jamaar, ik heb geen zin om te kokenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:58 schreef LieLie het volgende:
Hier moet de kip nog een half uurtje denk ik
Aure, wel eten!
Bewaren voor sinterklaas 2011quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:00 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog een sinterklaaslootje maken!
Ik heb altijd na Sinterklaas hele goede ideeën voor mijn lijstje![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
suggesties?ik ben braindead vandaag.
Gewoon een lekker belegd broodje?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar wat moet er dit jaar dan op mijn lijstje?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bewaren voor sinterklaas 2011
Een salade met tonijn en een stokbroodje uit de oven met roomboterquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Aure het volgende:
[..]
je woont in het centrum van r'dam... zat om te eten daarquote:
ja dan gaat je ritme door de war. als ik zo laat thuis kom van optreden en 's middags rond 15u pas begin met eten neem ik expres niet veel ook al heb ik erge honger zodat ik rond 19u gewoon lekker mee kan etenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik zit net vol van mijn stokbrood nutella en croissantjes kaas.
kruidenboterquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een salade met tonijn en een stokbroodje uit de oven met roomboter
hahahahquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:14 schreef krakkemieke het volgende:
Er is maar 1 boter en Pietverdriet is zijn profeet.
Niet altijd hoor. Vaak niet denk ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
kruidenboter is trouwens ook van roomboter gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |