abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88410483
Te koop:
Project: TurQie52's BMW E36 318i Automaatjeéé Vetstoerjweets
Project: TurQie52's BMW E36 318 > 318IS Part 2: Kabelboom..
Turqs Project: BMW 318i 2.5 24v -- Part 1 (?)
Turqs Project: BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 2

Bouwjaar 1994, motor uit 95.
Auto heeft 270x gelopen ofzo, blok 180k, teller 176k.
APK verlopen, zal op de blok na geen enkele mankement vertonen.

Auto moet uitgelijnd worden ivm. andere achteras en andere naven voor met remmen &nd schroefset dus.

Ik ga hier niet alles voor de zoveelste keer vermelden, dus spit me topic maar door en ik bied maar wat.

NIET BIEDEN OF REAGEREN indien je GEEEEN intresse hebt. Kut baggeraars. :r

Auto MOET niet weg, hij mag weg.
Bieden naar waarde, is al over de 4000euro aan uit gegeven, enige wat gedaan moet worden is een ander frontje op zetten en een paintjob en je hebt een 318i met 200PK Automaat ;)

Vragen zijn wel altijd welkom ;)

Greetz,
Turq :W
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_88410978
en weet de rdw ook dat hij wat meer pk's heeft, dit natuurlijk uit pure interesse in die auto *)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_88411097
quote:
1.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef densmee het volgende:
en weet de rdw ook dat hij wat meer pk's heeft, dit natuurlijk uit pure interesse in die auto *)
Nee, dat is juist het mooie.. :)
belasting & verzekering betaal je gewoon voor een 115PK 1.8 automaatje :) ;)
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_88411228
quote:
Kanker eens op man tering leijers.. ik vraag hier niet om jullie meningen maar bied een auto aan wat gewoon zijn cosmetische aandacht nodig heeft.. Zo moeilijk om een bumpertje te vinden & motorkap in kleur?

Tering gezwellen..
Als je gaat schelden, zorg dan in elk geval dat je dat zonder tig typfouten doet.

Verder bevestig je hier precies wat voor beeld iedereen heeft van de bestuurder van zo'n barrel. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Battle_Bunny op 06-11-2010 20:04:08 (leesbaarder) ]
pi_88411229
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

vooral leuk als je een ongeluk maakt dan betaal je gewoon alle schade omdat de verzekering niet uitkeert _O-
pi_88411235
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoe noem je dat ook al weer? Fraude? Illegaal?
pi_88411252
Weet ik niet, nooit van gehoord ^O^
Quote van Tjabbo:
pi_88411327
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Kanker eens op man tering leijers.. ik vraag hier niet om jullie meningen maar bied een auto aan wat gewoon zijn cosmetische aandacht nodig heeft.. Zo moeilijk om een bumpertje te vinden & motorkap in kleur?

Tering gezwellen..
alleen cosmetisch _O-

- je meld zelf dat de auto krom is en vervolgens ga je hem snel verkopen zullen wel meer kosten aan zitten dan wat je zelf vermeldt...
- auto is officieel niet streetlegal en zal bij een controle van de weg worden geplukt aangezien er een 6 cil in zit.....
- instrumenten klok klopt volgens mij ook voor geen biet van want daar zit ook nog de 1.8 variant in
- getuige je youtubefilmpjes ben je ook niet echt rustig met de bmw geweest....

en zo staat er nog wel veeeel meer in je topic Turqs Project: BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 2
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_88411328
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Grapjas. Probeer 'em dan eens door de APK te krijgen?
pi_88411362
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef Turquaz52 het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef Battle_Bunny het volgende:

[..]

Grapjas. Probeer 'em dan eens door de APK te krijgen?
probeer maar eens een ongeluk te maken
pi_88411461
Vertel je er ook even bij dat als je een ongeuk maakt, dat je niet verzekerd bent omdat er een ander blok in zit?

In andere woorden: je bent de rest van je leven aan het betalen. Blijvend letsel in al gauw tientallen duizenden euro's (als het niet meer is), en de verzekering lacht je hard uit.
pi_88411499
Prachtige auto, ik bied 3600 euro! O+
pi_88411500
quote:
1.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:04 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

alleen cosmetisch _O-

- je meld zelf dat de auto krom is en vervolgens ga je hem snel verkopen zullen wel meer kosten aan zitten dan wat je zelf vermeldt...
Niet dus. Krom dacht ik dat hij zou zijn ivm een aanrijding van vroegah, bleek dat hij maar een mm of 2 ingekreukeld is in de stootarmen achter. Oftwel kreukelzone. ;)
quote:
- auto is officieel niet streetlegal en zal bij een controle van de weg worden geplukt aangezien er een 6 cil in zit.....
Auto is zovaak aangehouden en gecontroleerd, nooit problemen mee gehad ;)
quote:
- instrumenten klok klopt volgens mij ook voor geen biet van want daar zit ook nog de 1.8 variant in
Weetje het beter dan mij? Er zit een 320i instrumenten klok in waardoor de toerental nu wel klopt.. :')
quote:
- getuige je youtubefilmpjes ben je ook niet echt rustig met de bmw geweest....
Ow jawel hoor, altijd netjes warm laten draaien en laten uitrusten voor het uitzetten.. :) Klinkt goed he? :D
quote:
en zo staat er nog wel veeeel meer in je topic Turqs Project: BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 2
I know, maar zoals ik zei, hij MAG weg, MOET niet. ^O^ Niet kopen? Opdonderen uit me topic dan :W
Quote van Tjabbo:
pi_88411514
Ik denk inderdaad dat je hem beter niet op FOK! kunt verkopen :'). Aangezien daar je gehele historie te lezen is. Die plaat voor je kop wordt alsmaar groter, niet?
pi_88411520
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
:D :'( :D

Sorry ik was sarcastisch :@
pi_88411546
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:

?
pi_88411550
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 19:56 schreef Turquaz52 het volgende:

Tering gezwellen..
euh, gezien bovenstaande linkjes (die ik overigens ook al kende), is de kans het grootst dat je daar het meeste geld voor je auto krijgt.

En om antwoord te geven op jouw vraag, blijkbaar is het voor jou heel erg moeilijk en daarmee is de auto ook nog lang niet rijdbaar :{
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_88411627
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Anne het volgende:
Ik denk inderdaad dat je hem beter niet op FOK! kunt verkopen :'). Aangezien daar je gehele historie te lezen is. Die plaat voor je kop wordt alsmaar groter, niet?
Als die em op MP oid zet, is 1 mailtje met een link naar zijn topic voldoende om hem te royeren van MP :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_88411745
quote:
14.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Anne het volgende:
het is dat ik er geen haast mee heb met verkopen hoor.. Verkocht= Verkocht.. zo niet dan niet ^O^
Quote van Tjabbo:
pi_88411755
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Niet dus. Krom dacht ik dat hij zou zijn ivm een aanrijding van vroegah, bleek dat hij maar een mm of 2 ingekreukeld is in de stootarmen achter. Oftwel kreukelzone. ;)
[..]

Auto is zovaak aangehouden en gecontroleerd, nooit problemen mee gehad ;)
[..]

Weetje het beter dan mij? Er zit een 320i instrumenten klok in waardoor de toerental nu wel klopt.. :')
- getuige je youtubefilmpjes ben je ook niet echt rustig met de bmw geweest.... Ow jawel hoor, altijd netjes warm laten draaien en laten uitrusten voor het uitzetten.. :) Klinkt goed he? :D
[..]

I know, maar zoals ik zei, hij MAG weg, MOET niet. ^O^ Niet kopen? Opdonderen uit me topic dan :W
je moet met al je smoesjes een baan gaan zoeken bij Jet Cars, pas je prima tussen :Y
mensen een ondeugelijke auto verkopen :N welke voor veel problemen kan zorgen |:(
pi_88411791
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Ow jawel hoor, altijd netjes warm laten draaien en laten uitrusten voor het uitzetten.. :) Klinkt goed he? :D
[..]

je moet met al je smoesjes een baan gaan zoeken bij Jet Cars, pas je prima tussen :Y
mensen een ondeugelijke auto verkopen :N welke voor veel problemen kan zorgen |:(
[/quote]
het is ook niet voor niks dat deze auto ooit verhandeld is bij jet cars
pi_88411889
Turq, als de auto zo prima door de APK heen loopt volgens jou, waarom doe je dat dan niet? Kost je 3 tientjes en dan issie makkelijker te verkopen...

(ik weet het antwoord wel, maar toch mag je hier even serieus op reageren)
pi_88412175
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Wiebelkont het volgende:
Turq, als de auto zo prima door de APK heen loopt volgens jou, waarom doe je dat dan niet? Kost je 3 tientjes en dan issie makkelijker te verkopen...

Dat dus. Laat 'm dan uitlijnen en pleur 'm door de APK als je er zo van overtuigd bent :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_88412299
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:17 schreef Wiebelkont het volgende:

apk is altijd wel te regelen bij bepaalde bedrijven die minder streng controleren tegen extra bijdrages :Y

maar feit blijft dan alsnog dat de auto niet streetlegal is ook met verse apk, dus geen verzekering en de politie kan je auto van de weg halen bij eventuele controles :Y
pi_88412727
Volgens mij is het leukste nog wel dat ALS je staande gehouden wordt en men ziet het 'nieuwe' blok er in, dat dit topic nog bewijst dat je het expres hebt gedaan :)
pi_88412838
Buiten het feit dat het topic uit de hand loopt, dat ik niet gecahrmeerd ben van het gescheld van TS is het ook nog eens een illegale bak.

Gaan we niet doen dus.
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')