abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89407792
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef indaha het volgende:
Het gaat natuurlijk te ver om je moeder te vragen om naar huis te gaan tot Mees beter is :P , maar toevallig is het wel.
Haha ja idd, gaan we ook niet doen maar tis idd toevallig.
  woensdag 1 december 2010 @ 22:14:59 #202
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89407959
Dat is wel erg toevallig allemaal inderdaad :?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 2 december 2010 @ 09:24:38 #203
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_89418604
Wat fijn dat ze zo goed terecht zijn gekomen O+ En sterkte met de zieke, hopelijk is hij snel weer de oude.
pi_89421292
Vannacht heeft Mees bij ons geslapen en heeft flink gesnurkt of iets wat er op lijkt. Af en toe kreeg mn vriend een schop omdat ik dacht dat hij het was :') Sinds vanochtend maakt hij het geluid niet meer, maar hou het toch in de gaten. Hij heeft veel jeuk aan zijn oor en schudt met zijn hoofd, zijn oortje is alleen niet rood.
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2010 @ 11:01:59 #205
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_89421349
Dat lijkt alsof er iets geirriteerd is in luchtwegen/gehoorgang? Maar goed dat je Mees niet geschopt hebt vannacht, vriendje kan er vast wel tegen ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_89421966
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef Barbaaf het volgende:
Dat lijkt alsof er iets geirriteerd is in luchtwegen/gehoorgang? Maar goed dat je Mees niet geschopt hebt vannacht, vriendje kan er vast wel tegen ;)
Ja ik weet het niet zo goed, want bij oorontsteking hoort ook roodheid. Maar goed ik hou het in de gaten, maar zou aankomend weekend wel weggaan maar daar voel ik me nu ook niet zo prettig bij al heb ik wel een hele goede opppas...

Vriendjes!
pi_89424097
Serieus, het lijkt echt familie :P
pi_89446794
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet zo goed, want bij oorontsteking hoort ook roodheid. Maar goed ik hou het in de gaten, maar zou aankomend weekend wel weggaan maar daar voel ik me nu ook niet zo prettig bij al heb ik wel een hele goede opppas...

Vriendjes!
[ link | afbeelding ]
O+ als je weg wilt, en ik vertrouw het niet, kan ik altijd de DA bellen en met Meesje er heen natuurlijk
♥ scars make us who we are ♥
pi_89446911
Wat een foto O+!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_89447395
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mwoah weet niet of het kan, is wel erg snel. Een uurtje erna ofzo al en als ik nu nadenk was hij gister ook een keer aan het kokhalzen, maar daar bleef het toen bij. En er is maar een hele kleine kans dat een kitten wel op de 2e inenting reageert maar niet op de 1e.
Ik heb mijn spul ook de tweede keer moeten laten enten. Geen heftige reacties gezien, maar het viel me wel op dat ze tot 2 dagen erna een stuk minder aten. Dus ik denk dat die tweede enting toch best heftig is.

Fijn dat Mees een baasje heeft! :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89448982
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

O+ als je weg wilt, en ik vertrouw het niet, kan ik altijd de DA bellen en met Meesje er heen natuurlijk
Maar Meesje is mijn verantwoordelijkheid dus als jij het niet vertrouwd kom ik natuurlijk meteen terug! Mees heeft het vandaag prima gedaan. Ga hem vannacht nog bij me houden om te kijken of ie weer snurkt, als hij dat niet doet ga ik gewoon weg en anders ga ik nog even nadenken ;)
pi_89452314
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef Oognip het volgende:

[..]

Maar Meesje is mijn verantwoordelijkheid dus als jij het niet vertrouwd kom ik natuurlijk meteen terug! Mees heeft het vandaag prima gedaan. Ga hem vannacht nog bij me houden om te kijken of ie weer snurkt, als hij dat niet doet ga ik gewoon weg en anders ga ik nog even nadenken ;)
Haha dat is waar :) waar ga je heen? Ik weet niet hoe snel je terug kan zijn zou er iets fout gaan, maar als hij het prima doet vannacht dan moet je lekker weggaan, ik hou het iig in de gaten, en ga er vaak langs dus als er dan iets mis is dan merk ik het :)
pi_89478346
Mees heeft zich goed gedragen vannacht en verder dus geen gekke dingen meer gedaan. Over een uurtje draag ik de zorg over en vertrek ik voor een weekend naar Bo! O'nee naar mijn schoonouders en heel toevallig woont Bo daar ook :P
pi_89478679
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Oognip het volgende:
Mees heeft zich goed gedragen vannacht en verder dus geen gekke dingen meer gedaan. Over een uurtje draag ik de zorg over en vertrek ik voor een weekend naar Bo! O'nee naar mijn schoonouders en heel toevallig woont Bo daar ook :P
En ik ga over een uurtje of twee eens lekker alle schatjes knuffelen en controleren op alle dingen die mij opgedragen zijn :P En ze vlees geven en kroelen O+
pi_89481647
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Oognip het volgende:
Wel foto's maken!! :Y Veel plezier!
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:34:07 #216
6616 Scully
Just vodka.
pi_89491355
Bo! :D Ik ben wel benieuwd hoe het met de kleine vriend gaat :) Hij woont op een boerderij toch? Wat zal hij ervan genieten dat hij lekker buiten kan rondspooken.

Alhoewel, met dit weer lijkt me dat niet zo fijn.. ;)
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_89492792
Bo is enorm gegroeid! Toen ik hem zag ging ik naast hem zitten en kroop hij meteen bij me op schoot, zo lief! Nu nog even een goede foto zien te maken
pi_89493262
Hj zit nu lekker spinnend bij me op schoot! Hij is zo lief
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:22:37 #219
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89494190
:D *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_89496576
Bo heeft wel een beetje een lekkende piemel maar dat nemen we maar voor lief ;) deze maand wordt hij gecastreerd dus kan de dierenarts daar ook even naar kijken
pi_89498266
De Voice loopt een beetje uit, dus het duurt nog ff, maar ik ga straks nog weer even katjes knuffelen *O*
pi_89510542
Hier zijn ze dan!

Bo bij mij op schoot (hele slechte foto)

Hier kwam de hond aanlopen

Hoi

zaterdag 4 december 2010 @ 12:34:55 #223
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89513029
*O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_89522720
Wat is het een schatje die Bo :) , herkende hij je nog?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:46:25 #225
6616 Scully
Just vodka.
pi_89531837
Bo O+ is zo te zien goed terecht gekomen O+ . Zijn "lek"-probleem komt ook vast wel goed. :)
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')