ik had ooit zo'n maak je eigen dildo set gekocht en toen het resultaat kado gegeven aan een exquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik heb er genoeg verkocht
Hmm, ik zal het overwegenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet de laatste en ook nogal buggy traag en stom
doe maar google chrome installeren
Wat lief dat je aan mijn comfort denktquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Kan je ook nog warm zet voor de koude dagen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ooit zo'n maak je eigen dildo set gekocht en toen het resultaat kado gegeven aan een ex
Nee, niet overwegen maar gewoon doenquote:
Wat vind je daar raar aan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe weet jij wat voor dildo's er bestaan?
ja destijds nog geen ex hoorquote:
ik zeg doen! veel sneller, vraagt minder vd pc en een minder druk uiterlijkquote:
Was ze er blij mee?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ooit zo'n maak je eigen dildo set gekocht en toen het resultaat kado gegeven aan een ex
Goed hequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lief dat je aan mijn comfort denkt
Ehm, jij bent een vrijgezel jongetje die ze volgens mij niet zelf gebruikt, toch?quote:
Dat werd ze toen ze het uitpaktequote:
Want?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet overwegen maar gewoon doen
Zo'n vermoeden had ik ook alquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja destijds nog geen ex hoor![]()
[..]
ik zeg doen! veel sneller, vraagt minder vd pc en een minder druk uiterlijk
Waarom mag fles er niet mee spelen? He?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, jij bent een vrijgezel jongetje die ze volgens mij niet zelf gebruikt, toch?
Vraag je serieus waarom je van IE af moet?quote:
Ehm ehm ehm ehm, omdat ik dat raar vind?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom mag fles er niet mee spelen? He?
ja zekerquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was ze er blij mee?
[..]
Goed he, zelf ben ik niet zo'n fan om door zo'n ding onder gespoten te wordenja ik spreek uit ervaring
nee toen ik haar dp met beidequote:
ja voor een ex is het ook wel natuurlijk leuk als grapquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik ook al![]()
Dat is correct. Maar hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld een Automobiel. Daarvan weet ik ook best wel in hoeveel soorten en maten die bestaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, jij bent een vrijgezel jongetje die ze volgens mij niet zelf gebruikt, toch?
Zeker iets met interessesquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is correct. Maar hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld een Automobiel. Daarvan weet ik ook best wel in hoeveel soorten en maten die bestaan
Ik denk dat een 4 inch dildo het prima zou doen als lading voor een modeltreinquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm ehm, omdat ik dat raar vind?Dan mag het wel, maar wil ik het gewoon niet weten
LOLquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat een 4 inch dildo het prima zou doen als lading voor een modeltrein
Ik voel een cadeautje voor DaMart aankomenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat een 4 inch dildo het prima zou doen als lading voor een modeltrein
Ik weet niet of het zo'n geschikt item is om voor tweedehands te gaan hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voel een cadeautje voor DaMart aankomen
Dan lenen we GF z'n desinfecteer toch effe, dan is het zo goed als nieuwquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo'n geschikt item is om voor tweedehands te gaan hoor
*braaf gedaan heeftquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vraag je serieus waarom je van IE af moet?lol
En zie hierboven, PeZu heeft het al prima verwoord
en en en?quote:
Ik kan een 5-literkan zwaar geconcentreerd desinfectiemiddel van werk meenemen... In de juiste verdunning is het dan zelfs gewoon voedselveiligquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan lenen we GF z'n desinfecteer toch effe, dan is het zo goed als nieuw
Dat is dus niet slim hequote:Op zaterdag 6 november 2010 18:05 schreef PeZu het volgende:
godvergeten bloedtyfus![]()
ik heb mijn snert en rookworst bij de slager laten staan![]()
![]()
![]()
Vooralsnog geen error door de OPquote:
johquote:
Lief van je hoor, maar een 4 inch dildo die uit jou komt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan een 5-literkan zwaar geconcentreerd desinfectiemiddel van werk meenemen... In de juiste verdunning is het dan zelfs gewoon voedselveilig.
Ik zei toch Opera FTW maar luisterenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog geen error door de OP
Alleen heeft ie al mijn bladwijzers op alfabetische volgorde gezet
handig met zoeken manquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog geen error door de OP
Alleen heeft ie al mijn bladwijzers op alfabetische volgorde gezet
Wie heeft het over uit mij?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar een 4 inch dildo die uit jou komt.
Die bij Mart op zijn modeltrein geladen wordt.
WAAROM
moet zoiets voedselveilig zijn?
Nee, da's niet handig, handig is de volgorde waarin ze stondenquote:
went vanzelf welquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's niet handig, handig is de volgorde waarin ze stonden
Verder valt het nog niet tegen
hallonquote:
Hoinquote:
Hoijequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |