Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ja dat is erg Krak omdat je weet dat je meer kan. Danseres is gearriveerd, ik ga gauw omkleden en podium op
Hee gaaf. Gelijk topic even volgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
Opschieten Steer!
Zondag inwijding Segrada Famillia
Smileys doen het niet......
Whehe zolang ik ze maar mooi vindquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind jou mooi, maar je piercing niet zo.
Als het om mij gaat: vertel! Ik ben in de stemming om om mezelf te lachen!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef rijsttafel het volgende:
* rijsttafel houdt zich in om geen slechte grappen te maken
Ik dacht dat dat één staafje was dat er aan de ene kant in ging en de andere kant uitquote:
Dit:quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zie van alles voor me.....
Want.... touch... it...quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit: [ afbeelding ]
Even een foto van google geplukt
Ik dacht heel wat anders dus....... Dirty mind enzo....quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Dit: [ afbeelding ]
Even een foto van google geplukt
Haha nee daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik dacht heel wat anders dus....... Dirty mind enzo....
Nee! Dat hoort je te verleiden tot geile neucksex!quote:
Nee hoor, over piercings op rare plekken enzo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als het om mij gaat: vertel! Ik ben in de stemming om om mezelf te lachen!
Tuurlijk wel. Heb ik ook gedaan en jij bent een man.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien ben ik gewoon niet gemaakt voor ongecompliceerde nuecksex.![]()
[ afbeelding ]
Dan lekker je bed in en morgen opnieuw beginnen. Met minder stress, daar kan je ook misselijk van worden. Morgen gewoon werken en we zien wel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:49 schreef Aure het volgende:
Gadver, ik voel me zo klote... Eigenlijk moet ik nog wat aan school doen maar het liefst duik ik nu mn bed in, heb het gevoel dat ik elk moment mn avondeten er uit ga gooien
Hoi TavSunGolBlu!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:52 schreef TAV74 het volgende:
Haaiik zit op de lap van mijn broertje Tavje
tis hier gezellie en golfer en ik hebben zojuist onze schoenen uitgetrokken
Verder is het knap lastig op zo'n plat dingetje te tikken en zonder muis enzo maar we krijgen hier les voor
De whisky gaat nu open.... en ik heb niks teruggelezen
bloes
Oh, Sammy en wortels idd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:01 schreef TAV74 het volgende:
En een lekkere Aliwen chardonnay for memaar sammie is er ook en die vond het boeket wortels wat we mee hadden gebracht heul lekker.
tavsungolblusammi
Mjah ik denk dat ik dit nog even afmaak en dan mn bed in ga..quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan lekker je bed in en morgen opnieuw beginnen. Met minder stress, daar kan je ook misselijk van worden. Morgen gewoon werken en we zien wel.
Als dat kan, ok. En anders morgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat ik dit nog even afmaak en dan mn bed in ga..
Als ik dit niet afmaak lig ik er in bed de hele tijd aan te denkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als dat kan, ok. En anders morgen.
* krakkemieke probeert streng te kijken
Trusten!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Als ik dit niet afmaak lig ik er in bed de hele tijd aan te denkenHet is bijna af trouwens, dus ik ga jullie alvast welterusten wensen
![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:17 schreef rijsttafel het volgende:
Trusten allemaal!
Ben nog ffs de stad in.
Ik PM wel ffquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, hoe heet jouw studie eigenlijk?
Ik post toch?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:24 schreef LieLie het volgende:
Nou, als dan niemand hier meer gaat posten ga ik ook weer
Jullie gaan over op PMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |