Eens en eens. Ze is eigenlijk best leuk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:22 schreef UltraR het volgende:
Inderdaad erg sneu dat ze nog geen topic had, maar dat spreekt natuurlijk wel boekdelen.
Het programma heet The Voice en het gaat om de stem, dus tja...quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
ik vind dat ze een rare kop heeft (en die lippenstift) verder vind ik haar niet speciaal ofzo
Oei, Aukje deed het echt stukken slechterquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:08 schreef methodmich het volgende:
Ik vond het een vrij zwakke vertolking als je in gedachten Dusty Springfield hoort. En ik heb het nummer ook wel eens beter horen zingen in zo'n andere show, ik meen door die Maaike uit Tukkerland en het zusje van Aukje van Ginneken.
Ze heeft een veel te lelijk gebit, dat springt er dan helemaal uit met die rode lippenstift.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze ziet er met die rode lippenstift zo raar uit, het accentueert haar mond op een niet zo mooie manier.
Dat is allemaal een act om zich te kunnen onderscheiden van de rest,begrijp dat dan...quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef tdrone het volgende:
ik vind dat ze een rare kop heeft (en die lippenstift) verder vind ik haar niet speciaal ofzo
Ik ookquote:
Ja Kim en Leonie blijven ze wekelijks door de wasstraat gooien en Meike staat dan weer in een outfit dat maatje zwanger lijkt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nu nog een make over en ze is compleet
Wendy doet de halve avond stemmetjes, dus mwjahquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:58 schreef UltraR het volgende:
Ik blijf me afvragen wat die Wendy op tv te zoeken heeft als je pertinent Meike als Maaike uitspreekt...
Eens. Haar 2e optreden was wel beter dan haar eerste, die wat minder was.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook
En ze is door, en volledig terecht
Wat ik zo uit het praatje van Jeroen opmaakte is dat ze dit zelf graag wil. Maar het is wel verdomde saai... heb je een styliste en de keus uit tig kleren, ga je voor het saaiste blauwe jurkje met accesoires in dezelfde kleur.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Kim en Leonie blijven ze wekelijks door de wasstraat gooien en Meike staat dan weer in een outfit dat maatje zwanger lijkt.
Hup Meike moet ook een andere styling
Ja ik hoorde ook dat ze het zelf wilt, maar ja... toch...quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik zo uit het praatje van Jeroen opmaakte is dat ze dit zelf graag wil. Maar het is wel verdomde saai... heb je een styliste en de keus uit tig kleren, ga je voor het saaiste blauwe jurkje met accesoires in dezelfde kleur.![]()
En inderdaad, Wendy die steeds Maaike blijft zeggen
2 weken terug was haar haar opgestoken, en dan die rode lippen, toen vond ik het wel mooiquote:Op zondag 19 december 2010 15:06 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Haar styling vond ik niet eens zo verschrikkelijk, hoor.
Ik heb alleen het idee dat ze met deze styling niet veel mensen aanspreekt. Ik zie nog geen hordes tienermeisjes die er als Meike uit willen zien.quote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde ook dat ze het zelf wilt, maar ja... toch...
Zoals ze er in Real life uitzag zou ze veel meer jonge meiden aansprekenquote:Op zondag 19 december 2010 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb alleen het idee dat ze met deze styling niet veel mensen aanspreekt. Ik zie nog geen hordes tienermeisjes die er als Meike uit willen zien.
Ik had het nog niet gehoord, zal er Vrijdag in het nieuwe jaar op gaan lettenquote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef mootie het volgende:
En inderdaad, Wendy die steeds Maaike blijft zeggen
Mama mama, mag ik ook een tuttig blauw jurkje?quote:Op zondag 19 december 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoals ze er in Real life uitzag zou ze veel meer jonge meiden aansprekenZe zag er echt jong en fris uit.
En genoeg mensen zijn met make-up mooier dan zonder, dus ze moet er een voordeel mee doen
Dolletjesquote:Op zondag 19 december 2010 19:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
qua styling probeert jeroen er denk ik een tweede caro emerald van te maken of iets dergelijks
Had je hem moeten laten, komt vanzelf wel een boze fan aankakken "waar je blijftquote:Op zondag 19 december 2010 19:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Door jou had ik de lapo in het Raftopic
Waar?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:39 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Meike die in RL een liedje van Trijn zingt.Mooi.
Ja was leukquote:Op donderdag 23 december 2010 19:28 schreef Phoenixbirdy het volgende:
In de laatste aflevering Riel Lijf.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:53 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Zeker. Maar als je genoeg techniek in huis hebt kan je daar ook fijn op steunen. In tegenstelling tot sommige andere kandidaten.
Helemaal als je ziet wie de voorkeur kreeg... Echt...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
Erg jammer dat Meike er uit ligt. Ik vond haar zeker een goede zangeres en leuk om naar te kijken. Waar andere deelnemers alleen maar kunnen blazen, piepen of janken van de zenuwen kwam zij heel relaxed over.
Ja, dat snap ik dus ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Slaif het volgende:
[..]
Helemaal als je ziet wie de voorkeur kreeg... Echt...
Het is te hopen dat dit de dove kwartels op dit forum overtuigd. Al is dat nu niet echt meer nodig.quote:
Vrees dat ze óók dan niet door was gegaan. Jeroen zei toch dat hij aan één keurige zangeres genoeg had en dat hij voor de rebel ging...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
pff had ze dat nummer niet afgelopen vrijdag kunnen zingen ipv dat andere uitgekauwde nummer ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |