abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89354089
Ik ben best wel verliefd op Mees O+ het is zo'n schatje. Werd helemaal blij toen hij vorige week bij me op schoot lag te slapen O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_89354616
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben best wel verliefd op Mees O+ het is zo'n schatje. Werd helemaal blij toen hij vorige week bij me op schoot lag te slapen O+
Haha en jij weet net zo goed als ik dat als Mees ooit naar het asiel zou moeten, dat hij dan sowieso bij jou komt wonen ;)
pi_89355454
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef Oognip het volgende:

[..]

Haha en jij weet net zo goed als ik dat als Mees ooit naar het asiel zou moeten, dat hij dan sowieso bij jou komt wonen ;)
:@ het is niet dat ik niet wil, maar ik vrees dat je daar helaas toch geen gelijk in krijgt -O-

maaar dat is helemaal niet erg want Mees krijgt gewoon snel een baasje *O*
pi_89357549
Hier is het monstertje weer :)

Net wakker O+
pi_89358789
wat een schatje toch :)
hoelang mag hij nog bij jou blijven voor hij naar het asiel moet?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_89359000
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:58 schreef indaha het volgende:
wat een schatje toch :)
hoelang mag hij nog bij jou blijven voor hij naar het asiel moet?
Morgen krijgt hij zijn tweede inenting en dan nog 4 weken.
pi_89374561
Wazig maar wel lief!

Meesje krijgt zometeen zijn tweede enting.
pi_89378972
Er zijn belangstellenden voor Mees!:D
pi_89379777
Whoeptiedoe ze komen vanavond om 7 uur :D De inenting is ook goed gegaan dus dan mag Mees volgende week woensdag verhuizen.
De mensen hebben al 1 kat en zoeken gezelschap voor hem, perfecto voor Mees. En die mensen komen ook nog eens uit dezelfde plaats als waar Sam nu woont dus misschien kunnen ze buurten :P
pi_89379864
Ik ben benieuwd, als Mees geplaatst wordt hebben alle kittens van dit forum een huisje gekregen. *O*
Alleen 1 volwassen kat nog niet
pi_89388384
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef Oognip het volgende:
Whoeptiedoe ze komen vanavond om 7 uur :D De inenting is ook goed gegaan dus dan mag Mees volgende week woensdag verhuizen.
De mensen hebben al 1 kat en zoeken gezelschap voor hem, perfecto voor Mees. En die mensen komen ook nog eens uit dezelfde plaats als waar Sam nu woont dus misschien kunnen ze buurten :P
*O* *O* zie je wel *) oh ik ga m wel missen hoor O+ maar ik mag m dit weekend knuffelen als jullie weg zijn dus dat komt best goed :D
pi_89388596
quote:
Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

*O* *O* zie je wel *) oh ik ga m wel missen hoor O+ maar ik mag m dit weekend knuffelen als jullie weg zijn dus dat komt best goed :D
Haha het is nog niet zeker dat ze hem willen hè ;) misschien vinden ze hem in het echt wel helemaal niet leuk, maar dat kan natuurlijk helemaal niet :)
Ik ben stiekem wel heel blij dat hij vandaag is ingeënt en dus nog een weekje bij me moet blijven. Kan ik nog lekker rustig afscheid van hem nemen. Vind het wel erg grappig dat Mees en Sam bijna buurmannen worden :)
pi_89388943
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dank je :) haha waarom denk je dat je vriend het niet op prijs zou stellen? Hij is heel lief hoor (Mees bedoel ik ;)) O-)
Omdat we al 2 kleine guppen hebben rondlopen en hij vind dat genoeg helaas :)
pi_89392249
Sinds Mees terug is van het asiel voor zijn tweede inenting is ie de hele tijd aan het snurken :? alsof ie moeite heeft met ademen. Dit doet hij ook als hij niet slaapt, alsof zijn neusje verstopt zit ofzo Maar dat is niet zo. Snap der niks van. maar ook spinnen klinkt anders.
  woensdag 1 december 2010 @ 19:45:48 #190
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89399177
Misschien is hij een beetje van streek? Maar verder leuk een huisje voor hem *O* :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89399437
De mensen zijn geweest en het zijn top baasjes voor Mees! Ze hebben een andere kat van 2 jaar die ook gek is op andere katten en ze hebben geen kinderen. Klinkt helemaal ideaal voor Mees.
Mees was wel bang dus ze hebben hem amper kunnen aaien, maar dat vonden ze niet erg :) Ben blij dat de vorige met kinderen het niet is geworden, want dit is veel beter voor Mees :D
pi_89400741
Yes Yes Yes wat fijn voor Mees *O* , maar ik zal de verhaaltjes wel missen :'(
pi_89401044
Leuk! Super voor Mees *O*
pi_89404876
Bah, Mees voelt zich echt niet lekker. Hij ademt met geluid erbij, soort van geknor en ik zie aan zijn oogjes dat hij zich niet lekker voelt. Ik heb een kruik voor hem gemaakt waar hij nu lekker op ligt en vannacht slaapt hij bij mij. Hopelijk is het niks ergs.
pi_89405678
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef Oognip het volgende:
Bah, Mees voelt zich echt niet lekker. Hij ademt met geluid erbij, soort van geknor en ik zie aan zijn oogjes dat hij zich niet lekker voelt. Ik heb een kruik voor hem gemaakt waar hij nu lekker op ligt en vannacht slaapt hij bij mij. Hopelijk is het niks ergs.
Reactie op de enting? Of kan dat niet zo snel?
pi_89405921
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Reactie op de enting? Of kan dat niet zo snel?
Mwoah weet niet of het kan, is wel erg snel. Een uurtje erna ofzo al en als ik nu nadenk was hij gister ook een keer aan het kokhalzen, maar daar bleef het toen bij. En er is maar een hele kleine kans dat een kitten wel op de 2e inenting reageert maar niet op de 1e.
pi_89406186
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mwoah weet niet of het kan, is wel erg snel. Een uurtje erna ofzo al en als ik nu nadenk was hij gister ook een keer aan het kokhalzen, maar daar bleef het toen bij. En er is maar een hele kleine kans dat een kitten wel op de 2e inenting reageert maar niet op de 1e.
-O- arm Meesje.
pi_89406648
We beginnen de kittens te vaccineren op 9 weken leeftijd. Deze kittenenting is tegen:
* Kattenziekte
* Niesziekte
Meestal wordt deze vaccinatie uitgevoerd met een dode entstof omdat de kans op een ent-reactie hiermee kleiner is. De volgende vaccinatie vindt plaats op 12 weken. Dit is dezelfde vaccinatie als de jaarlijkse enting. Dit vaccin bevat:
* Kattenziekte
* Niesziekte
Deze vaccinatie wordt uitgevoerd met levend entstoffen voor een goede opbouw van de afweer. De kat wordt vervolgens jaarlijks gevaccineerd. Deze jaarlijkse enting

Hier in dit stuk wat ik gekopieerd heb staat dat de 1e enting met dode entstof is en de 2e met levende entstof, misschien dat daarom de reactie heftiger is.
pi_89406965
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef indaha het volgende:
We beginnen de kittens te vaccineren op 9 weken leeftijd. Deze kittenenting is tegen:
* Kattenziekte
* Niesziekte
Meestal wordt deze vaccinatie uitgevoerd met een dode entstof omdat de kans op een ent-reactie hiermee kleiner is. De volgende vaccinatie vindt plaats op 12 weken. Dit is dezelfde vaccinatie als de jaarlijkse enting. Dit vaccin bevat:
* Kattenziekte
* Niesziekte
Deze vaccinatie wordt uitgevoerd met levend entstoffen voor een goede opbouw van de afweer. De kat wordt vervolgens jaarlijks gevaccineerd. Deze jaarlijkse enting

Hier in dit stuk wat ik gekopieerd heb staat dat de 1e enting met dode entstof is en de 2e met levende entstof, misschien dat daarom de reactie heftiger is.
Hmm mij is verteld dat als ze niet op de 1e enting reageren, de kans dan erg klein is dat ze op de 2e wel reageren. Maar ja er is natuurlijk altijd een kans.

Het is wel erg raar, altijd als mijn moeder bij me langskomt is er een kat ziek. De eerste keer was mijn kat ziek en toen bleek mijn kat FIP te hebben, keer erna zou ze weer langskomen en toen had mijn andere kat FIP. Ze is al vaak langsgeweest toen kittens ziek waren en nu weer. Echt raar.
pi_89407421
Het gaat natuurlijk te ver om je moeder te vragen om naar huis te gaan tot Mees beter is :P , maar toevallig is het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')