Das waar jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen gebruiken het polijstmiddel als ze Commandant bedoelen, zeker als het gaat om verkleurde plekken.
Haha, ik weet nu al wie er als laatste gaat klokkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:17 schreef L0we het volgende:
[..]
Opeens denk ik aan een heel leuke activiteit voor de meet
Nou, ik vind mijzelf aardig goed in parkeren enzo, maar fileparkeren met een micra kan idd lastig zijn.. Ik kom ook niet altijd goed uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ik weet nu al wie er als laatste gaat klokken![]()
Maar een oplossing? Iemand, heren. Jullie kunnen allemaal parkeren
Inzichtquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik weet ook niet wat het is. Beetje meer oefenen dan maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nou, ik vind mijzelf aardig goed in parkeren enzo, maar fileparkeren met een micra kan idd lastig zijn.. Ik kom ook niet altijd goed uit.
Ik ga nu even een lijsje maken met mensen voor de meet? Handig denk ik zo,
(Daarnaast heb ik gewoon niets beters op mijn stage te doen):P
Rechterkant van de weg? Ehm... naar rechts sturen in z'n achteruit tot je bijna tegen de stoep zit en dan weer rechtzetten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja idd.. lastigquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rechterkant van de weg? Ehm... naar rechts sturen in z'n achteruit tot je bijna tegen de stoep zit en dan weer rechtzetten?
Ik pleur hem altijd of een meter van de stoep of OP de stoep, dus je moet eigenlijk ook niet naar mij luisteren
Is goed, zodra purdey en ik alles concreet hebben uitgedacht dan horen jullie het natuurlijk sowieso en dan kun je nog altijd bepalen of je mee wilt of nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga toch nog eens over die meet nadenken. Ligt maar net aan wat, wanneer en waar natuurlijk
In die lesauto kon ik prachtig fileparkeren en de stopopdracht doen. Maar fileparkeren heb ik sindsdien uberhaupt niet meer gedaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja idd.. lastig
Ik had er eerder geen last van, ten minste niet in de lesauto's
aaah, nou ik probeer het soms nog even.. Totdat het echt niet lukt en ik gewoon verderop ergens anders parkeer.. Trouwens cherry, kom je ook naar de meet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In die lesauto kon ik prachtig fileparkeren en de stopopdracht doen. Maar fileparkeren heb ik sindsdien uberhaupt niet meer gedaan
Ik twijfel nogquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
aaah, nou ik probeer het soms nog even.. Totdat het echt niet lukt en ik gewoon verderop ergens anders parkeer.. Trouwens cherry, kom je ook naar de meet?
En zeker hoe je het daarna moet beschermen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef L0we het volgende:
[..]
Das waar ja. Werkt ook mooi dat spul, maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken
.
Update:quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:29 schreef monsterd. het volgende:
Het lijstje voor de meet:
Degene die willen:
- Purdey
- House_is_a_feeling
- Piles
- L0we
- FalleNk810i
- Marco001
- Monsterd.
Waarvan ik het niet weet:
- Cherrylips
- Goddelijker
- Empathologica
- .....
Als we dit nou eens gewoon in de volgende OP gooien, kunnen we dat ook makkelijker bijhouden
Ik heb ook wat basis poetsproducten, maar die liggen gewoon al standaard in mijn autoquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef Goddelijker het volgende:
Gooi mij maar bij de misschieners, wil Sjoegerd wel meeten.
Kan evt. ook wel paar poetsproducten meenemen, mocht iemand een lelijke plek hebben.
Zoals? (Merk gaat het me vooral om)quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb ook wat basis poetsproducten, maar die liggen gewoon al standaard in mijn auto
Geen idee eigenlijk, volgens mij niet echt belangrijke merken ofzo.. Sorryquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zoals? (Merk gaat het me vooral om)
Dat is motorolie toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb wel een flinke bus WD-40 mee..
Kruipolie, smeermiddelquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, volgens mij niet echt belangrijke merken ofzo.. Sorry![]()
[..]
Dat is motorolie toch?
Het gaat nu over auto's he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef Goddelijker het volgende:
Gooi mij maar bij de misschieners, wil Sjoegerd wel meeten.
Kan evt. ook wel paar poetsproducten meenemen, mocht iemand een lelijke plek hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |