Purdey: ga eens klooien om je auto te leren kennen. Zoek ergens een gebouw op waar je de auto vlak langs kunt zetten, of een of ander scherm dat je ergens op kunt zetten. Vervolgens rij je recht vooruit haaks richting het scherm (zodat je er recht voor komt dus) zet je de neus van de auto zo dicht mogelijk bij. En dan stap je uit, en verwonder je je over de meters die er nog tussen zitten

Zelfde doe je maar dan in een hoek van 90 graden, om uit te vinden waar de hoek van die neus nou precies zit. Wederom verwonder je je over de meters

Eventueel kun je dat achteruit ook doen natuurlijk, maar het grote idee is dat je een idee krijgt van hoe groot die auto nu eigenlijk is.
Dan het fileparkeren opzich. De twee belangrijke factoren zijn draaicircel (hoe scherp stuurt dat ding) en draaipunt (waar zit dat achterwiel precies waarmee je het dichtst bij die andere auto's zit). Je komt aanrijden en zet de auto naast het potentiële geparkeerde slachtoffer. Je slingert 'm in z'n achteruit, en rijdt recht achteruit tot je met je achterwiel voorbij de bumper van het slachtoffer bent. Dan trek je het stuur in een keer helemaal naar rechts. Je blijft zo sturen totdat je met de auto ongeveer in een hoek van 45 graden in het vak staat, dan trek je het stuur helemaal om naar links. Zo laat je het stuur vervolgens staan, en hobbelt verder achteruit. Et voila, je staat heel aardig in het vak.
Als je nou niet zeker weet hoe je uitkomt, probeer dan eens of je via de spiegel je wiel aan de bestuurderskant kunt zien (desnoods ff raar gaan zitten). Daarmee kan je dan op het voorwiel van het achterliggende slachtoffer mikken, dan zet je hem er zo recht voor

Eventueel kan ik het ook voordoen, als je wil zelfs met een trekker met oplegger van een meter of, mwah, 16
[b]Op
maandag 28 mei 2012 19:03 schreef
freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.