Haha ja idd, gaan we ook niet doen maar tis idd toevallig.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef indaha het volgende:
Het gaat natuurlijk te ver om je moeder te vragen om naar huis te gaan tot Mees beter is, maar toevallig is het wel.
Ja ik weet het niet zo goed, want bij oorontsteking hoort ook roodheid. Maar goed ik hou het in de gaten, maar zou aankomend weekend wel weggaan maar daar voel ik me nu ook niet zo prettig bij al heb ik wel een hele goede opppas...quote:Op donderdag 2 december 2010 11:01 schreef Barbaaf het volgende:
Dat lijkt alsof er iets geirriteerd is in luchtwegen/gehoorgang? Maar goed dat je Mees niet geschopt hebt vannacht, vriendje kan er vast wel tegen
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zo goed, want bij oorontsteking hoort ook roodheid. Maar goed ik hou het in de gaten, maar zou aankomend weekend wel weggaan maar daar voel ik me nu ook niet zo prettig bij al heb ik wel een hele goede opppas...
Vriendjes!
[ link | afbeelding ]
Ik heb mijn spul ook de tweede keer moeten laten enten. Geen heftige reacties gezien, maar het viel me wel op dat ze tot 2 dagen erna een stuk minder aten. Dus ik denk dat die tweede enting toch best heftig is.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwoah weet niet of het kan, is wel erg snel. Een uurtje erna ofzo al en als ik nu nadenk was hij gister ook een keer aan het kokhalzen, maar daar bleef het toen bij. En er is maar een hele kleine kans dat een kitten wel op de 2e inenting reageert maar niet op de 1e.
Maar Meesje is mijn verantwoordelijkheid dus als jij het niet vertrouwd kom ik natuurlijk meteen terug! Mees heeft het vandaag prima gedaan. Ga hem vannacht nog bij me houden om te kijken of ie weer snurkt, als hij dat niet doet ga ik gewoon weg en anders ga ik nog even nadenkenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]als je weg wilt, en ik vertrouw het niet, kan ik altijd de DA bellen en met Meesje er heen natuurlijk
Haha dat is waarquote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar Meesje is mijn verantwoordelijkheid dus als jij het niet vertrouwd kom ik natuurlijk meteen terug! Mees heeft het vandaag prima gedaan. Ga hem vannacht nog bij me houden om te kijken of ie weer snurkt, als hij dat niet doet ga ik gewoon weg en anders ga ik nog even nadenken
En ik ga over een uurtje of twee eens lekker alle schatjes knuffelen en controleren op alle dingen die mij opgedragen zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Oognip het volgende:
Mees heeft zich goed gedragen vannacht en verder dus geen gekke dingen meer gedaan. Over een uurtje draag ik de zorg over en vertrek ik voor een weekend naar Bo! O'nee naar mijn schoonouders en heel toevallig woont Bo daar ook
Wel foto's maken!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef Oognip het volgende:
Mees heeft zich goed gedragen vannacht en verder dus geen gekke dingen meer gedaan. Over een uurtje draag ik de zorg over en vertrek ik voor een weekend naar Bo! O'nee naar mijn schoonouders en heel toevallig woont Bo daar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |