abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89139598
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:01 schreef Koos_Samet het volgende:
Jeloen...erg lief dat je probeert adviezen te geven maar heb de indruk dat je 12 bent en nog nooit buiten het Thaise dorp waar je paps en mams wonen bent geweest...
en jij bent ook op koh samet geweest :o jouw leven moet vast fantastisch zijn :{
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
  Moderator donderdag 25 november 2010 @ 16:17:37 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_89139645
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef jeloen het volgende:

[..]

nee als je daar met je koffers en alles staat nog een goed hotel met goede prijs zoekt is handig :N
Maar dat is nou net de charme van backpacken. Zo kom je juist op verrassende plekken.

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef jeloen het volgende:

[..]

ben idd 12 :D :P
maar ik ben ook wel eens in bangkok geweest :o (nee serieus ieder jaar weekje ofso ) maar ik ben niet gehandicapt/bontkraagje ofzoiets dus behandel me ook niet zo ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef jeloen het volgende:

[..]

en jij bent ook op koh samet geweest :o jouw leven moet vast fantastisch zijn :{
:|W gedraag je dan ook niet zo!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_89139874
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Maar dat is nou net de charme van backpacken. Zo kom je juist op verrassende plekken.

[..]

[..]

:|W gedraag je dan ook niet zo!
als ik me als gehandicapte zou gedragen zou ik me anders voodoen maar met backpacken zou het idd kunnen maar ik dacht dat je gewoon met koffers enzo bedoelde:P
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_89140082
En kansloos volharden in het afdingen heeft ook zijn charmes! Zo zijn we een keer bij een particulier achterin de auto beland die zwart voor taxi speelde. Absoluut niet te vertrouwen maar we hebben het overleeft haha.

En na 10 minuten zoeken op Koh Samui, Chaweng toen een 2p-bungalowtje met fan en warm water gevonden die we na wat afdingen en meteen betalen voor 350 bath per nacht konden huren. Dikke prima!
  Moderator donderdag 25 november 2010 @ 16:29:08 #105
155227 crew  Guppy
dus
pi_89140201
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef jeloen het volgende:

[..]

als ik me als gehandicapte zou gedragen zou ik me anders voodoen maar met backpacken zou het idd kunnen maar ik dacht dat je gewoon met koffers enzo bedoelde:P
Volgens mij heeft hier trouwens niemand gezegd dat je gehandicapt zou zijn?

Wat men meer een beetje probeerde te zeggen is dat tips geven wel lief is, maar niet zo zinvol is wanneer je niet weet waar je het over hebt. Maar dat komt met de jaren, dus geen zorg ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:26 schreef Stefanovic83 het volgende:
En kansloos volharden in het afdingen heeft ook zijn charmes! Zo zijn we een keer bij een particulier achterin de auto beland die zwart voor taxi speelde. Absoluut niet te vertrouwen maar we hebben het overleeft haha.

En na 10 minuten zoeken op Koh Samui, Chaweng toen een 2p-bungalowtje met fan en warm water gevonden die we na wat afdingen en meteen betalen voor 350 bath per nacht konden huren. Dikke prima!
Precies, dat soort dingen O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_89140302
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hier trouwens niemand gezegd dat je gehandicapt zou zijn?

Wat men meer een beetje probeerde te zeggen is dat tips geven wel lief is, maar niet zo zinvol is wanneer je niet weet waar je het over hebt. Maar dat komt met de jaren, dus geen zorg ;)

[..]

Precies, dat soort dingen O+
haha ik ben nog te redden _O-
pi_89141243
Maar jeloen woont dus zijn hele leven in Thailand en spreekt thais en heeft een thaise moeder?
Iets zegt me dat ie wel weet waar ie het over heeft tbh maar goed :)
Misschien niet zo zeer op toeristisch vlak maar op het gebied van wonen, het leven aldaar, gebruiken en gewoontes etc zal ie vast wel weten waar ie t over heeft :)
  Moderator donderdag 25 november 2010 @ 17:07:18 #108
155227 crew  Guppy
dus
pi_89141909
Oh, dat zal ie ook vast wel weten! En als daar vragen over komen moet ie ook vooral tips geven, die kunnen zeer waardevol zijn!

Maar als het om zaken gaat waarover je niks weet, kun je maar beter je mond houden. Dat geldt ook voor mij :Y
pi_89141955
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:14 schreef jeloen het volgende:

[..]

ben idd 12 :D :P
maar ik ben ook wel eens in bangkok geweest :o (nee serieus ieder jaar weekje ofso ) maar ik ben niet gehandicapt/bontkraagje ofzoiets dus behandel me ook niet zo ;)
Ga nou maar in het zwembad spelen :')
  Moderator donderdag 25 november 2010 @ 17:15:17 #110
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89142233
We gaan ons toch niet als een stel kleine kinderen hier gedragen en op de man spelen, hè? Heb op dit moment niet de tijd om als oppas/badmeester te fungeren.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_89142321
quote:
15s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
We gaan ons toch niet als een stel kleine kinderen hier gedragen en op de man spelen, hè? Heb op dit moment niet de tijd om als oppas/badmeester te fungeren.
Op de man spelen is een beetje overdreven... maargoed, zijn adviezen zijn meestal niet bepaald zinvol te noemen.
pi_89142544
quote:
15s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
promote me even tot Mod en ik neem het wel voor je over mocht je geen tijd hebben :)
pi_89143946
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef Flammie het volgende:
Maar jeloen woont dus zijn hele leven in Thailand en spreekt thais en heeft een thaise moeder?
Iets zegt me dat ie wel weet waar ie het over heeft tbh maar goed :)
Misschien niet zo zeer op toeristisch vlak maar op het gebied van wonen, het leven aldaar, gebruiken en gewoontes etc zal ie vast wel weten waar ie t over heeft :)
jeroen woont niet in thailand maar leuk bedacht:P k woon gewoon in nederland wel thaise moeder maar ben gewoon nederlands en thais 2 nationaliteiten snap je maar woon in nederland en ga in thailand op vakantie :) (om misverstandjes te voorkomen)

edit: at flammie als ik in thailand zou wonen en de taal kon zou ik niet op een nederlands forum zitten hea :P
pi_89144012
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, dat zal ie ook vast wel weten! En als daar vragen over komen moet ie ook vooral tips geven, die kunnen zeer waardevol zijn!

Maar als het om zaken gaat waarover je niks weet, kun je maar beter je mond houden. Dat geldt ook voor mij :Y
dus we gaan nu bemiddelaar spelen? :N daar weet je niks van dus moet je je mondje houden ;) ik ook hoor maar wilde het even zeggen :@
pi_89144235
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef jeloen het volgende:

[..]

jeroen woont niet in thailand maar leuk bedacht:P k woon gewoon in nederland wel thaise moeder maar ben gewoon nederlands en thais 2 nationaliteiten snap je maar woon in nederland en ga in thailand op vakantie :) (om misverstandjes te voorkomen)

edit: at flammie als ik in thailand zou wonen en de taal kon zou ik niet op een nederlands forum zitten hea :P
Als je 2 talig opgevoed geweest was, was dit gewoon een mogelijkheid hoor :)
Maar na het lezen van je uitleg; vergeet wat ik schreef, het was gewoon een foute impressie dat ik kreeg :)
pi_89144260
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef Flammie het volgende:

[..]

Als je 2 talig opgevoed geweest was, is dit gewoon een mogelijkheid hoor :)
Maar na het lezen van je uitleg; vergeet wat ik schreef :)
:P
  Moderator donderdag 25 november 2010 @ 19:23:33 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_89147750
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef jeloen het volgende:

[..]

dus we gaan nu bemiddelaar spelen? :N daar weet je niks van dus moet je je mondje houden ;) ik ook hoor maar wilde het even zeggen :@
Zeg ik iets positiefs over je, is het weer niet goed? Zoek het dan maar lekker zelf uit :{w
pi_89148105
Iemand veel ervaring met Chiang Rai? Ik ben er al eens voor de lulz geweest en vond er toen best weinig aan maar ik wil het een rematch geven :)

Wat is tof en hoe zijn jullie ervaringen daar? Tnx :P
pi_89148891
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zeg ik iets positiefs over je, is het weer niet goed? Zoek het dan maar lekker zelf uit :{w
moet ik hier nog op ingaan? het blijft toch maar een wellisnietes spelletje dus op reacties als deze ga ik niet serieus reageren en dan het lef hebben om mij als 12-jarige er uit te pikken :') :N, en zelf met kinderachtige reacties komen }:|

edit: verder niet boos bedoeld ofso hoor :P
pi_89183334
Ik zit me inmiddels al wat voor te bereiden, maar wat voor tas is handig om mee te nemen in Thailand. Ik ga dus niet backpacken ofzo maar he tlijkt me wel fijn iets te hebben als je door de jungle of iets gaat. Is zo een dankins (zoiets heet het toch?) tas iets?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_89293115
Morgenavond vertrek ik voor 3,5 week! Eerste keer Thailand en veel zin an!
pi_89293202
Waar ga je zo al heen Vasco? Kom je ook naar Chiang Mai?
Als je wil meeten stuur dat een PM :P
pi_89293276
We gaan eerst 4 dagen naar BKK. Daarna naar Chiang Rai voor 2 dagen. Dan huren we een auto en gaan we 5 dagen rondrijden in het noorden. Dan inderdaad Chiang Mai voor 3 dagen en dan nog een week Koh Samui.

Jij bent op dit moment in Chiang Mai?
pi_89293556
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Vasco09 het volgende:
We gaan eerst 4 dagen naar BKK. Daarna naar Chiang Rai voor 2 dagen. Dan huren we een auto en gaan we 5 dagen rondrijden in het noorden. Dan inderdaad Chiang Mai voor 3 dagen en dan nog een week Koh Samui.

Jij bent op dit moment in Chiang Mai?
Jep op het moment woon ik weer in Chiang Mai :)
  maandag 29 november 2010 @ 13:18:31 #125
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_89294546
Op de terugweg van familiebezoek in Laos willen we dit jaar weer een 3 a 4 dagen doorbrengen in Thailand.

We zijn al op meerdere plekken geweest de afgelopen jaren:

- Hua Hin
- Koh Chang (Lonely Beach en White Sand Beach)
- Koh Samet (Ao Hin Khok, Ao Vong Duern)

Vanwege de korte verblijfsduur valt deze keer Koh Chang af, vliegtickets zijn prijzig net als de hotels.
Koh Samet heeft de mooiste stranden aan de Oostkust maar ook daar is veel volgeboekt en de hotelprijzen zijn te hoog.

In Hua Hin vinden we het strand niet mooi, echter wel weer genieten van lekker eten.

Eigenlijk zijn we op zoek naar een plaats aan het strand, wat net zo mooi is als die op Koh Samet.
De nodige lokale restaurants op loopafstand met goed eten voor een redelijke prijs.
Eenvoudig en binnen korte tijd te bereiken vanaf Bangkok.

Als alternatief zit ik te denken om naar Ayutaya te gaan naar een hotel met een zwembad om daar cultuur op te snuiven en wat te relaxen.
Vind ik genoemde punten m.u.v. het strand in Ayutaya?
Explore the World
pi_89302452
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:50 schreef Flammie het volgende:

[..]

Jep op het moment woon ik weer in Chiang Mai :)
heb jij gewoon thuis internet ofso of internetcafe?
pi_89303002
@ kamer heb ik internet :)
pi_89304370
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Flammie het volgende:
@ kamer heb ik internet :)
cool
hebben wij niet :( is ook op het platteland :P :D
pi_89340519
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef Xlarge het volgende:

[..]

In 2008 ben ik naar Bangkok gevlogen met China Airlines, heel goed te doen, goede service.
Verleden jaar met EVA gevlogen, dat beviel me nog meer, ze zijn iig alle twee goed
Hier wel een leuke aanvulling.
Ik weet alleen niet of je er veel waarde aan moet hechten

Top 10 onveilige vliegmaatschappijen
  dinsdag 30 november 2010 @ 13:52:59 #130
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_89341665
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef bluesparkle het volgende:
Op de terugweg van familiebezoek in Laos willen we dit jaar weer een 3 a 4 dagen doorbrengen in Thailand.

We zijn al op meerdere plekken geweest de afgelopen jaren:

- Hua Hin
- Koh Chang (Lonely Beach en White Sand Beach)
- Koh Samet (Ao Hin Khok, Ao Vong Duern)

Vanwege de korte verblijfsduur valt deze keer Koh Chang af, vliegtickets zijn prijzig net als de hotels.
Koh Samet heeft de mooiste stranden aan de Oostkust maar ook daar is veel volgeboekt en de hotelprijzen zijn te hoog.

In Hua Hin vinden we het strand niet mooi, echter wel weer genieten van lekker eten.

Eigenlijk zijn we op zoek naar een plaats aan het strand, wat net zo mooi is als die op Koh Samet.
De nodige lokale restaurants op loopafstand met goed eten voor een redelijke prijs.
Eenvoudig en binnen korte tijd te bereiken vanaf Bangkok.

Als alternatief zit ik te denken om naar Ayutaya te gaan naar een hotel met een zwembad om daar cultuur op te snuiven en wat te relaxen.
Vind ik genoemde punten m.u.v. het strand in Ayutaya?
Wanneer wil je gaan Bluesparkle? Bij Ayuthaya heb ik niet echt een ultiem relax idee, maar dat komt misschien door de tijd waarop ik er ben geweest (want erg heet).
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:43:23 #131
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_89343538
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Wanneer wil je gaan Bluesparkle? Bij Ayuthaya heb ik niet echt een ultiem relax idee, maar dat komt misschien door de tijd waarop ik er ben geweest (want erg heet).
Het verblijf in Thailand is rond half februari gepland.
Maar ik begrijp dus dat het niet de moeite waard is?
Explore the World
pi_89343610
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:43 schreef bluesparkle het volgende:

[..]

Het verblijf in Thailand is rond half februari gepland.
Maar ik begrijp dus dat het niet de moeite waard is?
Het is best leuk om in 1 dag per tuk tuk alle complexen af te gaan.
Maar om eerlijk te zijn had ik het na die dag wel gezien, en ging ik daarna weer lekker verder.
  dinsdag 30 november 2010 @ 15:05:48 #133
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_89344367
Hmm blijft over Hua Hin of Cha-Am of iets in die buurt.
Iemand hotel/strand tips voor die omgeving?
Explore the World
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:42:38 #134
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_89348020
Ik ben erg goed in kindvriendelijke hotels in die buurt. Dat zoek je vast niet ;)
pi_89374515
Koers van de euro t.o.v. de baht is weer verslechterd las ik zojuist...
Maar ja dat was wel te verwachten.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:20:52 #136
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_89377482
Tja nog slechts 39 baht voor 1 euro

http://www.iex.nl/Valuta-Koers/610195039/EUR-THB.aspx
Explore the World
  woensdag 1 december 2010 @ 18:00:45 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_89394528
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef bluesparkle het volgende:

Nog even en het is daar voor ons bijna 20% duurder dan vorig jaar 8)7
En de prijzen waren ook al flink gestegen de laatste tijd...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_89398599
Misschien dat er dalijk minder toerisme is en de prijzen weer gaan dalen :P Voor dit geld kan ik ook naar Salou gaan bij wijze van :P
pi_89413142
ben ik blij dat ik nog 41,5 heb gekregen 3 weken geleden :P
maar ik ga in mei pas weer ...dus alle tijd om weer omhoog te gaan
pi_89415350
quote:

Echt dramatisch dit :{
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 09:17:18 #141
155227 crew  Guppy
dus
pi_89418447
Tijd voor een foto :)
  vrijdag 3 december 2010 @ 12:12:28 #142
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_89469818
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Tijd voor een foto :)
[ afbeelding ]
waar gemaakt?
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 12:42:06 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_89470813
Bangkok, tijdens onze wandeling door China Town. Het is Wat Traimit, waar ook de 3 meter hoge Golden Buddha te zien is.

[ Bericht 43% gewijzigd door Guppy op 03-12-2010 12:49:29 ]
pi_89470939
quote:

Zolang Europa blijft knoeien en landen bijna omvallen zal deze koers alleen maar slechter worden. Het is veel meer de Euro die slechter wordt dan de Bath die omhoog gaat.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_89471612
Maandag vertrek ik naar Thailand, eerste bestemming is Koh Phi Phi, maar voor de eerste nacht heb ik dit hotel geboekt: http://www.thekeeresort.com/
Een nachtje lekker luxe lijkt me wel wat zo met jetlag net na de lange vlucht. :Y

Van het weerbericht word ik echter niet zo blij:
http://www.meteogroup.co.(...)y/166X21/phuket.html

Dacht dat het regenseizoen inmiddels wel afgelopen was? _O-
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:23:42 #146
6941 APK
Factual, I think.
pi_89472664
Is gewoon af en toe, vooral 's avonds als ik het goed herinner, een onweersbui. ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:25:30 #147
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_89472761
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Bangkok, tijdens onze wandeling door China Town. Het is Wat Traimit, waar ook de 3 meter hoge Golden Buddha te zien is.
dacht ik al :P heb bijna dezelfde foto van februari dit jaar :P denk vraag het ff want al die tempels hebben wel wat van elkaar weg.
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 13:39:39 #148
155227 crew  Guppy
dus
pi_89473450
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:25 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

dacht ik al :P heb bijna dezelfde foto van februari dit jaar :P denk vraag het ff want al die tempels hebben wel wat van elkaar weg.
Ja, dat is zo! Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook even moest googlen welke dit ook weer precies was :@ Er zijn er zoveel! Maar deze was wel erg mooi
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:44:39 #149
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_89481994
Waar ik vroeger woonde gaf je nog wel eens richtingaanwijzingen mbv fastfoodketens: "bij de BurgerKing rechts, en als je dan bij de Mac uitkomt, moet je rechtdoor, tot aan de KFC". Eergisteren had ik een email wisseling met een Thai vanwege een afspraak, en die ging zo:

quote:
Is that the one-stop centre opposite Wat Hualompong?
Met daarop als antwoord:
quote:
Sorry for my unclear information ka. Its opposite Wat Patum
Geen fastfoodketens, maar tempels.... :)
pi_89482069
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef Tourniquet het volgende:
Maandag vertrek ik naar Thailand, eerste bestemming is Koh Phi Phi, maar voor de eerste nacht heb ik dit hotel geboekt: http://www.thekeeresort.com/
Een nachtje lekker luxe lijkt me wel wat zo met jetlag net na de lange vlucht. :Y

Van het weerbericht word ik echter niet zo blij:
http://www.meteogroup.co.(...)y/166X21/phuket.html

Dacht dat het regenseizoen inmiddels wel afgelopen was? _O-
phuket en omstreken is echt drama de afgelopen 2 maanden
regen regen regen bewolkt 3 uur zonneschijn regen regen bewolkt :(
pi_89580313
Hebben jullie nog tips voor bepaalde kleding, iets wat echt wel prettig is om te hebben daar?
Top 5 China producten
  maandag 6 december 2010 @ 11:28:12 #152
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_89580518
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:20 schreef rene90 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor bepaalde kleding, iets wat echt wel prettig is om te hebben daar?
zwembroek
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 11:32:51 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_89580630
En iets luchtigs met lange mouwen voor in de avonduren. Voor tegen de muggen en zo. Ik heb er wel aardig wat baat bij gehad.
  maandag 6 december 2010 @ 11:36:27 #154
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_89580729
quote:
Ik had: Flipflops, zwembroek, 2 korte broeken en 2 hempjes. Wat shirts (Blouse) en 2 t-shirts. En in het vliegtuig heb ik m'n enige spijkerbroek en sportschoenen aangehad. Wassen kost geen drol daar, dus neem niet teveel mee.
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  maandag 6 december 2010 @ 11:54:48 #155
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_89581301
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef Mert het volgende:

[..]

Ik had: Flipflops, zwembroek, 2 korte broeken en 2 hempjes. Wat shirts (Blouse) en 2 t-shirts. En in het vliegtuig heb ik m'n enige spijkerbroek en sportschoenen aangehad. Wassen kost geen drol daar, dus neem niet teveel mee.
ja slippers (ik had mn birck's bij me ;) ) wat steviger dan "normale" flipflops. wat shirtjes paar korte broeken en veel schone onderbroeken :P wassen kost inderdaad niks. al wil er zo af en toe weleens wat in een andere zak terecht komen...
pi_89581406
Haha oke mooi, dan ga ik ook niet teveel meenemen. En ik zag zo een deuter city light rugzak, is 16 liter dacht ik en dit lijkt me een stuk fijner dan een eastpack?
Top 5 China producten
  maandag 6 december 2010 @ 13:47:10 #157
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_89584980
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef Mert het volgende:
Wat shirts (Blouse) en 2 t-shirts.
In eerste instantie dacht ik dat je bedoelde "shirts om in een Wat (=tempel) aan te doen" :)
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 13:48:22 #158
155227 crew  Guppy
dus
pi_89585025
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

In eerste instantie dacht ik dat je bedoelde "shirts om in een Wat (=tempel) aan te doen" :)
:D

Al heb je daar natuurlijk wel een punt. Voor de dames dan. Die moeten wel wat bedekter naar binnen :Y
pi_89604397
quote:
gewoon t-shirts en korte broeken en een (regen)jack is ook handig
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:55:58 #160
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_89619181
Wij gaan overigens net na kerst naar CM Flammie. Mocht je een typisch Europese familie half Engels - half Nederlands horen spreken...... Daarna nog een paar dagen in Petchaburi, en dan hoop ik dat we er weer even tegen kunnen :)
pi_89627350
de tempels vind ik overigens het minst interessante van Thailand.
1x nooit meer eigenlijk.........
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:12:12 #162
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_89657539
Ik ben met kerst op ko tao en met O&N in bangkok. Nog mensen die me kunnen voorzien van tips? :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_89660035
Ik ben vanaf 14 januari paar dagen in bangkok.. Begin van mn reis.
Als mensen zin hebben om de stad te verkennen kunnen ze me een berichtje sturen.. :P
pi_89665055
Morgen ga ik *O*
pi_89665202
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Morgen ga ik *O*
Waar ga je heen makker :D En kom je ook naar Chiang Mai? En hoe zit het met je Thais tegenwoordig? Lukt het allemaal een beetje? :)

Hf :) !!
pi_89665296
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:12 schreef Ripley het volgende:
Ik ben met kerst op ko tao en met O&N in bangkok. Nog mensen die me kunnen voorzien van tips? :)
Heerlijk lijkt me dat om kerst op Koh Tao door te brengen, wat een lekker eiland is dat.
pi_89665353
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:15 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waar ga je heen makker :D En kom je ook naar Chiang Mai? En hoe zit het met je Thais tegenwoordig? Lukt het allemaal een beetje? :)

Hf :) !!
Ik weet nog niet waar ik heenga, voorlopig alleen nog Bangkok, maar ik wil wel naar een ander deel van het land ook :)

Mijn Thais blijft lastig, vooral de tonen, maar daar heb ik iemand die mij kan helpen ermee :)
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 10:38:05 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_89667489
Met oud en nieuw in Bangkok moet je, als je durft, naar Chinatown gaan. Waarom als je durft? Het vuurwerk is daar enorm!!
  woensdag 8 december 2010 @ 13:42:31 #169
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_89674406
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Met oud en nieuw in Bangkok moet je, als je durft, naar Chinatown gaan. Waarom als je durft? Het vuurwerk is daar enorm!!
Is dat zo? Of ben je een beetje in de war met het Chinese Nieuwjaar in de nacht van 2 op 3 februari 2011? Ik ben nl. nog nooit in China Town geweest op oudejaars avond. Normaal gesproken is er daar 's avonds toch geen ene reet te beleven.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 13:44:16 #170
155227 crew  Guppy
dus
pi_89674477
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:42 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Is dat zo? Of ben je een beetje in de war met het Chinese Nieuwjaar in de nacht van 2 op 3 februari 2011? Ik ben nl. nog nooit in China Town geweest op oudejaars avond. Normaal gesproken is er daar 's avonds toch geen ene reet te beleven.
Wij waren er vorig jaar met oud en nieuw, en we wisten niet wat ons overkwam! We waren niet in Chinatown zelf, omdat wij er ook van uit gingen dat het een dooie boel zou zijn daar (want Chinees nieuwjaar en zo), maar tot onze grote verbazing gingen ze daar (of in elk geval daar in de buurt) helemaal los.

Overigens was het in heel de stad groot feest, overal waar we kwamen was het heel gezellig!
  donderdag 9 december 2010 @ 14:49:24 #171
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_89720065
Denk dat de ambassadeur zich ook afvraagt waar hij heen moet: *klik*
  donderdag 9 december 2010 @ 14:56:04 #172
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_89720411
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:12 schreef Ripley het volgende:
Zorg dat je jezelf een beetje op de hoogte houdt van het laatste nieuws in BKK rond O&N. Officieel zijn samenscholingen nog steeds verboden, want de noodtoestand is nog steeds niet afgeschaft, maar daar trekt niemand zich iets van aan. Maar het zou kunnen dat een of andere shirtkleur daar misbruik van maakt.

Uit The Nation:
quote:
The traditional annual New Year countdown ceremony at the CentralWorld plaza near Ratchaprasong intersection in Bangkok will be held this year, despite security concerns and heightened measures in nearby areas, the organiser and police announced yesterday.

Another 40 security cameras have been installed in the plaza and nearby areas to ensure real-time measures to take out any threats, said Kobchai Chirathivat, CEO of Central Pattana, which has organised the countdown ceremony for many years.

Police said explosives disposal units would be manned in and around the plaza from the morning of December 31 while police officers will be on constant foot patrol throughout the 48-hour period. A series of evacuation and emergency plans may be conducted in advance.

Traffic will be closed throughout the Rajdamri Road section in front of CentralWorld from Ratchaprasong intersection, and on the other section to Chalermlok Bridge.

Police said there had been no intelligence reports about possible terror attacks during the New Year period or against the countdown ceremony.
pi_89830739
Noodtoestand? Krijg et niets van mee. Alhoewel nu snap ik ineens bepaalde opmerkingen over "hemden"..
  zondag 12 december 2010 @ 13:44:31 #174
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_89831306
Nee, die bestaat al sinds maart, daar hebben mensen het niet dagelijks meer over...
pi_89862462
Nee, dat is zo. Momenteel in Kanchanaburi, even uitblazen.
pi_89862623
Ik ga vandaag naar Nakhorn Pathom voor 4 dagen :) yaay
pi_89869529
Veel plezier !
Top 5 China producten
pi_89869559
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 05:24 schreef Flammie het volgende:
Ik ga vandaag naar Nakhorn Pathom voor 4 dagen :) yaay
Na de chedi ben je daar wel uitgekeken toch?
pi_89869565
quote:
Burma reopens Three Pagodas checkpoint after two-year closure
Published: 9/12/2010 at 12:00 AM
Newspaper section: News

Burma has reopened the Three Pagodas Pass border checkpoint, connecting Kanchanaburi and Burma's Phya Thonzu town, after a two-year closure.

Burma cited security reasons when it closed the frontier at Three Pagodas Pass, but it had decided to reopen it after a lull in recent fighting in the area.

Deputy Commerce Minister Alongkorn Ponlaboot said yesterday the reopening of the checkpoint followed a meeting of the joint border committee of the two countries in April at which Thailand proposed to Burma the reopening, and Burma finally agreed.

He said Thailand also proposed that Burma upgrade Sing Khon temporary checkpoint in Muang district of Prachuap Khiri Khan and Huay Ton Noon checkpoint in Khun Yuam district of Mae Hong Son as permanent border checkpoints.

Burma said the reopening results from an end to the fighting between the Burmese army and the Democratic Buddhist Karen Army in the area.

Meanwhile, Thai authorities yesterday deported about 500 Burmese to their hometown opposite Phop Phra district of Tak.

The would-be migrants flocked to Thai soil last week after fighting between Burmese soldiers and Karen troops.
http://www.bangkokpost.co(...)ter-two-year-closure
pi_89874533
Ik ga morgen 2 weken naar Pattaya,lekker feesten daar en de Kerst vieren met 30 graden.
Hotel in Soi 7 dezelfde die ik had in Juli.
Zal wel weer weinig excursies worden.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_89876533
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:50 schreef chelloboy het volgende:
Ik ga morgen 2 weken naar Pattaya,lekker feesten daar en de Kerst vieren met 30 graden.
Hotel in Soi 7 dezelfde die ik had in Juli.
Zal wel weer weinig excursies worden.
Hoe kan je je in godsnaam 2 weken vermaken in Pattaya?! :?
  maandag 13 december 2010 @ 15:47:42 #182
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_89876740
Ligt eraan waar je interesses liggen, denk ik zo....
pi_89877088
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:43 schreef Pandamie het volgende:

[..]

Hoe kan je je in godsnaam 2 weken vermaken in Pattaya?! :?
Oh dat lukt makkelijk hoor,dit wordt mijn 3 keer in 2 jaar tijd dat ik naar Pattaya gaat.
Er is daar meer dan alleen de 3000 bars,40 tal GoGo,s en Disco,s en Massage tenten. en duizenden mooie thaise vrouwen haha
Ik ben niet zo iemand die alles hoeft zien,ben 1 keer naar Bangkok geweest,Grand Palace en die drijfende markt enzo,en vindt dat wel genoeg.
Mijn vakanties bestaan gewoon uit lekker zwemmen,bier drinken en het nachtleven daar,
Ieder zijn ding toch,
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_89877977
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef chelloboy het volgende:

[..]

Oh dat lukt makkelijk hoor,dit wordt mijn 3 keer in 2 jaar tijd dat ik naar Pattaya gaat.
Er is daar meer dan alleen de 3000 bars,40 tal GoGo,s en Disco,s en Massage tenten. en duizenden mooie thaise vrouwen haha
Ik ben niet zo iemand die alles hoeft zien,ben 1 keer naar Bangkok geweest,Grand Palace en die drijfende markt enzo,en vindt dat wel genoeg.
Mijn vakanties bestaan gewoon uit lekker zwemmen,bier drinken en het nachtleven daar,
Ieder zijn ding toch,
Oh zeker weten! Ieder z'n ding. Maar voor 2 weken op een strand chillen en stappen zou ik, in Thailand, al snel op een andere plek uitkomen dan Pattaya. ;)
pi_89920452
Zooo... Na een dag toch al niets doen, hebben we nog een twee uur durende massage genomen ook. Was bloody hot vandaag... Zweten terwijl je in de schaduw niets zit te doen. Morgen naar de 38. Ach, we hebben al eens 45 gehad, maar dat was een stuk droger.
pi_89921036
Ik ben nu voor 2 dagen in Pattaya, onderweg naar Koh Chang. Maar man man, wat onvoorstelbaar wat daar gebeurt. Mijn hotel bleek dus midden in het uitgaanscentrum te liggen (Soi BJ :')) en ik word echt helemaal gestoord van iedereen die wat van je wil. Ik was eerder 5 dagen op Koh Phi Phi en daar gebeurt dat ook wel ("need taxi boat?") maar hier is wel een factortje 100 erger. :P Als ik vanaf gisteren op alle aanbiedingen was ingegaan had ik zo'n beetje
- 80 massages gehad
- 2 kilo marihuana/coke gekocht
- 150 ritjes op een motortaxi gehad
- 50 maatpakken gekocht
- met 1200 dames en 40 ladyboys het bed gedeeld.

Morgenvroeg dus naar Koh Chang (Lonely Beach), hopelijk is daar weer net zo'n relaxte, laid-back vibe als op Phi Phi. O+
pi_89921860
Die bij Kut :') of bij Phayam?
pi_89923519
Die bij Kut :P
pi_89994140
We hebben enorm geknald: vanuit Kanchanaburi een vroege bus, aansluitend taxi, aansluitend vlucht (rennen! ), toen nog een boot en taxi en toen lag ik 7 uur later met mijn kont in het azuurblauwe water van Ko Pha Ngan.
pi_89994418
Alles los gedaan overigens, sloot allemaal met stom toeval perfect aan. Dus om half 2 lag ik al heerlijk te weken! Bizar hit, zo ern andere wereld. Het is trouwens enorm rustig hier, (in het noorden van Phangan) en zag dat we zelfs laag seizoen tarieven betalen.
pi_90077504
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Na de chedi ben je daar wel uitgekeken toch?
Familiebezoek :P Ben in die 4 dagen ook naar Hua Hin geweest (net als pattaya vond ik daar echt geen zak aan) en naar Bangkok weer (wat wel leuk was opzich :P) Nu weer in Chiang Mai.
pi_90084369
Ko Phangan is nat.
pi_90085145
quote:
18s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef jack4ya het volgende:
Ko Phangan is nat.
da's jammer , continu, of alleen buien in de vroege avond ?
pi_90087903
Bewolkt, en veel wind. Nog voor 2 dagen, dus we gaan ws morgen weg. Niet eens kunnen snorkelen of duiken. Ang Thong ook niet.
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:51:10 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_90088437
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 14:20 schreef jack4ya het volgende:
Ko Phangan is nat.
Koh Chang is droog :P
De afgelopen dagen wel iets kouder dan normaal en er is nu een enorme halo te zien om de maan :o
pi_90089360
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef APK het volgende:

[..]

De afgelopen dagen wel iets kouder dan normaal en er is nu een enorme halo te zien om de maan :o
Dat is saturnus !!! :P
pi_90089503
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 16:51 schreef APK het volgende:

[..]

Hey ik zat ook op Koh Chang de afgelopen dagen (Lonely Beach). Vanmorgen naar Cambodja gegaan en op de ferry was het gewoon hardstikke koud! De Thai zaten helemaal te verkleumen. :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:22:44 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_90091194
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 17:32 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hey ik zat ook op Koh Chang de afgelopen dagen (Lonely Beach). Vanmorgen naar Cambodja gegaan en op de ferry was het gewoon hardstikke koud! De Thai zaten helemaal te verkleumen. :P
Ik heb hier ook voor het eerst sinds jaren onder een deken geslapen, maar in vergelijking met Nederland valt het volgens mij nog wel mee :+

Lonely Beach heb ik even ontweken wegens die enorme party vorige week, ben ik nu iets te oud voor :P
Misschien volgende week, hoewel het met volle maan ook wel los zal gaan...

Was het druk op Lonely Beach?

Zit nu zelf in een bungalow op White Sand, klein stukje van de weg voor 1500 baht per week, wist niet dat dat nog kon :o
Heerlijk rustig en zelfs sateliet tv, hoewel ik daar niet echt behoefte aan heb :+

En euh, flammie, volgens google sky is saturnus ergens anders :D
Leuke app als je een smartphone hebt overigens...
pi_90111500
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 18:22 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb hier ook voor het eerst sinds jaren onder een deken geslapen, maar in vergelijking met Nederland valt het volgens mij nog wel mee :+

Lonely Beach heb ik even ontweken wegens die enorme party vorige week, ben ik nu iets te oud voor :P
Misschien volgende week, hoewel het met volle maan ook wel los zal gaan...

Was het druk op Lonely Beach?
Vond het wel meevallen. Wel wat roemoerig 's nachts. Heb 1 nacht bij Siam Huts geslapen maar dat hutje was me toch iets te primitief. Grote gaten in de vloer en muren waardoor ik gezelschap had van veel kakkerlakken en een hagedis van 25 cm. :D Had gelukkig wel een klamboe. De andere 2 nachten bij Nature Beach een hut genomen.
pi_90113081
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:22 schreef APK het volgende:
En euh, flammie, volgens google sky is saturnus ergens anders :D
Leuke app als je een smartphone hebt overigens...
Het was niet serieus :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')