Ik vond het Oosten van Thailand juist een verademing, nauwelijks aangetast door de toeristen en dat is nou juist meer het authentieke Thailand. Alleen natuurlijk minder te doen als in het Westen/Zuidenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef BoniBoni het volgende:
[..]
Kalasin.. is daar nog wat te doen? Ik heb me laten vertellen dat het Oosten van Thailand een stuk minder de moeite waard is dan het Westen/Zuiden
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:43 schreef jack4ya het volgende:
Welke achterlijke gladiool steelt nu mijn schoenen!? Ik kan echt niet alles op flipflops!
Nu niet naar een Fullmoonparty gaan want dan heb je ook geen slippers meerquote:Op vrijdag 24 december 2010 07:43 schreef jack4ya het volgende:
Welke achterlijke gladiool steelt nu mijn schoenen!? Ik kan echt niet alles op flipflops!
Ik vond het destijds een goed plan om mijn slippers te begraven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:20 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
[..]
Nu niet naar een Fullmoonparty gaan want dan heb je ook geen slippers meer![]()
Wel een paar terug gejat toen.. Nja paar.. 2 verschillende, zowel in kleur als maat![]()
Mijn vriendin had een beter paar gevonden, heeft ze nog de hele reis op gelopen
Yay voor nieuwe schoenenquote:Op maandag 27 december 2010 15:32 schreef jack4ya het volgende:
Vandaag nog wezen kajakken rondom Krabi. Mangroven, grotten en een waanzinnige lagune, de regenwoud versie van "the Beach" lagune.
En ja wel, echte U.S. Leo's * gescoord voor 5euro. Dus ik hoef niet op mijn slippers de sneeuw in.
* namaak all stars
helemaal eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik vond het Oosten van Thailand juist een verademing, nauwelijks aangetast door de toeristen en dat is nou juist meer het authentieke Thailand. Alleen natuurlijk minder te doen als in het Westen/Zuiden
hmmm, probeer Mukdahan, That Phanom, Sakhon Phamon en Beung Kan eens. Het klopt dat je er wel Farangs tegenkomt, maar die zijn meestal in bezit van een eigen Toyota pick up, en die wonen idd in andere stukken van Thailand.quote:Op maandag 27 december 2010 17:47 schreef Flammie het volgende:
Ik vond de grote steden toch best op farangs gericht om eerlijk te zijn (Ubon, Udon Thani) en ik zag dat daar toch echt heel veel Farangs komen (de meeste zijn wel oud en waarschijnlijk met pensioen). Er zal vast minder toerisme zijn dan in zeg -pak em beet- Bangkok ofzo maar er lopen toch behoorlijk wat Farangs rond vanuit mijn ervaringIk ga in januari weer even naar Isaan omdat ik naar Laos moet voor mijn nieuwe B Visa
je hebt geen thais passpoort? en je woonde bij je ouders, wonen die in thailand?quote:Op maandag 27 december 2010 17:47 schreef Flammie het volgende:
Ik vond de grote steden toch best op farangs gericht om eerlijk te zijn (Ubon, Udon Thani) en ik zag dat daar toch echt heel veel Farangs komen (de meeste zijn wel oud en waarschijnlijk met pensioen). Er zal vast minder toerisme zijn dan in zeg -pak em beet- Bangkok ofzo maar er lopen toch behoorlijk wat Farangs rond vanuit mijn ervaringIk ga in januari weer even naar Isaan omdat ik naar Laos moet voor mijn nieuwe B Visa
op het platteland(:')) ook hoorquote:Op maandag 27 december 2010 17:47 schreef Flammie het volgende:
Ik vond dat er in grote steden toch best veel farangs zijn (Ubon, Udon Thani)
quote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef jeloen het volgende:
[..]
je hebt geen thais passpoort? en je woonde bij je ouders, wonen die in thailand?
nee serieus?quote:
je voor de laatste keer volgooien op Kao San! (hebben wij gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef jack4ya het volgende:
Morgen nog een dag hier in bangkok. Nog tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |