kut zoals altijd.quote:
Klopt, hij is Mac-compatible..quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Mindstate het volgende:
Voor FM kun je altijd gewoon de normale game kopen als je hem op Mac wilt spelen toch? Is toch altijd een PC/MAC-versie?
Iemand toevallig al ergens voor een leuk prijsje de game zien liggen?
Gewoonlijk wel, maar had ergens iets gelezen dat de mac versie nog niet helemaal lekker werkte.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Mindstate het volgende:
Voor FM kun je altijd gewoon de normale game kopen als je hem op Mac wilt spelen toch? Is toch altijd een PC/MAC-versie?
Iemand toevallig al ergens voor een leuk prijsje de game zien liggen?
De eerste patch is al te downloaden: http://www.footballmanager.com/index.php?p=patchesquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:52 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer kwam de eerste update? Ik speel nog altijd met 8 kaarten per wedstrijd.
Er zat een kortingsbon bij de VI van gisteren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, hij is Mac-compatible..
Bij zowel Intertoys, Bart Smit als Free Record Shop 44,99 euro
Ah, dan heeft hij die update zelf uitgevoerd. Lost het kaartenprobleem alleen niet op, in mijn game.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
De eerste patch is al te downloaden: http://www.footballmanager.com/index.php?p=patches
Je bent nieuw op Fok!?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:04 schreef Falstyr het volgende:
Damn...na een miezerige 12 pagina's alweer nieuw topic?
Na 12 pagina's (300 posts) sluit het topic automatisch (om de lengte ervan te beperkenquote:
Welke versie word hij na de update?quote:
uhm de nieuwstequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Welke versie word hij na de update?
ok, dan was ik al up to datequote:
Ik heb Frabs gebruikt, en in jpeg opgeslagen met paintquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Screenshots maken lukt niet echt, nja hij maakt screenshots van 2.2mb nu :/. Alt + F9.. Kan ze dan niet @ tinypic uploaden
Print Screen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Screenshots maken lukt niet echt, nja hij maakt screenshots van 2.2mb nu :/. Alt + F9.. Kan ze dan niet @ tinypic uploaden
Nah dan krijg ik gewoon van mijn windows een screenshotquote:
Raar, ik niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah dan krijg ik gewoon van mijn windows een screenshot
Ik speel niet voor niks in fullscreenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die last hebben van het Printscreen gedoe.. Ga naar weergave en geluid en zet 'm in een venster.
Enoh is meer een VMquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef Burrito het volgende:
Speel ook met Ajax, leuke details tijdens de wedstrijden (emoties voor en tijdens) en tot nu toe bevalt dat nieuwe onderhandel systeem ook. Wel weer erg veel moeite om een goede MC te vinden, vind Enoh en Lindgren namelijk niks
Heb 't zelfde. Dit manneke komt volgend jaar erbij, om een van de twee te vervangen (wss Lindgren):quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef Burrito het volgende:
Speel ook met Ajax, leuke details tijdens de wedstrijden (emoties voor en tijdens) en tot nu toe bevalt dat nieuwe onderhandel systeem ook. Wel weer erg veel moeite om een goede MC te vinden, vind Enoh en Lindgren namelijk niks
Mchedlidze, Lukaku, Dodo, Paulo Henrique, Yaya Sanogo, Tony Hustonquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:15 schreef Solique het volgende:
Zojuist game gehaald, patch draait. Daarna eens kijken hoe dit deel aan te pakken.
Zijn er al super talentjes bekend?
Die was bij mij gratis op te halen vanwege aflopend contract, kiest 'ie voor Toulouse ipv Ajaxquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:18 schreef SevD het volgende:
[..]
Mchedlidze, Lukaku, Dodo, Paulo Henrique, Yaya Sanogo, Tony Huston
Natuurlijk.quote:
Staat bij mij gewoon standaard op Ajax hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef gniffie het volgende:
Klacht:
Je kan niet meer je rapport(cijfer, conditie, doelpunten) van je eigen team vastzetten tijdens een wedstrijd, het gaat nu per uit/thuis team
weird, misschien wat beter zoeken..quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef SevD het volgende:
[..]
Staat bij mij gewoon standaard op Ajax hoor.
Velez. Speel met grote database.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef Falstyr het volgende:
Waar halen jullie cristaldo vandaan? Heb gezocht maar bestaat niet bij mij o.O
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
weird, misschien wat beter zoeken..
Ik kan ook al de competitiestand niet meer zien tijdens een wedstrijd, zit die er zeker ook nog in
El Shaarawy?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:23 schreef emokid het volgende:
Iemand een lijst met talenten? Heb een rechtsbuiten nodig, budget van Twente.
Heb ik ook last van, eerst ging het wel elke keer goed naar Ajax, maar na de patch veranderd het per uit/thuis inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef gniffie het volgende:
Klacht:
Je kan niet meer je rapport(cijfer, conditie, doelpunten) van je eigen team vastzetten tijdens een wedstrijd, het gaat nu per uit/thuis team
FMRTE versie is net uitgekomen. GENIE is bevestiging dat eraan gewerkt word maar releasedatum nog onbekendquote:
http://community.sigames.com/showthread.php/230992-Cutom-Viewsquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:30 schreef SevD het volgende:
Oh, wat ik trouwens níet meer kan, is gewoon als ik mijn elftal bekijk mijn eigen overzicht samenstellen. Die reset automatisch en kan hem dan ook niet meer terugvinden bij Custom Views.
Moet je de language file editen volgens mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:43 schreef gniffie het volgende:
Kan ik doelpunt in goal veranderen in de nederlandse vertaling, vind dat altijd zo kut klinken
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:44 schreef Reddiablo het volgende:
Great job by TFZ!
The Topklasse has been made playable - look here:
http://community.sigames.(...)quot-Topklasse-quot-
for the download
http://www.sendspace.com/file/lst69q
Kijk eens goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:49 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend ook eens het spel gehaald, zo eens beginnen... ik was eigenlijk van plan om eens lekker laag te beginnen, in de Topklasse... maar die zijn ze vergeten erin te stoppen, zo te zien.
Nou ja, dan maar een andere club kiezen.
Ik zie alleen de eredivisie en de eerste divisie, maar de patch lost dat dus op?quote:
Er is een download voor de Topklasse.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie alleen de eredivisie en de eerste divisie, maar de patch lost dat dus op?
*edit: nou ja, heb nu Cambuur al gekozen....
Santos.quote:
Dus in plaats van een club op te bouwen werk je het de grond in. Is een baan bij Feyenoord niet iets voor je. Zit je bij soort genotenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:59 schreef gniffie het volgende:
50 miljoen aan maandelijks afbetalenende spelers gekocht. dus dat word nu lekker structureel verlies leiden
FM heeft geen hoge requirements hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:41 schreef j95 het volgende:
Vraagje. Ik heb dit speel nog nooit gespeeld, maar ik lees hier een beetje mee en het lijkt me erg leuk. Jammer genoeg heb ik niet zo'n goede pc (voor games dan). Is het mogelijk om met een oudere versie (bijv 2007) nieuwe spelers te hebben?
Als ik die filmpjes zie ga ik er al vanuit dat mijn pc het niet trektquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:43 schreef SevD het volgende:
[..]
FM heeft geen hoge requirements hoor.
En ja; het zou kunnen maar dan moet je zelf met de editor aan de slag denk ik. Even google'n of ze 2010 databases hebben voor 2007/2008 etc?
Dat hoef je niet aan te hebben hoor. Ik vind het verschrikkelijk, speel nog old-skool met alleen commentaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:45 schreef j95 het volgende:
[..]
Als ik die filmpjes zie ga ik er al vanuit dat mijn pc het niet trekt
Oh oke.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:45 schreef SevD het volgende:
[..]
Dat hoef je niet aan te hebben hoor. Ik vind het verschrikkelijk, speel nog old-skool met alleen commentaar(Tekst dus)
Hmm verdient hier rond de 12k per weekquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is dit een bug of is het gewoon lastig om met Ajax spelers te contracteren. Het bestuur geeft mij constant geen ruimte met het onderhandelen van nieuwe aankopen salarissen. Ik wou bijvoorbeeld Annan halen (goede speler) trouwens. En het bestuur wilt niet verder gaan dan 2.8k per week?
Kijk anders even wat je maximale loonbudget is? Zie je ook tijdens contract besprekingquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is dit een bug die in de patch verholpen is?
Heb ik niet hoor ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm wel irri is dat tijdens een wedstrijd alle wedstrijdinfo balkjes automatisch worden uitgeklapt :/
400.000 euro.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk anders even wat je maximale loonbudget is? Zie je ook tijdens contract bespreking
Andere spelers rol?quote:
Wat bedoel je met een andere spelers rol?quote:
Dat ie als wisselspeler staat en dat ze daar max 2.8K voor betalenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een andere spelers rol?
Huidige loonlast????quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een andere spelers rol?
Vreemd dat je dat constant goed moet zetten tijdens de onderhandelingen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat ie als wisselspeler staat en dat ze daar max 2.8K voor betalen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:31 schreef CarlosJacques het volgende:
Heb het spel eindelijk een beetje onder de knie, ben met Darlington begonnen in de Engelse 5de Divisie en heb mijn eerste 5 wedstrijden in de competitie relatief eenvoudig gewonnen, mede dankzij mijn super spits.
[ afbeelding ]
Check Geert eens uit zijn dak gaan
Probeer Palmiteri eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:31 schreef CarlosJacques het volgende:
Heb het spel eindelijk een beetje onder de knie, ben met Darlington begonnen in de Engelse 5de Divisie en heb mijn eerste 5 wedstrijden in de competitie relatief eenvoudig gewonnen, mede dankzij mijn super spits.
[ afbeelding ]
Top, ik zocht nog een 3de spits en Palmiteri was nog zonder club. Bedankt, ik heb hem een contractje gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kom je aan zoveel transfergeld met feyenoord?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:01 schreef Captain_Hero het volgende:
Het valt me wel op bij mij dat letterlijk de halve voetbal wereld boos wordt om niks en prompt op de transferlijst staat, op die manier heb ik Mamadou Sakho voor maar 5 miljoen kunnen halen
Transfer in 48 maanden afbetalen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:03 schreef geldwolf het volgende:
[..]
hoe kom je aan zoveel transfergeld met feyenoord?
nog meer schuldenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:05 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Transfer in 48 maanden afbetalen.
Nee hoor, want Ron Vlaar is voor 10.75 miljoen naar Manchester Shitty gegaan en voor de rest heb ik zo'n beetje alle grootverdieners eruit gewerktquote:
Man City dat 11 miljoen voor Vlaar betaald.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:09 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Nee hoor, want Ron Vlaar is voor 10.75 miljoen naar Manchester Shitty gegaan en voor de rest heb ik zo'n beetje alle grootverdieners eruit gewerkt
+ screens:quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:13 schreef geldwolf het volgende:
leuk lijstje vrije spelers: http://www.fmscout.com/i-978-Free-Players-in-FM-2011.html
We vinden je fantastischquote:
Opties -> Videokwaliteit -> minimaal 720p.quote:
Ja, ik dacht dat je sarcastisch was.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:19 schreef geldwolf het volgende:
[..]
dat je de filmpjes hebt ge upload
heb wat meer vertrouwen in mensenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je sarcastisch was.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:23 schreef geldwolf het volgende:
[..]
heb wat meer vertrouwen in mensen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:32 schreef CarlosJacques het volgende:
Geert den Ouden is echt een aanrader voor lagere divisies. Hij kost niets en hij scoort aan de lopende band. Check die fluwelen traptechniek van good old Geert:
Ik heb met Feyenoord nog een spits nodig,Castaignos verhuurd en tomasson weer gebleseerdquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:32 schreef CarlosJacques het volgende:
Geert den Ouden is echt een aanrader voor lagere divisies. Hij kost niets en hij scoort aan de lopende band. Check die fluwelen traptechniek van good old Geert:
Alles beter dan Cissequote:Op zaterdag 6 november 2010 22:35 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Ik heb met Feyenoord nog een spits nodig,Castaignos verhuurd en tomasson weer gebleseerd
denk je dat hij wat voor Feyenoord is?
Misschien als supersub. Hij is wel oud en traag al, maar nog steeds erg slim en geslepen. Waarschijnlijk is Feyenoord iets te hoog gegrepen voor hem, maar hij kost niks dus misschien is het wel het gokje waard.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:35 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Ik heb met Feyenoord nog een spits nodig,Castaignos verhuurd en tomasson weer gebleseerd
Ik waag het erop, anders alleen smolov en cissé in 4-1-2-1-2quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Misschien als supersub. Hij is wel oud en traag al, maar nog steeds erg slim en geslepen. Waarschijnlijk is Feyenoord iets te hoog gegrepen voor hem, maar hij kost niks dus misschien is het wel het gokje waard.
Hij wil bij mij niet eens 2 competities hoger komen..quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:31 schreef CarlosJacques het volgende:
[ afbeelding ]
Haha tof. Laat ff horen of ie er iets van bakt op dat niveau, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:42 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Ik waag het erop, anders alleen smolov en cissé in 4-1-2-1-2
Ja, die woordgarp snap ik jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef geldwolf het volgende:
[..]
meTEEN geblesseerd als je begrijpt wat ik bedoel
Zie mijn eerdere post.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:35 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Maxwell?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:57 schreef donroyco het volgende:
Hoppa, de Johan Fruit Schaal is binnen met Ajax!
FC Twente ging met 3-0 de boot in door Eriksen, El Hamdaoui en Lindgren.
Ben nog op zoek naar een linksback als vervanger van Anita, die ik graag als back-up wil houden. Iemand ideeën? (Budget is max. 5 miljoen euro)
'Opmerkelijke' transfer: Balasz Dszudzak naar Man. United voor 13,25 miljoen euro
Speelt al bij Werder, was anders wel een goede optiequote:
Dodo obviouslyquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Speelt al bij Werder, was anders wel een goede optie
zou je niet gaan scouten : Filteren Positie Max. transferwaarde mischien leeftijdquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Speelt al bij Werder, was anders wel een goede optie
Al bezig, maar niks gevonden wat in mijn budget en eisen pastquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef geldwolf het volgende:
[..]
zou je niet gaan scouten : Filteren Positie Max. transferwaarde mischien leeftijd
Hoe?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij wil bij mij niet eens 2 competities hoger komen..
Wat een baasquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Al bezig, maar niks gevonden wat in mijn budget en eisen past
Rakitskyi is een optie, maar redelijk duur.
Hij krijgt bij mij ¤850 per week, heb em overgenomen direct aan het begin toen zijn contract bij Daytona afliep. Vreemd dat ie bij jou niet wil dan.quote:
Als ik 'm benader zegt ie dat ie niet wil onderhandelen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:13 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Hij krijgt bij mij ¤850 per week, heb em overgenomen direct aan het begin toen zijn contract bij Daytona afliep. Vreemd dat ie bij jou niet wil dan.
Vaag. Heeft ie een nieuw contract getekend bij Dayton misschien?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik 'm benader zegt ie dat ie niet wil onderhandelen.
of welke club coach je nuquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:18 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Vaag. Heeft ie een nieuw contract getekend bij Dayton misschien?
Ik kan 'm gewoon benaderen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:18 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Vaag. Heeft ie een nieuw contract getekend bij Dayton misschien?
Ik probeerde 't met dezelfde club; Darlington.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef geldwolf het volgende:
[..]
of welke club coach je nu
ik zou ook niet naar bijv. FC Oss willen
Ook al gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:24 schreef geldwolf het volgende:
[..]
dan moet je "Met media praten" en dan bewondering tonen
Standaard..quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef CarlosJacques het volgende:
Hoe heb je je reputatie als manager ingesteld? Misschien dat dat nog verschil maakt.
Ik zet hem altijd op international footballer, ik blijf in mijn games toch altijd bij hetzelfde team. Misschien dat spelers daarom geneigd zijn iets eerder naar je toe te komen. Of misschien komt het omdat mijn halve team uit Nederlandse free transfer spelers bestaatquote:
Ja. Internationale voetballer scheelt zeker.. Ik vind dat nooit helemaal eerlijk..quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd op international footballer, ik blijf in mijn games toch altijd bij hetzelfde team. Misschien dat spelers daarom geneigd zijn iets eerder naar je toe te komen. Of misschien komt het omdat mijn halve team uit Nederlandse free transfer spelers bestaatIk heb hem voor de rest niet speciaal behandeld, geen media gebruikt en gewoon een simple ¤850pw contractje.
Nee daar heb je wel een beetje gelijk in. Maarja,m'n eerste game met Fm2011 en ik moet er nog een beetje inkomen. Zo op internationale voetballer duurt het vaak een maandje langer voor je de laan wordt uitgestuurd als je slecht presteertquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Internationale voetballer scheelt zeker.. Ik vind dat nooit helemaal eerlijk..
Als je tegen ze speelt, keihard spelen tegen zijn sterspeler spelen.. Zo heb ik Suarez 2 weken niet laten voetballen..quote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef Buitendam het volgende:
Mijn directe concurrent wint iedere wedstrijd met 2 á 3 doelpunten verschil. Is er een manier hoe ik hen uit hun ritme kan krijgen?
Met salaris van 10k per week?quote:
Hij is ook nog redelijk jong, in FM2010 kocht ik hem met Newcastle, 3 seizoenen verhuurd en was erg goed daar. Eenmaal terug in Newcastle was ie 1 van de beterequote:Op zaterdag 6 november 2010 21:50 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Top, ik zocht nog een 3de spits en Palmiteri was nog zonder club. Bedankt, ik heb hem een contractje gegeven.
Edit: Geertje den Ouden is speler van de maand geworden.
Hier welquote:Op zondag 7 november 2010 01:28 schreef Doublepain het volgende:
Ibi gaat los maar wil niet bijtekenen..
Ooijer is niet zo slecht? ik vind Oleguer veel slechterquote:Op zondag 7 november 2010 10:31 schreef SevD het volgende:
Godverdomme Alderweireld homo. 5 weken geblesseerd, kan Ooijer weer opdraven met z'n 38
Verkhovtsovquote:Op zondag 7 november 2010 10:43 schreef Scorpie het volgende:
Ik zoek niet te dure talentvolle verdedigers, iemand iets kunnen vinden?
Hij wordt niet beter gedurende 1,5 jaarquote:Op zondag 7 november 2010 10:40 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ooijer is niet zo slecht? ik vind Oleguer veel slechter
Kryvtsov zit nu bij Shakhtar, dus die zal wel niet meer zo goedkoop zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 10:51 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Verkhovtsov
Kryvtsov
Pavlyuchek
Waren in 2010 geweldig voor wat ze kostte. Ze zien er nu nog steeds goed uit, alleen wel een jaartje ouder.
Je hebt gelijk inderdaad, hij is 2.3m waard nu en Shakhtar kennende zullen ze wel 5x zoveel vragen.quote:Op zondag 7 november 2010 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kryvtsov zit nu bij Shakhtar, dus die zal wel niet meer zo goedkoop zijn.
Ja!quote:Op zondag 7 november 2010 10:50 schreef TJV het volgende:
Mijn scout kwam aanlopen met ene Galeano van Independentie, is dat wat?
(Auto)savegame oppakken?quote:Op zondag 7 november 2010 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
Godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Had echt een fantastisch begin bij Heracles; crashdump. Aaaaaaargh.![]()
ik laat het je horen , maar ik heb er nog geen tijd voor gehad in mijn drukke schemaquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:49 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Haha tof. Laat ff horen of ie er iets van bakt op dat niveau, ben wel benieuwd.
Dit viel mij ook al op, af en toe is het Nederlands echt tenenkrommend. Ik speel maar gewoon weer in het Engels, vooral omdat ik de termen en spelersatributen gewend ben in het engels te lezen.quote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef DaMart het volgende:
FM heeft af en toe last van een taalcrisis, geloof ik... regelmatig Engelse tekst in plaats van Nederlands...
Ja die was pas ook nog bij Studio Sport in het nieuws omdat ie op zijn leeftijd al in de Champions League debuteerde tegen Barcelona.quote:Op zondag 7 november 2010 13:04 schreef Winski05 het volgende:
Ben een game begonnen met sc Heerenveen. Ik had een transferbudget van 7 miljoen euro tot mijn beschikking, waar ik direct een paar leuke spelers van heb gekocht.
Mijn eerste aankoop is ook direct de meest verrassende in de voorbereiding op het nieuwe seizoen: Kenneth Zohore(16 jr).
In het echt schijnt Ajax belangstelling voor deze speler te hebben. Mijn scout in Scandinavië kwam met hem op de proppen, en voor 575k heb ik dit grote talent binnengehaald. Hij heeft voor een 16-jarige al zeer goede fysieke stats, alleen het technische aspect kan nog een stuk beter. Daar kan uiteraard aan gewerkt worden. Zohore heeft pas 2 duels meegedaan, maar scoorde al 4x. Hij wordt volgens mijn assistent de beste speler van mijn club en krijgt de volle 5 sterren als potential ability.
Die Piotr Parzyszek zeker? Die is bij mij naar Chelsea gegaan.quote:Op zondag 7 november 2010 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Man utd haalt ie hier bijna in elke game een speler van de graafschap
Wel de juiste map gebruikt? Want door de nieuwe patch zijn er 2 mappen met fake bestanden. Beide dus even verwijderen.quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut he! Had ik die fake bestanden verwijderd, is het Duitse team nog grijs en NL coach heet nog steeds Jan Jansen :/
edt en lnc toch? Ja daar zijn ze wegquote:Op zondag 7 november 2010 14:03 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Wel de juiste map gebruikt? Want door de nieuwe patch zijn er 2 mappen met fake bestanden. Beide dus even verwijderen.
Die was in CM00/01 echt super, zat toen bij Juventus geloof ik. Zit ie zonder club in dit spel?quote:Op zondag 7 november 2010 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fabian Carini heb hem gekocht bij PSV als backup, maar staat nu vaak in de basis
Bij welke club?quote:
Mochten ze de naam van Van Marwijk niet gebruiken of weten ze niet hoe je dat spelt?quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut he! Had ik die fake bestanden verwijderd, is het Duitse team nog grijs en NL coach heet nog steeds Jan Jansen :/
Waarschijnlijk heeft de KNVB geen licentie afgegeven..quote:Op zondag 7 november 2010 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mochten ze de naam van Van Marwijk niet gebruiken of weten ze niet hoe je dat spelt?.
PSVquote:Op zondag 7 november 2010 14:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij welke club?
Het is lastig om te onthouden welke club iedereen heeft.
Speel je op full screen?quote:Op zondag 7 november 2010 15:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
kan iemand me helpen met het volgende:
Ik wil graag screenshots van fm kunnen plaatsen op dit forum, maar telkens als ik op prntscr druk, tijdens het spelen van fm, paint open en daarna op ctrl+v druk, verschijnt er een afbeelding van mijn bureaublad en niet van fm. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Dan moet je hem op venster zetten dan kan je weer screenshots nemen als het goed is.quote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
jep ik speel op full screen
Ik heb het geprobeerd met Greenshot, maar full screen pakt ie nietquote:Op zondag 7 november 2010 15:59 schreef CarlosJacques het volgende:
Je kan ook Fraps eens proberen om screenshots the maken. Gewoon op een knopje drukken voor een screenshot en geen gehannes met knippen en plakken.
Vreemd. Fraps pakt full screen wel bij mij.quote:Op zondag 7 november 2010 16:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met Greenshot, maar full screen pakt ie niet
Dit heb ik dus ookquote:Op zondag 7 november 2010 15:24 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast heb ik een irritante bug in het spel. Zodra ik naar Match Preview ga, staat mijn rechter paneel standaard op 'Player Instructions' ipv formation. Ik heb dit al tig keer aangepast maar elke wedstrijd moet ik dus weer op formation klikken. Zeer vervelend.
Met de Superboeren de CL in!quote:Op zondag 7 november 2010 16:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet hetbedankt
quote:Op zondag 7 november 2010 13:41 schreef geldwolf het volgende:
Net uiteindelijk Dida , Den Ouden, Camacho , Dave van den Berg, Soukouna getekent en Wome zit eraan te komen
is toch wel een heldje als je zijn prestaties zo zietquote:Op zondag 7 november 2010 16:37 schreef CarlosJacques het volgende:
Hier is mijn Geertje bij Darlington na een half seizoen:
[ afbeelding ]
Erg nette resultaten! Vaak de nul gehouden ook, goede verdediging?quote:Op zondag 7 november 2010 16:55 schreef PirE het volgende:
1e potje FM2011 loopt lekker, ik speel met Basel en de 1e weken verlopen voorspoedig.
[ afbeelding ]
Bij mij zit die Zohore er niet in..quote:Op zondag 7 november 2010 13:04 schreef Winski05 het volgende:
Ben een game begonnen met sc Heerenveen. Ik had een transferbudget van 7 miljoen euro tot mijn beschikking, waar ik direct een paar leuke spelers van heb gekocht.
Mijn eerste aankoop is ook direct de meest verrassende in de voorbereiding op het nieuwe seizoen: Kenneth Zohore(16 jr).
In het echt schijnt Ajax belangstelling voor deze speler te hebben. Mijn scout in Scandinavië kwam met hem op de proppen, en voor 575k heb ik dit grote talent binnengehaald. Hij heeft voor een 16-jarige al zeer goede fysieke stats, alleen het technische aspect kan nog een stuk beter. Daar kan uiteraard aan gewerkt worden. Zohore heeft pas 2 duels meegedaan, maar scoorde al 4x. Hij wordt volgens mijn assistent de beste speler van mijn club en krijgt de volle 5 sterren als potential ability.
Andere aankopen zijn tot nu toe Daniel Wass(21, RB), Erik Sviatchenko(18, DC), Melvin Platje, Juan Pablo Caffa(25, AML) en Guus Joppen(20, DC). Op huurbasis heb ik ook nog Zeegelaar & Bonevacia van Ajax en Bruma van Chelsea overgenomen.
Zonder club nu iddquote:Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Die was in CM00/01 echt super, zat toen bij Juventus geloof ik. Zit ie zonder club in dit spel?
Geert den Ouden is op z'n 34ste nog gegroeid in z'n finishing en composure, wat een baas.
Lekker ! Kan je trouwens ook ingame nog aanmelden voor youtube?quote:Op zondag 7 november 2010 17:01 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Erg nette resultaten! Vaak de nul gehouden ook, goede verdediging?
Hier nog een meesterwerkje van den Ouden
Ja, moet je even op je naam bovenin klikken, dan naar opties gaan en dan Sociale netwerk opties.quote:Op zondag 7 november 2010 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lekker ! Kan je trouwens ook ingame nog aanmelden voor youtube?
nu hangt FM dusquote:Op zondag 7 november 2010 17:46 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ja, moet je even op je naam bovenin klikken, dan naar opties gaan en dan Sociale netwerk opties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooi hakje gaat er vooraf
Is 1080p, maar 720p is goed zat denk ik?
Ach hij is wisselspeler en was gratis, dus ik klaag er niet overquote:Op zondag 7 november 2010 18:10 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Nice720p is prima inderdaad, veel verschil zie ik niet.
tja affelay steekt op het middenveld ook met kop en schouders boven de rest uit in de eredivisie ').quote:Op zondag 7 november 2010 18:15 schreef Doublepain het volgende:
Mijn eerste punten verspeeld..![]()
Komt omdat, Afellay 3 dagen out was.. Dus ik ben echt blij dat hij getekend heeft..
Respectquote:Op zondag 7 november 2010 18:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
met de trekker europa in
[ afbeelding ]
Zeer defensief en counteren..quote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet ik mijn tactiek wijzigen als ik uitspeel met Ajax? Want ik vrees dat ik uit verlies.
Ik speel meestal uit iets behoudender, ja.quote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet ik mijn tactiek wijzigen als ik uitspeel met Ajax? Want ik vrees dat ik uit verlies.
Als ik FM 11 heb ga ik gelijk met Sparta spelen en Sjaak binnenhalenquote:Op zondag 7 november 2010 19:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Ben bezig met FC Volendam. Was al begonnen maar vanwege de enorme invasie Zuid-Amerikanen in Nederland ben ik overnieuw begonnen zonder Zuid-Amerikaanse landen geselecteerd.
Rodney Sneijder en Castillion van Ajax gekregen, en verder een zooitje transfervrije spelers binnengehaald, waaronder Sander van Gessel en Sjaak Polak!
quote:
Probeer Fabian Carini ook eensquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Lukás Hrádecký, geboren in Slowakije, uitkomend voor Finland, tot voor kort spelend bij Esbjerg in Denemarken, tegenwoordig de keeper van FC Volendam.
Ik net ook, bij zijn debuut 1 assist en 1 goal. Geert Den Ouden superspitsquote:Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Geert den Ouden ook gratis binnengehaald, om de cultfactor nog maar wat te verhogen.
Ik ga hem ook halen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Geert den Ouden ook gratis binnengehaald, om de cultfactor nog maar wat te verhogen.
Mario Fernandes van Gremio.quote:Op zondag 7 november 2010 21:05 schreef TJV het volgende:
Ik ben voor Ajax op zoek naar een nieuwe centrale verdediger.. Vertonghen is voor 11 miljoen vertrokken naar Arsenal en ik zie het niet zitten om het hele seizoen met Ooijer () te moeten spelen.
Galeano krijg ik niet zover om te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |