Maar je hebt hotpants aan!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de 'clip' slaat op stront
Heb vele namen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gisteren heette dat nog een gadget.
PICS!!!quote:
thanks. ergens staat het wel een beetje stom om trots te zien op iets wat niemand meer weetquote:
Nehee, jij!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja jij weer met je hotpants
Patserquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb een Ferrari.. hoor ik er nu nog wel bij?
Maar het is zo, en je hebt dat bereikt. Wat maakt het uit of iemand dat nog weet, jij weet het!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks. ergens staat het wel een beetje stom om trots te zien op iets wat niemand meer weet
ok ok. dankje. heb ik wel altijd iets om vrolijk van te worden als ik sip benquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar het is zo, en je hebt dat bereikt. Wat maakt het uit of iemand dat nog weet, jij weet het!
zoek maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nehee, jij!
Post die clip nouhou!
jaaa weekend!! veel plezier!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben weer weg
Vriendje ophalen van het station en weekend vieren
Fijn weekend iedereen!
lekkerrrr, zonder sla danquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef Aure het volgende:
Ik heb maar wat zooi opgemaakt wat ik nog had liggen in de koelkast, dus nu heb ik pitabroodjes met kaas uit de oven en sla ertussen. Prima voor nu
Bestel je in de macdonalds ook een hamburger zonder de augurk?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkerrrr, zonder sla dan
Ja want dan maken ze 'm iig versquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bestel je in de macdonalds ook een hamburger zonder de augurk?
nee haha maar ik vind als je toch slecht bezig bent een pita kaas zonder sla lekkerder. net als een pita shoarma of wat dan ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bestel je in de macdonalds ook een hamburger zonder de augurk?
hoorde ik daar "hotwing"quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Die kip was goddelijkIk heb nooit een kippenpoot gehad die nog zo lekker was
En winterwortel uit de oven is echt heerlijk
Zo zoet
![]()
![]()
Nu concertje. Vanavond rest van de kip ontmantelen aangezien ik slechts een poot en een hotwing ervan gegeten heb en dus nog zeker 3/4 kip over is
Hier wel hoor, met sla.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee haha maar ik vind als je toch slecht bezig bent een pita kaas zonder sla lekkerder. net als een pita shoarma of wat dan ookbij de Turk krijg je ook geen sla ertussen
Nee? Dat las jequote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoorde ik daar "hotwing"
ooh misschien ook wel haha, ben al in geen jaren bij de Turk geweestquote:
ok. beetje sambal ertussen ook?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:44 schreef Aure het volgende:
Het is trouwens geen kwestie van, "oh ik eet een pita met kaas, dus ik doe er sla tussen omdat het dan gezonder lijkt", ik vind het met sla gewoon lekkerder
Inderdaad, sla is gewoon lekker! Als ik wrap met bonen maak ofzo, moet er per se sla in anders is het niet lekker.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:44 schreef Aure het volgende:
Het is trouwens geen kwestie van, "oh ik eet een pita met kaas, dus ik doe er sla tussen omdat het dan gezonder lijkt", ik vind het met sla gewoon lekkerder
ben niet zo heel gek van kapsalon maar met sla is wel lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdaad, sla is gewoon lekker! Als ik wrap met bonen maak ofzo, moet er per se sla in anders is het niet lekker.
Het ergste is mensen die een kapsalon zonder sla bestellenNu zijn die dingen sowieso bij veel zaken al niet echt te eten, maar dan heb je echt alleen een zompige zooi vet over.
kippenpootje is altijd goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee? Dat las jeEn het was geen echte hotwing maar wel dat uitsteekseltje waar ze hotwings van maken
huh hoezo?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nu wil iedereen vriendjes met me zijn!
nah hij is echt niet speciaalquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zodat ze ook die clip kunnen zien.
Wel leuk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah hij is echt niet speciaal
Met veldsla, of rucola oid vind ik het ook lekker. Maar ijsbergsla..quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:44 schreef Aure het volgende:
Op een pizza vind ik het ook lekker!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
IJsbergsla moet je eten voor de cunchy structuur, aangezien het bijna geen smaak heeft. In broodjes vind ik het dus heerlijk.
Rucola is superpittig, vind het meer op z'n plaats in salades dan op broodjes of als dekentje op gerechten.
Ik vind dat die structuur dus het hele broodje verpestquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
IJsbergsla moet je eten voor de cunchy structuur, aangezien het bijna geen smaak heeft. In broodjes vind ik het dus heerlijk.
Rucola is superpittig, vind het meer op z'n plaats in salades dan op broodjes of als dekentje op gerechten.
En dan aaien zeker.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Rucola jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op een pizza vind ik het ook lekker!
Ik vind je eigenlijk geen echte aziaat. Die zeggen volgens mij: Lief! Aaien! Opeten!quote:
Opeten sowiesoquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk geen echte aziaat. Die zeggen volgens mij: Lief! Aaien! Opeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |