Maar je hebt hotpants aan!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de 'clip' slaat op stront
Heb vele namen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gisteren heette dat nog een gadget.
PICS!!!quote:
thanks. ergens staat het wel een beetje stom om trots te zien op iets wat niemand meer weetquote:
Nehee, jij!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja jij weer met je hotpants
Patserquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb een Ferrari.. hoor ik er nu nog wel bij?
Maar het is zo, en je hebt dat bereikt. Wat maakt het uit of iemand dat nog weet, jij weet het!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks. ergens staat het wel een beetje stom om trots te zien op iets wat niemand meer weet
ok ok. dankje. heb ik wel altijd iets om vrolijk van te worden als ik sip benquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar het is zo, en je hebt dat bereikt. Wat maakt het uit of iemand dat nog weet, jij weet het!
zoek maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nehee, jij!
Post die clip nouhou!
jaaa weekend!! veel plezier!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben weer weg
Vriendje ophalen van het station en weekend vieren
Fijn weekend iedereen!
lekkerrrr, zonder sla danquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef Aure het volgende:
Ik heb maar wat zooi opgemaakt wat ik nog had liggen in de koelkast, dus nu heb ik pitabroodjes met kaas uit de oven en sla ertussen. Prima voor nu
Bestel je in de macdonalds ook een hamburger zonder de augurk?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekkerrrr, zonder sla dan
Ja want dan maken ze 'm iig versquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bestel je in de macdonalds ook een hamburger zonder de augurk?
nee haha maar ik vind als je toch slecht bezig bent een pita kaas zonder sla lekkerder. net als een pita shoarma of wat dan ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bestel je in de macdonalds ook een hamburger zonder de augurk?
hoorde ik daar "hotwing"quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Die kip was goddelijkIk heb nooit een kippenpoot gehad die nog zo lekker was
En winterwortel uit de oven is echt heerlijk
Zo zoet
![]()
![]()
Nu concertje. Vanavond rest van de kip ontmantelen aangezien ik slechts een poot en een hotwing ervan gegeten heb en dus nog zeker 3/4 kip over is
Hier wel hoor, met sla.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee haha maar ik vind als je toch slecht bezig bent een pita kaas zonder sla lekkerder. net als een pita shoarma of wat dan ookbij de Turk krijg je ook geen sla ertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |