quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
staat altijd onder andere topics met vervolgenquote:
heb ik net gedaanquote:
primaquote:
quote:
Eh.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
prima![]()
me teen is niet gebroken denkt de dokter![]()
kan wel een rontgenfoto laten maken maar veel nut heeft het niet![]()
gewoon rusten en niet belasten zei hij![]()
right alsof ik daar tijd voor heb
staat nou ook bij me laatste post in het vorige topicquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
staat altijd onder andere topics met vervolgen![]()
ik heb nou 2 grote tenen naast mekaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh.Okeee. om welke teen gaat het?
Nouja, of je zit voor altijd met een vergroeide teen als ie wel gebroken is, dat mag ook
dat heb ik dus ook al gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja idd, welke teen is het? Mss kan je hem gewoon aan die ernaast vasttapen. Gaasje ertussen en gaan met die banaan
Ohjee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nou 2 grote tenen naast mekaar![]()
het is niet de eerste keer dat ik een teen heb gebroken en die staan ook nog allemaal gewoon recht
Laat maar joh die eigenwijzerik luistert toch nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee.
Haha ja snap ik wel, maar het is wel beter om rustig aan te doen en het goed te laten helen, anders duurt het gewoon langer..
I figuredquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maar joh die eigenwijzerik luistert toch niet
ik doe ook wel rustiger aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee.
Haha ja snap ik wel, maar het is wel beter om rustig aan te doen en het goed te laten helen, anders duurt het gewoon langer..
Goed zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe ook wel rustiger aan
wokquote:
dat kan nooit lekker zijnquote:
Hij is gewoon 11,5 uur te vroeg ermeequote:
de klontjes poederquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan nooit lekker zijn
Als je thee drinkt wel, want het is de koffie en thee slowchatquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens... ik lust geen koffie, mag ik hier dan wel meeposten
bedoel je niet 23.5?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is gewoon 11,5 uur te vroeg ermee.
Nicequote:Op zaterdag 6 november 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik heb denk ik een oplossing gevonden voor het kapotgekrabte behang
[ afbeelding ]
Een muursticker
Het gaat over van alles en nog watquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:45 schreef PlasticTreePecker het volgende:
Gaat deze chat nu over koffie of over helemaal niks?
Eh, volgens mij wel wat meerquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice
had je gisteren 2 foto's of meer gepost?
Ik ben een echte theemutsquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je thee drinkt wel, want het is de koffie en thee slowchat
Graagquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat over van alles en nog wat
[..]
Eh, volgens mij wel wat meerMoet ik de linkjes even zoeken voor je?
quote:
Tuurlijk, we hebben ook thee, sjokiemel, bier, wijn, whisky, vodka, fris, etcquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens... ik lust geen koffie, mag ik hier dan wel meeposten
Neequote:
Oh. Ik had gehoopt dat hij over koffiemerken enzo zou gaan. Teleurstelling.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat over van alles en nog wat
[..]
Eh, volgens mij wel wat meerMoet ik de linkjes even zoeken voor je?
Mierenneukerquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is toch VIER uur, cup of soep en niet ZESTIEN uur cup of soep?
Lekker strakquote:
dan zullen er weinig mensen het gebruikenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is toch VIER uur, cup of soep en niet ZESTIEN uur cup of soep?
Probeer het vannacht eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zullen er weinig mensen het gebruiken
Heb alles veranderdquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag
Ik zag ook dat je wat had veranderd
Daar kunnen we het ook over hebben hoor als je dat wiltquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:50 schreef PlasticTreePecker het volgende:
[..]
Oh. Ik had gehoopt dat hij over koffiemerken enzo zou gaan. Teleurstelling.
OMG wat fout!quote:
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb alles veranderd![]()
Eerste kiekje
[ afbeelding ]
Op verzoek van ST recht
[ afbeelding ]
En zoals het nu is
[ afbeelding ]
heeft ze gisteren gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er leuk uitsinds wanneer heb je het dan veranderd?
Trev, wanneer heb ik die foto's gepost?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er leuk uitsinds wanneer heb je het dan veranderd?
Wat nou weer te zanikenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan nooit lekker zijn
Kon toch zijn dat je de bank en tv al eerder had omgedraaidquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev, wanneer heb ik die foto's gepost?Gister dus
cup a troepquote:
Ja, dat is waar, maar dat is niet zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je de bank en tv al eerder had omgedraaid
Zozo goed bezigquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar dat is niet zoIk had wel de bank al op een andere plek staan (de oorspronkelijke plek weer), maar gisteren ben ik de hele ochtend aan het schuiven geweest met donders zware meubels
Als we geluk hebben voor de 27stequote:Op zaterdag 6 november 2010 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer wordt die tafel eens afgeruimd viez0rd Marijke?
Marijkje is geen viez0rdquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien hebben jullie wel geluk jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo goed bezig
[..]
Als we geluk hebben voor de 27ste
Nou, het is hier flink stoffigquote:
Dat zien we dan welquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MorgenOf vandaag nog
Of maandagavond
Ik ben de enige die er last van heeft he
[..]
Misschien hebben jullie wel geluk jaMaar misschien ook niet
* MPG slikt opmerking inquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, het is hier flink stoffigHeb geen zin om te stofzuigen
Straks toch maar even doen...
Nee nee nee, niets ervan, vertellen nuquote:
Beter van nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, niets ervan, vertellen nu
Single zijn is tofquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
MorgenOf vandaag nog
Of maandagavond
Ik ben de enige die er last van heeft he
Viez0rdquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Single zijn is tofIk stofzuig ook hoogstens 1 keer in de 6 weken
Ik stofzuig minstens zo vaak als jijquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat jij het vaker deed?
Dus dat komt neer op bijna nooitquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik stofzuig minstens zo vaak als jij
Hey D.quote:
Nee, nu ben je er zelf over begonnenquote:
Dat is wel 1 van de grote voordelenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Single zijn is tofIk stofzuig ook hoogstens 1 keer in de 6 weken
Ah, jij gebruikt de mama-maticquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik stofzuig minstens zo vaak als jij
Hoiquote:
Wat voor error?quote:
He Maffiabaasquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dat komt neer op bijna nooit
[..]
Hey D.
Dat ik niet 2 keer hetzelfde mag postenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Wat voor error?ik heb nergens last van.
Dan post je te snelquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ik niet 2 keer hetzelfde mag posten
D.quote:
Nee hoor, Marijke weet het:quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dat komt neer op bijna nooit
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, jij gebruikt de mama-matic
Dat doe ik dus ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
D.![]()
[..]
Nee hoor, Marijke weet het:
[..]
!
Ja jaquote:
ja klopt, het was ook zo lekker warm on mijn dekenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Pezu
Maar daar is weekend voor
die vuilnisbak dudequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja jaHe, dat freak like me is echt geweldig
![]()
Heb net vol verbazing de eerste 2 delen gekeken
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt, het was ook zo lekker warm on mijn deken![]()
[..]
die vuilnisbak dude
Dat zou bestquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt, het was ook zo lekker warm on mijn deken![]()
Hee wat typisch. Dat is bij mij een strijkijzerquote:
ja dat deed ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOf die meid die d'r teennagels bijt
En die meid die alles los eet (dat muziekje erachter
) Echt de muziekkeuze is ook super grappig
ja man, een lekjker bed, warmd deken meer zou dat niet moeten wezenquote:
Bij mij is dat een naaimachinequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wat typisch. Dat is bij mij een strijkijzer
Multifunctioneel inzetbaar dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij mij is dat een naaimachineEn een biologische vlees en kaas winkel
Teennagels bijten?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat deed ik ook![]()
ja de tekst vd muziek is echt super bij sommige stukjes![]()
ooh en ik vond dat rond ren meisje so cute![]()
[..]
ja man, een lekjker bed, warmd deken meer zou dat niet moeten wezen
Jaquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Teennagels bijten?Ik doe wel eens eten scheiden, maar dan met name met kroketten enzo, dan moet eerst de vulling op en dan pas het jasje
![]()
En de muziek is echt briljant, ik vind die vent die het presenteert het ook echt leuk doen
En wat lekker
ja teennagels bijtenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Teennagels bijten?Ik doe wel eens eten scheiden, maar dan met name met kroketten enzo, dan moet eerst de vulling op en dan pas het jasje
![]()
En de muziek is echt briljant, ik vind die vent die het presenteert het ook echt leuk doen
En wat lekker
Ik vind dat eigenlijk best viesquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
. Wat is er mis met teennagels bijten
?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja teennagels bijten![]()
voor de rest was ik altijd 3x mijn handen. onder de douche was ik me ook altijd 2x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |