*braaf gedaan heeftquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vraag je serieus waarom je van IE af moet?lol
En zie hierboven, PeZu heeft het al prima verwoord
en en en?quote:
Ik kan een 5-literkan zwaar geconcentreerd desinfectiemiddel van werk meenemen... In de juiste verdunning is het dan zelfs gewoon voedselveiligquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan lenen we GF z'n desinfecteer toch effe, dan is het zo goed als nieuw
Dat is dus niet slim hequote:Op zaterdag 6 november 2010 18:05 schreef PeZu het volgende:
godvergeten bloedtyfus![]()
ik heb mijn snert en rookworst bij de slager laten staan![]()
![]()
![]()
Vooralsnog geen error door de OPquote:
johquote:
Lief van je hoor, maar een 4 inch dildo die uit jou komt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan een 5-literkan zwaar geconcentreerd desinfectiemiddel van werk meenemen... In de juiste verdunning is het dan zelfs gewoon voedselveilig.
Ik zei toch Opera FTW maar luisterenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog geen error door de OP
Alleen heeft ie al mijn bladwijzers op alfabetische volgorde gezet
handig met zoeken manquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog geen error door de OP
Alleen heeft ie al mijn bladwijzers op alfabetische volgorde gezet
Wie heeft het over uit mij?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar een 4 inch dildo die uit jou komt.
Die bij Mart op zijn modeltrein geladen wordt.
WAAROM
moet zoiets voedselveilig zijn?
Nee, da's niet handig, handig is de volgorde waarin ze stondenquote:
went vanzelf welquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's niet handig, handig is de volgorde waarin ze stonden
Verder valt het nog niet tegen
hallonquote:
Hoinquote:
Hoijequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |