Negeren die lui dus als ze weer opbellenquote:Op donderdag 25 november 2010 20:28 schreef Oognip het volgende:
Pff vandaag zouden geïnteresseerden voor Mees komen kijken, maar die zijn mooi niet op komen dagenTelefoon staat ook uit, beetje jammer!
Eeh nee. Ik wil eerst wel weten wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Negeren die lui dus als ze weer opbellen
Hij is niet echt dominant, maar als hij iets lekkers eet dan moer je hem met rust latenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Haha Mees kijkt altijd zo chaggie inderdaad, maar zal vast wel een hele lieve kat zijn.Is hij ook een beetje dominant of lijkt dat zo?
quote:Hier weer even een update van Prins (hij is nu omgedoopt tot Tommie, aangezien de namen van alle andere katten ook eindigen op 'ie' vonden ze het leuk als het bij de nieuwe aanwinst ook zo was )
Ik heb vanavond geprobeerd foto's te maken, maar het was zo donker dat je amper wat ziet. (voor de verduidelijking, hij is hier aan het spelen met een andere kat, ik gooide de muis en zij vingen hem, maar dat is helemaal niet te zien.) Ik heb echt mijn best gedaan om goede foto's te maken, alle lichten aangedaan, maar het lukte echt niet. Sorry! De volgende keer ga ik wel wat vroeger, dan is er meer daglicht
Ik heb ze wel toegevoegd, maar er komen nog betere aan. Omdat ik het erg druk heb op mijn werk ben ik ook niet vaak bij mijn ouders op bezoek de komende tijd, dus dit zal denk ik pas volgend weekend zijn.
Ik heb hem vandaag weer even gezien, en het gaat echt super. Wat een deugniet haha, heerlijk druk en constant aan het spelen. Als mijn moeder een muis gooit, komt hij hem terugbrengen en mag ze hem opnieuw gooien, en dit gaat dan zo lekker een tijdje door. Een andere kat van mijn ouders doet dat ook, dus erg grappig dat Tommie/Prins dat ook doet!
Verder heb ik lekker even met hem mogen knuffelen, dat vond hij wel prima, helemaal niet bang, maar hij was eigenlijk veel te druk bezig met spelen om echt even te komen zitten bij me.
Hij is ontzettend nieuwsgierig, als je hem roept komt hij meteen op je af en begint je dan te besnuffelen. Ook mijn spullen (tas en schoenen) vond hij erg interessant, ik denk omdat hij onze kat rook.
Hij ligt ook 's avonds vaak even bij mijn moeder en stiefvader, als ze hem roepen komt hij even 'kroelen' maar als hij dan een andere kat zien of hoort dan sjeest hij weg om weer lekker verder te spelen met ze.
Nou, al met al gaat het dus gewoon hartstikke goed. Je benkt altijd welkom om even langs te komen als je in de buurt bent.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:15 schreef Oognip het volgende:
Ik heb trouwens net een weekendje weggeboekt naar Den Haag. Even later bedacht ik me dat, dat heel dicht bij Prins is. We gaan dus ook even op bezoek bij Tommie en heb er veel zin in!
Wat een lekker kereltjequote:Hier een paar foto's van Sam.
Je zou niet zeggen dat hij pas sinds woensdagavond bij ons is, want hij bepaald al wanneer hij eten krijgt( dan gaat hij miauwend bij z'n bakje zitten).
Hij heeft z'n vaste plekjes in de woonkamer en regelmatig de gekke vijf minuten.
Dan racet hij het hele huis door.hij is erg ondeugend maar weet precies wat hij wel en niet mag.
De dingen die hij niet mag doet hij alleen als er niemand in de kamer is zoals proberen op het aquarium te klimmen.
De vissen vindt hij bijzonder interesant maar hij kan er toch niet bij.
Als hij moe is dan kruipt hij bij iemand op schoot en slaapt direkt.
Ik weet niet of hij is aangekomen maar hij eet bijzonder goed.
Ik maak me daarover dan ook geen zorgen.
We zijn erg blij dat alles zo goed gaat en dat hij zo snel gewend is.
Dat hij direkt op de kattenbak ging en wist waar zijn mandje stond en eten was erg prettig.
Dank je voor jullie zorgen.
Wij houden jullie op de hoogte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op dinsdag 30 november 2010 16:46 schreef Claire-l het volgende:
Wat een leuke topic heb het even helemaal doorgelezen!
En super dat Sam en Prins een huisje hebben. Als het aan mij lag had ik Mees bij je vandaan gehaald maar ik denk niet dat m'n vriend dat erg op prijs gaat stellen.
Ik hoop dan ook maar dat je snel een leuk baasje voor hem vind
Haha en jij weet net zo goed als ik dat als Mees ooit naar het asiel zou moeten, dat hij dan sowieso bij jou komt wonenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ben best wel verliefd op Meeshet is zo'n schatje. Werd helemaal blij toen hij vorige week bij me op schoot lag te slapen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha en jij weet net zo goed als ik dat als Mees ooit naar het asiel zou moeten, dat hij dan sowieso bij jou komt wonen
Morgen krijgt hij zijn tweede inenting en dan nog 4 weken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:58 schreef indaha het volgende:
wat een schatje toch![]()
hoelang mag hij nog bij jou blijven voor hij naar het asiel moet?
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef Oognip het volgende:
Whoeptiedoe ze komen vanavond om 7 uurDe inenting is ook goed gegaan dus dan mag Mees volgende week woensdag verhuizen.
De mensen hebben al 1 kat en zoeken gezelschap voor hem, perfecto voor Mees. En die mensen komen ook nog eens uit dezelfde plaats als waar Sam nu woont dus misschien kunnen ze buurten
Haha het is nog niet zeker dat ze hem willen hèquote:Op woensdag 1 december 2010 15:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]![]()
zie je wel
oh ik ga m wel missen hoor
maar ik mag m dit weekend knuffelen als jullie weg zijn dus dat komt best goed
Omdat we al 2 kleine guppen hebben rondlopen en hij vind dat genoeg helaasquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank jehaha waarom denk je dat je vriend het niet op prijs zou stellen? Hij is heel lief hoor (Mees bedoel ik
)
Reactie op de enting? Of kan dat niet zo snel?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:21 schreef Oognip het volgende:
Bah, Mees voelt zich echt niet lekker. Hij ademt met geluid erbij, soort van geknor en ik zie aan zijn oogjes dat hij zich niet lekker voelt. Ik heb een kruik voor hem gemaakt waar hij nu lekker op ligt en vannacht slaapt hij bij mij. Hopelijk is het niks ergs.
Mwoah weet niet of het kan, is wel erg snel. Een uurtje erna ofzo al en als ik nu nadenk was hij gister ook een keer aan het kokhalzen, maar daar bleef het toen bij. En er is maar een hele kleine kans dat een kitten wel op de 2e inenting reageert maar niet op de 1e.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Reactie op de enting? Of kan dat niet zo snel?
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mwoah weet niet of het kan, is wel erg snel. Een uurtje erna ofzo al en als ik nu nadenk was hij gister ook een keer aan het kokhalzen, maar daar bleef het toen bij. En er is maar een hele kleine kans dat een kitten wel op de 2e inenting reageert maar niet op de 1e.
Hmm mij is verteld dat als ze niet op de 1e enting reageren, de kans dan erg klein is dat ze op de 2e wel reageren. Maar ja er is natuurlijk altijd een kans.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:51 schreef indaha het volgende:
We beginnen de kittens te vaccineren op 9 weken leeftijd. Deze kittenenting is tegen:
* Kattenziekte
* Niesziekte
Meestal wordt deze vaccinatie uitgevoerd met een dode entstof omdat de kans op een ent-reactie hiermee kleiner is. De volgende vaccinatie vindt plaats op 12 weken. Dit is dezelfde vaccinatie als de jaarlijkse enting. Dit vaccin bevat:
* Kattenziekte
* Niesziekte
Deze vaccinatie wordt uitgevoerd met levend entstoffen voor een goede opbouw van de afweer. De kat wordt vervolgens jaarlijks gevaccineerd. Deze jaarlijkse enting
Hier in dit stuk wat ik gekopieerd heb staat dat de 1e enting met dode entstof is en de 2e met levende entstof, misschien dat daarom de reactie heftiger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |