Oh, Sammy en wortels idd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:01 schreef TAV74 het volgende:
En een lekkere Aliwen chardonnay for memaar sammie is er ook en die vond het boeket wortels wat we mee hadden gebracht heul lekker.
tavsungolblusammi
Mjah ik denk dat ik dit nog even afmaak en dan mn bed in ga..quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan lekker je bed in en morgen opnieuw beginnen. Met minder stress, daar kan je ook misselijk van worden. Morgen gewoon werken en we zien wel.
Als dat kan, ok. En anders morgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat ik dit nog even afmaak en dan mn bed in ga..
Als ik dit niet afmaak lig ik er in bed de hele tijd aan te denkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als dat kan, ok. En anders morgen.
* krakkemieke probeert streng te kijken
Trusten!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
[..]
Als ik dit niet afmaak lig ik er in bed de hele tijd aan te denkenHet is bijna af trouwens, dus ik ga jullie alvast welterusten wensen
![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:17 schreef rijsttafel het volgende:
Trusten allemaal!
Ben nog ffs de stad in.
Ik PM wel ffquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, hoe heet jouw studie eigenlijk?
Ik post toch?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:24 schreef LieLie het volgende:
Nou, als dan niemand hier meer gaat posten ga ik ook weer
Jullie gaan over op PMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |