geïnd (kunnen) worden, dus ze gaan vrijuit, tot ze toevallig op heterdaad betrapt worden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad. Kijk er ook altijd raar van op.
Ja toevallig heb ik die er ook in zittenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Heb je ook een brandblusser? Is verplicht in Polen, evenals de driehoek inderdaad. Ik had er een speciaal aangeschaft voor het tripje van afgelopen zomer, ze happen daar nog wel eens op Nederlandse kentekens.
Klopt, maar dat probleem hebben ze zelf in Polen ook want het kenteken systeem is sowieso anders.. Weet niet helemaal hoe het zit maar ze weten iig niet zomaar wie de auto bestuurt ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgens mij las ik laatst ergens dat die bekeuringen niet geïnd (kunnen) worden, dus ze gaan vrijuit, tot ze toevallig op heterdaad betrapt worden.
nietsquote:Op woensdag 10 november 2010 00:55 schreef FalleNk810i het volgende:
Wat is dit toch een lekker nr tijdens het auto rijden:
Ik luister overigens zo goed als altijd naar radio 538...
en tijdens de reclame's een cdtje ofzo.. nu de nieuwe cd van Lil' Wayne
En jullie?
Grappig! Dacht vanmiddag nog precies dezelfde vraag te stellen hierquote:Op woensdag 10 november 2010 00:55 schreef FalleNk810i het volgende:
Wat is dit toch een lekker nr tijdens het auto rijden:
Ik luister overigens zo goed als altijd naar radio 538...
en tijdens de reclame's een cdtje ofzo.. nu de nieuwe cd van Lil' Wayne
En jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |