nee na het douchen ook zoals dat meisjequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best viesMet name toen dat meisje zei dat ze ze ook beet als ze al in d'r sokken had gezeten enzo
[..]
Toch niet aan het einde van de dag he?
Ik heb wel een bepaalde volgorde onder de douche en ik poets het liefst mijn tanden onder de douche
Dat hoor ik nu voor het eerst dat iemand dat doetquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee na het douchen ook zoals dat meisje![]()
ik poets ook altijd onder het douchen![]()
vaak drink ik ook koffie onder de douchen
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee na het douchen ook zoals dat meisje![]()
ik poets ook altijd onder het douchen![]()
vaak drink ik ook koffie onder de douchen
Neenquote:
Een andere layout kiezen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Neen
zodra ik dit topic open krijg ik een pop-up dat deze pagina een script heeft lopen wat voor vertraging kan zorgen met de vraag of ik dit uit wil zetten, en als ik post krijg ik de melding dat ik niet 2 keer hetzelfde kan posten
weet je hoe lekker? net nog gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu voor het eerst dat iemand dat doet
wtf zoeter?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GelukkigEn zij at ze ook na een tijdje rondgelopen te hebben, dan was het zoeter
hihihi, ik ben niet de enige
Gaat dat wel zonder dat ie extra water erin krijgt?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Neen
zodra ik dit topic open krijg ik een pop-up dat deze pagina een script heeft lopen wat voor vertraging kan zorgen met de vraag of ik dit uit wil zetten, en als ik post krijg ik de melding dat ik niet 2 keer hetzelfde kan posten
Gelukkig noem je niet allesquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik doe zo veel onder de douchetanden poetsen, scheren, heel af en toe neem ik voor de gein weleens een blik bier mee onder de douche
ook gruwelijk lekker ja bier onder de douche na een dag hard werkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik doe zo veel onder de douchetanden poetsen, scheren, heel af en toe neem ik voor de gein weleens een blik bier mee onder de douche
Scheren doe ik ook, echt ideaal.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tandenpoetsen en scheren kan ik begrijpen maar koffie drinken nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe lekker? net nog gedaan![]()
[..]
wtf zoeter?
ja ik heb een groot douche gedeelte, je kan er met zijn 3en douchen
Fijn dat je inderdaad niet alles noemtquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat zei zequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe lekker? net nog gedaan![]()
[..]
wtf zoeter?
ja ik heb een groot douche gedeelte, je kan er met zijn 3en douchen
maar dan ben je er voor nu vanaf en dan post je het in bugquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar da's meer het probleem negeren ipv oplossen
hoezo moet je het begrijpen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheren doe ik ook, echt ideaal.
[..]
Tandenpoetsen en scheren kan ik begrijpen maar koffie drinken niet
zei ze niet na het douchen dat het lekkerder was?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je inderdaad niet alles noemt
En dingen doen onder de douche ftw
[..]
Ja, dat zei ze
Nice!
Ja niet eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo moet je het begrijpen?![]()
[..]
zei ze niet na het douchen dat het lekkerder was?![]()
ja heel nice
Oja, dat zou kunnenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar dan ben je er voor nu vanaf en dan post je het in bug
Je bedoelt waar ik mijn gezonde verstand heb gelaten?quote:
Heel soms heb ik een helder momentquote:
kijk zelfs ik vraag me wel eens serieus af wat iemand beweegt maar dan denk ik hee, ik heb zelf ook rare hobbies en gewoonte so why botherquote:
Welke internetbrowser gebruik je?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:30 schreef D. het volgende:
Maar ik heb er nu geen last meer van, dus ik denk dat het aan de OP ligt
Mis je niet per ongeluk 1 waterstraaltje uit die douchekopquote:
Ja, al zijn sommige dingen wel smerigquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk zelfs ik vraag me wel eens serieus af wat iemand beweegt maar dan denk ik hee, ik heb zelf ook rare hobbies en gewoonte so why bother![]()
is juist leuk dat mensen divers zijn
echt nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:30 schreef D. het volgende:
Maar ik heb er nu geen last meer van, dus ik denk dat het aan de OP ligt
Hint: huis-ge-no-tequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Impliceer jij dat ik naar jou zou willen kijken terwijl jij onder de douche staat?
IEquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke internetbrowser gebruik je?
Impliceer jij nou dat Fles en ik samenwonen?quote:
Zie daar je probleemquote:
Neequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Impliceer jij nou dat Fles en ik samenwonen?
ja wanneer kun je nog wat opetenw at op de grond is gevallen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, al zijn sommige dingen wel smerigZoals die gozer die z'n ondergoed gewoon omdraaide
Of die gast die alles zou eten, hoeveel stof of haar er ook aan zit, want hij wil niets verspillen
Daar word ik dan wel weer een beetje onpasselijk van
![]()
Ben jij wel zo handig?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
....
Impliceer jij nou dat er bij jou in de douche ook zo'n cameraatje zit?
Dan moet ik die eens ff mounten, en de stream naar mijn terminal pipen.
Nee. Je impliceert zelf dat je meer weet over wat ik onder de douche doe. Sterker nog, je impliceert het niet alleen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Impliceer jij dat ik naar jou zou willen kijken terwijl jij onder de douche staat?
Ik heb elders nooit problemen en gebruik IE al 10+ jaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie daar je probleem![]()
Heb je al een andere browser getest, of je daar dezelfde melding in krijgt?
hee goudteentje, zit ie er nog aan?quote:
welke ie versie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb elders nooit problemen en gebruik IE al 10+ jaar
WE WILLEN DAT NIET WETEN.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Je impliceert zelf dat je meer weet over wat ik onder de douche doe. Sterker nog, je impliceert het niet alleen.
Maar je weet wel dat IE het probleem van alles isquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
....
Impliceer jij nou dat er bij jou in de douche ook zo'n cameraatje zit?
Dan moet ik die eens ff mounten, en de stream naar mijn terminal pipen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wanneer kun je nog wat opetenw at op de grond is gevallen?
uhn na 5..... dagen![]()
Je bent een man Fles, wat denk je nou, dat vrouwen niet weten wat die onder de douche doen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Je impliceert zelf dat je meer weet over wat ik onder de douche doe. Sterker nog, je impliceert het niet alleen.
Dan had ik die j er wel bij getyptquote:
Nou, dan ben je of de eerste of gewoon niet anders gewendquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik impliceer helemaal niets, ik veronderstel enkel dat dat het geval is, en jouw reactie over de cam doet me geloven dat ik het bij het juiste eind hadquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend ook idd. Net of jullie je niet staan te vingeren daarquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je bent een man Fles, wat denk je nou, dat vrouwen niet weten wat die onder de douche doen?![]()
ooh dang weten het wnf en greenpeace dit alquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat IE het probleem van alles is
ja ik kan niet wachten op deel 3quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope
En bovendien heb jij geen rootaccess mister
[..]
lol ja
[..]
Je bent een man Fles, wat denk je nou, dat vrouwen niet weten wat die onder de douche doen?![]()
Geen idee, ik ben ook niet alwetendquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dang weten het wnf en greenpeace dit al![]()
Sommige hebben geluk dat het voor hun gedaan wordtquote:[..]
ja ik kan niet wachten op deel 3![]()
btw niet alle mannen rukken onder den douche
Maar ik weet ook dat 42 de oplossing biedtquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat IE het probleem van alles is
Nee, vingeren doe ik niet aan, dus fout gegoktquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend ook idd. Net of jullie je niet staan te vingeren daar
Maar niet bij IEquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik weet ook dat 42 de oplossing biedt
hoe weet je dan dat ie het probleem van alles isquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben ook niet alwetend
[..]
Sommige hebben geluk dat het voor hun gedaan wordt
Zeg, scheer ons allemaal ff over 1 kamquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee goudteentje, zit ie er nog aan?
Omdat het zo isquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat ie het probleem van alles is
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dang weten het wnf en greenpeace dit al![]()
[..]
ja ik kan niet wachten op deel 3![]()
btw niet alle mannen rukken onder den douche
OMG, dat zei je nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben ook niet alwetend
[..]
Sommige hebben geluk dat het voor hun gedaan wordt
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik weet ook dat 42 de oplossing biedt
dat zei hij dus welquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ook nietNIET!? Mijn beeld van mannen, wat doe je
[..]
OMG, dat zei je niet
Wat zei ik niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
OMG, dat zei je niet
quote:
Haha, ik ookquote:
ja maar vrouwen en de douchekop dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
OMG, dat zei je niet
Ik zal binnenkort inderdaad eens een PM fabricerenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, ik ookWelkom!
![]()
Hey Marijk, hoe staat het trouwens met de sint-avond? Hoeveel aanmeldingen zijn er al etc?
Mijn douchekop is daar niet geschikt voorquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar vrouwen en de douchekop dan?
zoek dat eens rap uit anders weten wij ook niet waarom dat niet marcheertquote:
ik bedoel massage met de straal hehquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn douchekop is daar niet geschikt voor
gewoon zwaar gekneusdquote:
Ja, dat zeg ik, daar is ie niet geschikt voor, flut straaltjequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel massage met de straal heh
quote:
Waar zie ik dat zo snel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek dat eens rap uit anders weten wij ook niet waarom dat niet marcheert
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, daar is ie niet geschikt voor, flut straaltje
ooh that sucksquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kun je hem beter breken dat is minder pijnlijkquote:
Jij staat gewoon met de Kärcher op de poes te rossen onder de douche?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert. blabla...quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ooh that sucks![]()
[..]
kun je hem beter breken dat is minder pijnlijk
Met een wattes?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij staat gewoon met de Kärcher op de poes te rossen onder de douche?
Ik denk niet dat je iemand vind die dat fijn kan vindenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij staat gewoon met de Kärcher op de poes te rossen onder de douche?
extra, help, over ie?quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort inderdaad eens een PM fabriceren
Van wie ik weet die er komen zijn het er nu 10 inclusief jij en ik
Dat zijn er al een aantalquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort inderdaad eens een PM fabriceren
Van wie ik weet die er komen zijn het er nu 10 inclusief jij en ik
dat is niet de laatste en ook nogal buggy traag en stomquote:
Met maar zo'n kleinequote:
Opera FTWquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet de laatste en ook nogal buggy traag en stom
doe maar google chrome installeren
Dat heeft niets met klein te maken, maar met wat ie kanquote:
Ik denk dat het huren van een blusboot iets te prijzig is voor Marijkequote:
Nee dankjequote:
Onzin. 4 inch dildo's bestaan wel degelijk. In allerhande soorten en matenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heeft niets met klein te maken, maar met wat ie kan
Oh enne:
[ afbeelding ]
Daarvan is meer dan de helft natuurlijk voor gebruik als handvatquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heeft niets met klein te maken, maar met wat ie kan
Oh enne:
[ afbeelding ]
Ik dacht gewoon meer aan zoiets:quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat het huren van een blusboot iets te prijzig is voor Marijke
Het gaat om het idee Flesquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. 4 inch dildo's bestaan wel degelijk. In allerhande soorten en maten
iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin. 4 inch dildo's bestaan wel degelijk. In allerhande soorten en maten
lolquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Daarvan is meer dan de helft natuurlijk voor gebruik als handvat
ik had ooit zo'n maak je eigen dildo set gekocht en toen het resultaat kado gegeven aan een exquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
ik heb er genoeg verkocht
Hmm, ik zal het overwegenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet de laatste en ook nogal buggy traag en stom
doe maar google chrome installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |