Nee, maar zoals je zelf 100x gezegd hebt: dit heeft er niets mee te maken. Daar is een ander topic voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Een anonieme berekening is toch niet zo moeilijk?
klop helemaal.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je zelf 100x gezegd hebt: dit heeft er niets mee te maken. Daar is een ander topic voor.
Zoeken ook niet: 'mongolen dan' :quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Een anonieme berekening is toch niet zo moeilijk?
Jammer dat je niet quote zoals bovenstaande, want nu is het maar raden tegen wie je het hebt, je ongenoegen uiten zonder duidelijkheid, nie so handiggg..quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:01 schreef betyar het volgende:
jammer dat je regeltjes verwijderd tijdens het lezen.![]()
mijn diepbuigende excusesquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jammer dat je niet quote zoals bovenstaande, want nu is het maar raden tegen wie je het hebt, je ongenoegen uiten zonder duidelijkheid, nie so handiggg..
Ze hebben nu een wetsvoorstel klaar http://tweedekamer.groenl(...)tieke%20Partijen.pdfquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
GL is hier voor de verkiezingen ook mee bezig geweest. Maar zolang de PVV bestaat zal het vanuit hun oogpunt altijd een verkeerd moment zijn.
Ik las laatst anders ergens in een krant een berekening waaruit bleek dat Wajongers er wel degelijk op achteruit gaan. Omdat enerzijds hun uitkering wel omlaag gaat maar er anderzijds niet ter compensatie een lastenverlichting (in zorgkosten e.d.) voor Wajongers plaatsvindt. Netto gaan ze er dus op achteruit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze gaan er netto iig niets op achteruit.
Dat boeit niet in dit topic. Dit topic gaat daar niet over dus kom het niet verder verpesten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik las laatst anders ergens in een krant een berekening waaruit bleek dat Wajongers er wel degelijk op achteruit gaan. Omdat enerzijds hun uitkering wel omlaag gaat maar er anderzijds niet ter compensatie een lastenverlichting (in zorgkosten e.d.) voor Wajongers plaatsvindt. Netto gaan ze er dus op achteruit.
Ik zal het artikel in kwestie eens proberen te vinden.
De veiligheid van de donateurs is zeker in gevaar bij zoiets hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee heb ik al tig keer een voorbeeld gegeven van hoe de kleine donateurs anoniem kunnen blijven*, omdat die bedragen idd niet ter zake doen ivm het kopen van invloed, blijkt zowat het hele topic ineens te gaan over de "veiligheid van de donateurs"..![]()
* En GL in hhet wetsvoorstel, maar dan voor een lager bedrag
Prima als dat openbaar wordt toch (mocht het zo zijn)??quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kunnen we denk ik bij de pvda helemaal ons hart uiteten
Ik snap nog steeds niet hoe je daar bij komt...quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De veiligheid van de donateurs is zeker in gevaar bij zoiets hoor.
Wat was jouw oplossing precies?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je daar bij komt...
Én waarom "mijn oplossing" niet afdoende zou zijn..
Lees nou eens wat je allemaal schrijft. Je hebt het over aanvallen, ja, zelfs moord op donateurs als dit plan erdoor komt. Dit terwijl er geen enkele aanwijzing is dat er zoiets zou gebeuren, behoudens het feit dat een onbekende een hakenkruis op een bord in de tuin van een PVV'er heeft geklad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De veiligheid van de donateurs is zeker in gevaar bij zoiets hoor.
Zie het zoals ik het zie: PVV is tegen de islam. Donateurs geven geld aan de PVV omdat ze het met de PVV eens zijn. Dus je kan (en dat kan een simpele ziel nog beter) wel de link erbij bedenken dat donateurs aan de PVV ook tegen de islam zijn. Personen die ook tegen de islam waren, Pim en Theo, die zijn vermoord. Wilders krijgt ik weet niet hoeveel doodsbedreigingen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:45 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Lees nou eens wat je allemaal schrijft. Je hebt het over aanvallen, ja, zelfs moord op donateurs als dit plan erdoor komt. Dit terwijl er geen enkele aanwijzing is dat er zoiets zou gebeuren, behoudens het feit dat een onbekende een hakenkruis op een bord in de tuin van een PVV'er heeft geklad.
Vind je nou zelf ook niet dat de gedachtensprong van klein vandalisme naar geweldpleging en moord onrealistisch groot is?
Nu ga je mensen die openlijk de islam bekritiseren vergelijken met donateurs?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zie het zoals ik het zie: PVV is tegen de islam. Donateurs geven geld aan de PVV omdat ze het met de PVV eens zijn. Dus je kan (en dat kan een simpele ziel nog beter) wel de link erbij bedenken dat donateurs aan de PVV ook tegen de islam zijn. Personen die ook tegen de islam waren, Pim en Theo, die zijn vermoord. Wilders krijgt ik weet niet hoeveel doodsbedreigingen.
Het klinkt niet onrealistisch. Je kan het ontkennen maar het is zo.
Je kan precies lezen hoe ik erover denk. Verdere conclusies zijn niet nodig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu ga je mensen die openlijk de islam bekritiseren vergelijken met donateurs?
KIijk de eerste 24 posts ff na, daar staat 'ie tussen (ik heb 'm al 3x gepost in dit topic, dus niet nog een keer)quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat was jouw oplossing precies?
Ik vind dat je rare gedachtensprongen maakt in je motivatie. Dat is natuurlijk slechts mijn mening.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zie het zoals ik het zie: PVV is tegen de islam. Donateurs geven geld aan de PVV omdat ze het met de PVV eens zijn. Dus je kan (en dat kan een simpele ziel nog beter) wel de link erbij bedenken dat donateurs aan de PVV ook tegen de islam zijn. Personen die ook tegen de islam waren, Pim en Theo, die zijn vermoord. Wilders krijgt ik weet niet hoeveel doodsbedreigingen.
Het klinkt niet onrealistisch. Je kan het ontkennen maar het is zo.
Want? Je proberen te volgen in je redenatie is niet wenselijk??quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan precies lezen hoe ik erover denk. Verdere conclusies zijn niet nodig.
Het staat er duidelijk genoeg lijkt mij.quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Je proberen te volgen in je redenatie is niet wenselijk??
Nouja, laatmaar dan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
KIijk de eerste 24 posts ff na, daar staat 'ie tussen (ik heb 'm al 3x gepost in dit topic, dus niet nog een keer)
Mij niet, anders reageer ik niet zo.quote:Op zondag 7 november 2010 00:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het staat er duidelijk genoeg lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |