jamaar, ik heb geen zin om te kokenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:58 schreef LieLie het volgende:
Hier moet de kip nog een half uurtje denk ik
Aure, wel eten!
Bewaren voor sinterklaas 2011quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:00 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog een sinterklaaslootje maken!
Ik heb altijd na Sinterklaas hele goede ideeën voor mijn lijstje![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
suggesties?ik ben braindead vandaag.
Gewoon een lekker belegd broodje?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar wat moet er dit jaar dan op mijn lijstje?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bewaren voor sinterklaas 2011
Een salade met tonijn en een stokbroodje uit de oven met roomboterquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
je woont in het centrum van r'dam... zat om te eten daarquote:
ja dan gaat je ritme door de war. als ik zo laat thuis kom van optreden en 's middags rond 15u pas begin met eten neem ik expres niet veel ook al heb ik erge honger zodat ik rond 19u gewoon lekker mee kan etenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik zit net vol van mijn stokbrood nutella en croissantjes kaas.
kruidenboterquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een salade met tonijn en een stokbroodje uit de oven met roomboter
hahahahquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:14 schreef krakkemieke het volgende:
Er is maar 1 boter en Pietverdriet is zijn profeet.
Niet altijd hoor. Vaak niet denk ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
kruidenboter is trouwens ook van roomboter gemaakt
Ik weet wat ik voel, maar om dat te delen moet je het wel onder woorden kunnen brengen. En dat komt dan over als analyseren. En dat friend zone heb ik niet van fok! maar uit eigen ervaringenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:22 schreef rijsttafel het volgende:
Wat gaan jullie snel, zeg. Sorry ik heb even geen zin om dat allemaal terug te lezen.
Steer, je zit weer te analyseren. Relaties gaan niet om weten, maar om voelen. Als je voelt dat je nog een kans maakt moet je 't gewoon proberen, het FOK!-fenomeen friendszone schijt aan. Niet iedereen wordt na één date verliefd of weten of ze verliefd op een bepaald persoon kunnen worden. Ik in ieder geval niet.
Maar als je voelt dat het geen zin heeft, stort je er dan ook niet in want dan kan je alleen maar ongelukkig worden. Om een groot man te quoten: Wat je voelt is altijd waar.
TAV is niet zo groot hoor.quote:Om een groot man te quoten: Wat je voelt is altijd waar.
Het bestaat ook wel, maar op Fok wordt het altijd veel te snel gezegd. Net alsof uit vriendschappen geen relaties kunnen ontstaan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet wat ik voel, maar om dat te delen moet je het wel onder woorden kunnen brengen. En dat komt dan over als analyseren. En dat friend zone heb ik niet van fok! maar uit eigen ervaringenmeegemaakt.
[..]
TAV is niet zo groot hoor.
onwijs! ik heb totaal geen idee wat er in het buitenland heeft gespeeld. maar weet dat ie in 2008 in europa in de discotheken en clubs heeft gedraaid. alleen zo onwerkelijk als je hier zit. in de zomer van 2008 heeft ie in de top 50 gestaan van zowel Oostenrijk als Denemarken. ik kan het niet zo goed meebeleven als als ik daar zou zijn en bv in een club sta en dat nr hoor of dat ik op de radio dat nr voorbij hoor komenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef Sarabi het volgende:
Wat leuk FFT!
Moet echt tof zijn om te lezen
Klopt wel op zich. Maar daarvoor moet je iemand wel aantrekkelijk vinden. Ik weet niet of ze me aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het bestaat ook wel, maar op Fok wordt het altijd veel te snel gezegd. Net alsof uit vriendschappen geen relaties kunnen ontstaan.
Oh dat doolhof liedje van jou, toch?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
onwijs! ik heb totaal geen idee wat er in het buitenland heeft gespeeld. maar weet dat ie in 2008 in europa in de discotheken en clubs heeft gedraaid. alleen zo onwerkelijk als je hier zit. in de zomer van 2008 heeft ie in de top 50 gestaan van zowel Oostenrijk als Denemarken. ik kan het niet zo goed meebeleven als als ik daar zou zijn en bv in een club sta en dat nr hoor of dat ik op de radio dat nr voorbij hoor komen
En geen relatie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
Fok! is niet echt de graadmeter voor de rest van de wereld.
Hier heeft iedereen een Porsche, een dikke hypotheek voor een villa, een lul van 20+ cm en allemaal universitair opgeleid.
Je mag ook zeker trots zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
onwijs! ik heb totaal geen idee wat er in het buitenland heeft gespeeld. maar weet dat ie in 2008 in europa in de discotheken en clubs heeft gedraaid. alleen zo onwerkelijk als je hier zit. in de zomer van 2008 heeft ie in de top 50 gestaan van zowel Oostenrijk als Denemarken. ik kan het niet zo goed meebeleven als als ik daar zou zijn en bv in een club sta en dat nr hoor of dat ik op de radio dat nr voorbij hoor komen
maar ben wel trots. ik heb dan toch een hit(je) gehad die niemand me af kan pakken, ook al was het in het buitenland
AH -> Maaltijdsaladequote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
So truequote:Op zaterdag 6 november 2010 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
Hier heeft iedereen een Porsche, een dikke hypotheek voor een villa, een lul van 20+ cm en allemaal universitair opgeleid.
Heb 1 op de vier, score!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
Mee eens!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je mag ook zeker trots zijnen er nog steeds van genieten
De Porsche?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb 1 op de vier, score!!
En straks ook nog een universitair diploma!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah babyquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy zwaait met zijn versnellingspook
Hoe kun je als student nou een Porsche betalen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
geen lul van 20 centimeter dus?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb een Ferrari.. hoor ik er nu nog wel bij?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
de 'clip' slaat op strontquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh dat doolhof liedje van jou, toch?
Moet je de nieuwe cullers even laten zienSarabi en Rijst hebben die nog niet gezien geloof ik.
Gisteren heette dat nog een gadget.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy zwaait met zijn versnellingspook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |