kut zoals altijd.quote:
Klopt, hij is Mac-compatible..quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Mindstate het volgende:
Voor FM kun je altijd gewoon de normale game kopen als je hem op Mac wilt spelen toch? Is toch altijd een PC/MAC-versie?
Iemand toevallig al ergens voor een leuk prijsje de game zien liggen?
Gewoonlijk wel, maar had ergens iets gelezen dat de mac versie nog niet helemaal lekker werkte.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef Mindstate het volgende:
Voor FM kun je altijd gewoon de normale game kopen als je hem op Mac wilt spelen toch? Is toch altijd een PC/MAC-versie?
Iemand toevallig al ergens voor een leuk prijsje de game zien liggen?
De eerste patch is al te downloaden: http://www.footballmanager.com/index.php?p=patchesquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:52 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer kwam de eerste update? Ik speel nog altijd met 8 kaarten per wedstrijd.
Er zat een kortingsbon bij de VI van gisteren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, hij is Mac-compatible..
Bij zowel Intertoys, Bart Smit als Free Record Shop 44,99 euro
Ah, dan heeft hij die update zelf uitgevoerd. Lost het kaartenprobleem alleen niet op, in mijn game.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
De eerste patch is al te downloaden: http://www.footballmanager.com/index.php?p=patches
Je bent nieuw op Fok!?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:04 schreef Falstyr het volgende:
Damn...na een miezerige 12 pagina's alweer nieuw topic?
Na 12 pagina's (300 posts) sluit het topic automatisch (om de lengte ervan te beperkenquote:
Welke versie word hij na de update?quote:
uhm de nieuwstequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
Welke versie word hij na de update?
ok, dan was ik al up to datequote:
Ik heb Frabs gebruikt, en in jpeg opgeslagen met paintquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Screenshots maken lukt niet echt, nja hij maakt screenshots van 2.2mb nu :/. Alt + F9.. Kan ze dan niet @ tinypic uploaden
Print Screen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Screenshots maken lukt niet echt, nja hij maakt screenshots van 2.2mb nu :/. Alt + F9.. Kan ze dan niet @ tinypic uploaden
Nah dan krijg ik gewoon van mijn windows een screenshotquote:
Raar, ik niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah dan krijg ik gewoon van mijn windows een screenshot
Ik speel niet voor niks in fullscreenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die last hebben van het Printscreen gedoe.. Ga naar weergave en geluid en zet 'm in een venster.
Enoh is meer een VMquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef Burrito het volgende:
Speel ook met Ajax, leuke details tijdens de wedstrijden (emoties voor en tijdens) en tot nu toe bevalt dat nieuwe onderhandel systeem ook. Wel weer erg veel moeite om een goede MC te vinden, vind Enoh en Lindgren namelijk niks
Heb 't zelfde. Dit manneke komt volgend jaar erbij, om een van de twee te vervangen (wss Lindgren):quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:03 schreef Burrito het volgende:
Speel ook met Ajax, leuke details tijdens de wedstrijden (emoties voor en tijdens) en tot nu toe bevalt dat nieuwe onderhandel systeem ook. Wel weer erg veel moeite om een goede MC te vinden, vind Enoh en Lindgren namelijk niks
Mchedlidze, Lukaku, Dodo, Paulo Henrique, Yaya Sanogo, Tony Hustonquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:15 schreef Solique het volgende:
Zojuist game gehaald, patch draait. Daarna eens kijken hoe dit deel aan te pakken.
Zijn er al super talentjes bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |