in een topic vol mongolen en autisten iddquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:33 schreef iBenny het volgende:
Als het echt waar is dan had je het wel aan iemand gegeven met een leuk verhaal ergens in een topic, toch niet hier... in een topic vol users met dollartekens in hun ogen?
Doe dit jezelf nou niet aan...quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Geld kan ons gezin goedgebruiken. Wil graag mijn persoonlijke lening zo spoedig mogelijk aflossen (5000 euro).
Dan wil ik ook graag weg uit Almere en richting het oosten van Nederland gaan. Zodat mijn vrouw en zoontje wat gelukkig worden.
Waar wij nu wonen is niets voor mijn vrouw en zoontje (zwaar autistisch).
Ik weet zeker dat ik met het geld het leven wat beter kan maken voor ze.
Dat is een hele redelijke vraag, alvorens iedereen z'n persoonlijk verhaal hier neer gaat zettenquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Geld kan ons gezin goedgebruiken. Wil graag mijn persoonlijke lening zo spoedig mogelijk aflossen (5000 euro).
Dan wil ik ook graag weg uit Almere en richting het oosten van Nederland gaan. Zodat mijn vrouw en zoontje wat gelukkig worden.
Waar wij nu wonen is niets voor mijn vrouw en zoontje (zwaar autistisch).
Ik weet zeker dat ik met het geld het leven wat beter kan maken voor ze.
Hij heeft z'n geloofwaardigheid al enkele pagina's geleden verloren...quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:38 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Dat is een hele redelijke vraag, alvorens iedereen z'n persoonlijk verhaal hier neer gaat zetten
Een interessant verhaal heb ik wel, maar wacht eerst even het gevraagde af
hahahahahhahahquote:Op zondag 7 november 2010 00:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik had mijn huis verkocht voor goud en dat opgestuurd naar Postalgold. Nu heb ik 450 euro en geen huis. Dat is niet fantastisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Zeg dat nou niet, straks bedenkt ie zichquote:Op zondag 7 november 2010 05:29 schreef zarGon het volgende:
Hm. Met 4.000.000 euro kun je 80.000 hoeren neuken.
De rest nog niet gelezen, maar dit is waar dit topic om gaat natuurlijk. Je 'weet' eigenlijk wel dat je -hoogst waarschijnlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:25 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
Verder reageer ik ook niet, maar zal het je op proberen te lossen.
Wij hebben altijd al aan de lotto meegedaan, veel mensen doen aan de lotto mee, maar hoe erg ze ook op een grote prijs hopen, vaak weten ze (onbewust) dat ze toch niks winnen. Dit was ons standpunt ook altijd, Wij hebben kennissen, die 2x over een (kleiner) bedrag hebben gewonnen in de duitse lotto. Maar als het valt toch heel raar als je dan ineens zo`n groot bedrag wint.
Maarja, wie niet waagt,
Het gaat niet om 4 miljoen maar 1 miljoen, lees nog eens goedquote:Op zondag 7 november 2010 05:29 schreef zarGon het volgende:
Hm. Met 4.000.000 euro kun je 80.000 hoeren neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brinky, de nieuwe BMW
Ook met 1 miljoen kan ie 80.000 hoeren neuken. Gewoon van de resterende 3 miljoen een paar honderd euro uitgeven aan een vliegticket naar Thailand, Roemenie, Brazilie of.. of..quote:Op zondag 7 november 2010 10:49 schreef Sosha het volgende:
[..]
Het gaat niet om 4 miljoen maar 1 miljoen, lees nog eens goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Ik denk niet dat hij op zoek is naar het meest zielige verhaal, maar naar het meest "aansprekende" verhaal. Wat voor soort verhaal dat is, kan voor de TS heel anders zijn dan voor andere mensen.quote:Op zondag 7 november 2010 02:56 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
aan TS
mensen die het echt kunnen gebruiken met een gegronde reden zullen hun problemen hier nooit durven posten en zeker niet als je ongeloofwaardig overkomt. dat is in het echte leven toch ook zo, echte armen zie je nooit aan de voedselbanken die zijn beschaamd om daar naar toe te gaan, je ziet enkel profiteurs met mercedessen komen aanrijden aan de voedselbank.
Mwa, dit is an sich wel een geloofwaardig verhaal. Als ik de lotto zou winnen (ik speel niet eens meequote:Op zondag 7 november 2010 13:35 schreef ukga het volgende:
Tering, dat er mensen zijn die hier nog echt serieus op ingaan. STelletje stakkers
Op alles wat op fok geschreven wordt schreeuwen we zo hard mogelijk; TROLL/VERZONNEN TOPICS
maar dit geloven jullie maar al te graag. De TS komt echt met slechte argumenten en geen bewijs tot overmaat van ramp.![]()
![]()
heb je geen vrienden of familie die het meer gunt dan een stel debielen die op een forum hangen?quote:Op zondag 7 november 2010 13:38 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mwa, dit is an sich wel een geloofwaardig verhaal. Als ik de lotto zou winnen (ik speel niet eens mee) zou ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben, want wat moet ik in vredesnaam met 4 miljoen
Tel daarbij op dat dit verhaal de gemiddelde R&P-troll te boven gaat (want bizar verhaal en niet mogelijk om je in in te leven voor de meeste fokkers, vermoed ik) en dan vind ik het niet zo gek dat mensen het serieus nemen.
Uiteraard wel. Dan is er echter nog genoeg over om een leuk psychologisch "experimentje" uit te halen op een forum.quote:Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef ukga het volgende:
[..]
heb je geen vrienden of familie die het meer gunt dan een stel debielen die op een forum hangen?
Ja ik wil.quote:Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Opdekop het volgende:
@Barrydevliegenier ; wil je met mij trouwen?
Voss komt keihard dit topic reddenquote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef vosss het volgende:
TS ik hoef zonodig je geld niet. Ik ben en geen neger, en heb geen aids en woon niet in Afrika.
Ik kan elke dag eten en heb een dak boven mn hoofd.
Als ik zoveel geld zou hebben zou ik het weggeven aan die mensen die en wel neger zijn en wel aids hebben en wel honger hebben en wel in Afrika wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |