Nee, dat is juist het mooie..quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef densmee het volgende:
en weet de rdw ook dat hij wat meer pk's heeft, dit natuurlijk uit pure interesse in die auto
Als je gaat schelden, zorg dan in elk geval dat je dat zonder tig typfouten doet.quote:Kanker eens op man tering leijers.. ik vraag hier niet om jullie meningen maar bied een auto aan wat gewoon zijn cosmetische aandacht nodig heeft.. Zo moeilijk om een bumpertje te vinden & motorkap in kleur?
Tering gezwellen..
vooral leuk als je een ongeluk maakt dan betaal je gewoon alle schade omdat de verzekering niet uitkeertquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het mooie..
belasting & verzekering betaal je gewoon voor een 115PK 1.8 automaatje![]()
Hoe noem je dat ook al weer? Fraude? Illegaal?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, dat is juist het mooie..
belasting & verzekering betaal je gewoon voor een 115PK 1.8 automaatje![]()
alleen cosmetischquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Kanker eens op man tering leijers.. ik vraag hier niet om jullie meningen maar bied een auto aan wat gewoon zijn cosmetische aandacht nodig heeft.. Zo moeilijk om een bumpertje te vinden & motorkap in kleur?
Tering gezwellen..
quote:
probeer maar eens een ongeluk te makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef Battle_Bunny het volgende:
[..]
Grapjas. Probeer 'em dan eens door de APK te krijgen?
Niet dus. Krom dacht ik dat hij zou zijn ivm een aanrijding van vroegah, bleek dat hij maar een mm of 2 ingekreukeld is in de stootarmen achter. Oftwel kreukelzone.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alleen cosmetisch![]()
- je meld zelf dat de auto krom is en vervolgens ga je hem snel verkopen zullen wel meer kosten aan zitten dan wat je zelf vermeldt...
Auto is zovaak aangehouden en gecontroleerd, nooit problemen mee gehadquote:- auto is officieel niet streetlegal en zal bij een controle van de weg worden geplukt aangezien er een 6 cil in zit.....
Weetje het beter dan mij? Er zit een 320i instrumenten klok in waardoor de toerental nu wel klopt..quote:- instrumenten klok klopt volgens mij ook voor geen biet van want daar zit ook nog de 1.8 variant in
Ow jawel hoor, altijd netjes warm laten draaien en laten uitrusten voor het uitzetten..quote:- getuige je youtubefilmpjes ben je ook niet echt rustig met de bmw geweest....
I know, maar zoals ik zei, hij MAG weg, MOET niet.quote:en zo staat er nog wel veeeel meer in je topic Turqs Project: BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 2
euh, gezien bovenstaande linkjes (die ik overigens ook al kende), is de kans het grootst dat je daar het meeste geld voor je auto krijgt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Kanker eens op man tering leijers.. ik vraag hier niet om jullie meningen maar bied een auto aan wat gewoon zijn cosmetische aandacht nodig heeft.. Zo moeilijk om een bumpertje te vinden & motorkap in kleur?
Tering gezwellen..
Als die em op MP oid zet, is 1 mailtje met een link naar zijn topic voldoende om hem te royeren van MPquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Anne het volgende:
Ik denk inderdaad dat je hem beter niet op FOK! kunt verkopen. Aangezien daar je gehele historie te lezen is. Die plaat voor je kop wordt alsmaar groter, niet?
het is dat ik er geen haast mee heb met verkopen hoor.. Verkocht= Verkocht.. zo niet dan nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Anne het volgende:
Ik denk inderdaad dat je hem beter niet op FOK! kunt verkopen. Aangezien daar je gehele historie te lezen is. Die plaat voor je kop wordt alsmaar groter, niet?
je moet met al je smoesjes een baan gaan zoeken bij Jet Cars, pas je prima tussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet dus. Krom dacht ik dat hij zou zijn ivm een aanrijding van vroegah, bleek dat hij maar een mm of 2 ingekreukeld is in de stootarmen achter. Oftwel kreukelzone.![]()
[..]
Auto is zovaak aangehouden en gecontroleerd, nooit problemen mee gehad
[..]
Weetje het beter dan mij? Er zit een 320i instrumenten klok in waardoor de toerental nu wel klopt..![]()
- getuige je youtubefilmpjes ben je ook niet echt rustig met de bmw geweest.... Ow jawel hoor, altijd netjes warm laten draaien en laten uitrusten voor het uitzetten..Klinkt goed he?
[..]
I know, maar zoals ik zei, hij MAG weg, MOET niet.Niet kopen? Opdonderen uit me topic dan
je moet met al je smoesjes een baan gaan zoeken bij Jet Cars, pas je prima tussenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, altijd netjes warm laten draaien en laten uitrusten voor het uitzetten..Klinkt goed he?
[..]
I know, maar zoals ik zei, hij MAG weg, MOET niet.Niet kopen? Opdonderen uit me topic dan
Dat dus. Laat 'm dan uitlijnen en pleur 'm door de APK als je er zo van overtuigd bentquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Wiebelkont het volgende:
Turq, als de auto zo prima door de APK heen loopt volgens jou, waarom doe je dat dan niet? Kost je 3 tientjes en dan issie makkelijker te verkopen...
(ik weet het antwoord wel, maar toch mag je hier even serieus op reageren)
apk is altijd wel te regelen bij bepaalde bedrijven die minder streng controleren tegen extra bijdragesquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Wiebelkont het volgende:
Turq, als de auto zo prima door de APK heen loopt volgens jou, waarom doe je dat dan niet? Kost je 3 tientjes en dan issie makkelijker te verkopen...
(ik weet het antwoord wel, maar toch mag je hier even serieus op reageren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |