wokquote:
dat kan nooit lekker zijnquote:
Hij is gewoon 11,5 uur te vroeg ermeequote:
de klontjes poederquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan nooit lekker zijn
Als je thee drinkt wel, want het is de koffie en thee slowchatquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens... ik lust geen koffie, mag ik hier dan wel meeposten
bedoel je niet 23.5?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is gewoon 11,5 uur te vroeg ermee.
Nicequote:Op zaterdag 6 november 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik heb denk ik een oplossing gevonden voor het kapotgekrabte behang
[ afbeelding ]
Een muursticker
Het gaat over van alles en nog watquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:45 schreef PlasticTreePecker het volgende:
Gaat deze chat nu over koffie of over helemaal niks?
Eh, volgens mij wel wat meerquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice
had je gisteren 2 foto's of meer gepost?
Ik ben een echte theemutsquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je thee drinkt wel, want het is de koffie en thee slowchat
Graagquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat over van alles en nog wat
[..]
Eh, volgens mij wel wat meerMoet ik de linkjes even zoeken voor je?
quote:
Tuurlijk, we hebben ook thee, sjokiemel, bier, wijn, whisky, vodka, fris, etcquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
trouwens... ik lust geen koffie, mag ik hier dan wel meeposten
Neequote:
Oh. Ik had gehoopt dat hij over koffiemerken enzo zou gaan. Teleurstelling.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het gaat over van alles en nog wat
[..]
Eh, volgens mij wel wat meerMoet ik de linkjes even zoeken voor je?
Mierenneukerquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is toch VIER uur, cup of soep en niet ZESTIEN uur cup of soep?
Lekker strakquote:
dan zullen er weinig mensen het gebruikenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is toch VIER uur, cup of soep en niet ZESTIEN uur cup of soep?
Probeer het vannacht eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zullen er weinig mensen het gebruiken
Heb alles veranderdquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag
Ik zag ook dat je wat had veranderd
Daar kunnen we het ook over hebben hoor als je dat wiltquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:50 schreef PlasticTreePecker het volgende:
[..]
Oh. Ik had gehoopt dat hij over koffiemerken enzo zou gaan. Teleurstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |