Doet me denken aan breezers, met als status: 'Etende' 'Douchende'quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef Hyman het volgende:
Een vriendin van mn zusje gebruikt boodschappen ook in voltooid deelwoord
"Maar ik heb net geboodschapt! "
Gedoucht kan nog welquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Doet me denken aan breezers, met als status: 'Etende' 'Douchende'
Herp Derp 974 up, 69 downquote:
Ja, weet ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gedoucht kan nog welmaar geëet niet.
Da;s hip; je broek op half 11. incl. remsporen in je onderbroek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Maar statussen als 'etende' etc zakt mijn broek altijd een beetje van af
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Da;s hip; je broek op half 11. incl. remsporen in je onderbroek.
Ik moet morgen werken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een leuke dag in 't vooruitzicht.
Daar moet ik meer van weten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Hyman het volgende:
Psssst Do!
Heleen is hier, die zou jij ook wel doen.
Prutsert!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef Bravebart het volgende:
Maar nee Do, niet gehaad; niet meer aan gedachtGoed teken imho
Dequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Prutsert!
Waarom ben je zo kort heen en weer gegaan?
Klopt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Deveranderde ineens in
in jouw post.
Mwa, we waren er van 11 tot 9quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Prutsert!
Waarom ben je zo kort heen en weer gegaan?
Ah.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, we waren er van 11 tot 9En nu weer verjaardag, dus daarom 9 uur terug ipv 10 uur
Wat doe jij in PUB!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef oshiro het volgende:
De nummering hier klopt ook niet helemaal meer, of wel
Ja even spiekenquote:
Mogge bartjeuuuuhhh!quote:
Joah, David wilde nog terug, dus we hebben nog ff een perensap gedronkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mogge bartjeuuuuhhh!
Waren jullie nog terug gegaan naar de kb?
Aah vandaar!quote:
Eww.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, David wilde nog terug, dus we hebben nog ff een perensap gedronken
Lekker!quote:
Sap, dat staat er toch?quote:
Ja gast, fucking lekkerquote:
Zijn impressie bij de barchick, wat deed iequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gast, fucking lekkerOja en nog 1 laatste biertje daarna, die McD voor het grootste deel over de bar gooide
Dat is toch altijd pas in Januari/Februari?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
nou ik vind dat niet zo logisch maar hier blijkbaar wel
blijkbaar beginnen ze hier al november en dat trek ik tantoe slecht want ik heb nergens een hekel aan behalve aan carnavalquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is toch altijd pas in Januari/Februari?
Je kent me tochquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:08 schreef Borkydude het volgende:
Waarom kijken jullie geen voetbal jongens?
Ik heb hem vandaag redelijk vaak door de pinautomaat gehaald.quote:Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef kanovinnie het volgende:
Blaar op je pinpas? Heb je hem boven een vlam gehouden?
Geen idee, staat er op DI geen dubstepstream?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
3XP/BB, weten jullie een goeie dubstep stream?
Ik!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga lekker de Ontdekking van de Hemel kijken! Nu op Nederland 2. Wie doet er mee?
Hallo Do!quote:
DI?quote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, staat er op DI geen dubstepstream?
Digitally Imported.quote:
Een site met veel streams?quote:
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Alles flex?quote:Op zondag 7 november 2010 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jazeker, potje wedstrijd varen zo.quote:
Oeioei! Is er hoop?quote:Op zondag 7 november 2010 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, potje wedstrijd varen zo.
Ja we moeten naar de hoop inderdaad.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 11:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja we moeten naar de hoop inderdaad.
quote:
quote:
Moet je dan steeds in bochten roeien?quote:
Ja men! Bochtjes om.quote:Op zondag 7 november 2010 11:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je dan steeds in bochten roeien?
quote:
Gru-we-lijkquote:Op zondag 7 november 2010 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga misschien/waarschijnlijk deze lamp kopen omnomnom
[ afbeelding ]
En duur. Denk dattie niet zo mooi is in mijn kamer alleen dus ik houd hem wel in mijn achterhoofd voor als ik een keer een eigen huis heb.quote:
Jaaaaaquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En duur. Denk dattie niet zo mooi is in mijn kamer alleen dus ik houd hem wel in mijn achterhoofd voor als ik een keer een eigen huis heb.
Ik weet niet of ik daarvoor uit m'n rood-blauwe stoel wil komen hoor...quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef TripleP het volgende:
Wie gaat mee naar het centraal museum utrecht voor die gerrit rietveld tentoonstelling?
Wat houdt het precies in?quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef TripleP het volgende:
Wie gaat mee naar het centraal museum utrecht voor die gerrit rietveld tentoonstelling?
I want!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef TripleP het volgende:
http://www.centraalmuseum(...)e=&version=&MenuID=0
Ik ben in het Rietveld Schroderhuis geweestquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef TripleP het volgende:
http://www.centraalmuseum(...)e=&version=&MenuID=0
Ik ook!quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben in het Rietveld Schroderhuis geweest
Je spiegel hangt en je deur is verhiptquote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Show hier uw woonvertrek! Deel 7
Check!
En een andere eettafel, andere bureaulamp, gewone lamp hangt anders, cd'rekjes hangen onder kapstok, ophogingdingen op bureau en poster en kalender zijn nieuw.quote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je spiegel hangt en je deur is verhipt![]()
Jaaaa, dat ook, maar dit viel me gelijk op!quote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En een andere eettafel, andere bureaulamp, gewone lamp hangt anders, cd'rekjes hangen onder kapstok, ophogingdingen op bureau en poster en kalender zijn nieuw.
Bij ons hang er een tafellampje aan de muur op 2 meter hoogte.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Bravebart het volgende:
Oja, je lamp hangt nu zo, dat je er niet tegenaan loopt!
HEHE, VET GAST!quote:
En dus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bij ons hang er een tafellampje aan de muur op 2 meter hoogte.
Oké.quote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, dat ook, maar dit viel me gelijk op!
Pics?quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bij ons hang er een tafellampje aan de muur op 2 meter hoogte.
Wil net gaan makenquote:
Uuuh, ja?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat raar!quote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PICSZZZquote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
BART ik kan ook zo'n 'echte' spot kopen, die ze bij concerten gebruiken zegmaar. Die was goedkoper en staat toffer in mijn kamer denk ik.
Ja weet niet wat voor merk dat was ofzo, maar die was maar 120 euro ipv 400.quote:
Hoe duur?quote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
BART ik kan ook zo'n 'echte' spot kopen, die ze bij concerten gebruiken zegmaar. Die was goedkoper en staat toffer in mijn kamer denk ik.
KUT IK WILDE NET GAAN CITERENquote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe duur?
-edit- Oh, 120 euro, dat gaat wel
120 geloof ik. Maar die was het net niettt alleen ja. Wel 100 keer mooier in mijn kamer haha. Ik moet volgende week maar weer even terug.quote:
Jouw vader is een baas!quote:Op zondag 7 november 2010 22:37 schreef TripleP het volgende:
Wij hebben ook spots in onze woonkamer staan, maar dan waren ze eigenlijk voor de bouw bedoeld.
Funny thing: mijn vader heeft ook bouwkunde gedaan in eindje
Faal.quote:
Ik denk dat dat alleen mooi is in een grote open ruimtequote:Op zondag 7 november 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding echt, op een standaard. Of ophangen, dat kon ook.![]()
OMG IK HEB EEN VET IDEE.
Die spotding naast mijn spiegel ophangen, En dan die grote lamp die ik eigenlijk wil naast mijn bed zetten, naar mijn eettafel gericht. Dan staat het wel vet. Alleen dan zie je die lamp nauwelijks.
Eigenlijk moeten mijn kast en bed gewoon andersom zodat daar waar de kast nu staat een bank kan, en dan die lamp ernaast. Maar dan moet dat passen en ik denk niet dat het past.Zou wel vet zijn.
Ja I know. Bij mijn ouders zou 'ie perfect zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 22:45 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen mooi is in een grote open ruimte
wtf doet die nerd daar.quote:
In Rotterdam kun je dan naar zo'n hok en als je vergeten bent uit te checken kun je een bezwaar opsturen ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 08:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kon niet uitchecken en er is ineens 6 euro van mijn OV-chipkaart. En laatst kon ik niet inchecken omdat ik 'was vergeten uit te checken'. Kanker op man ik vergeet dat nooit. En nu is mijn geld praktisch op.
Ja ik kreeg vorige keer een formulier maar die ben ik kwijtgeraakt maar dat schijnt op de site te staan ofzo. Maar vorige keer was er een hele aardige man die me probeerde te helpen en nu zei een andere vent "Ja ga maar naar die site, wij weten er niets vanaf en ik word hier ziek van."quote:Op maandag 8 november 2010 09:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In Rotterdam kun je dan naar zo'n hok en als je vergeten bent uit te checken kun je een bezwaar opsturen ofzo.
Ja, meisje 1 is door een jongen gebitchslapt en bespuugt, meisje 2 WWW'de erover, meisje 3 (zus van de jongen in kwestie) loopt nu te huilen in de reactie's op de WWWquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, meisje 1 is door een jongen gebitchslapt en bespuugt, meisje 2 WWW'de erover, meisje 3 (zus van de jongen in kwestie) loopt nu te huilen in de reactie's op de WWW
En mijn inbreng was:
Pas maar op dat meisje 3 niet op je gaat zitten, dat overleef je niet!
printscreen!quote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, meisje 1 is door een jongen gebitchslapt en bespuugt, meisje 2 WWW'de erover, meisje 3 (zus van de jongen in kwestie) loopt nu te huilen in de reactie's op de WWW
En mijn inbreng was:
Pas maar op dat meisje 3 niet op je gaat zitten, dat overleef je niet!
alle 3 18quote:
Ja: Neem geen 2.1 geluidssetje.quote:Op maandag 8 november 2010 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand suggestie voor een 2.1 geluidssetje voor op mijn kamer? Simpel en goedkoop is het belangrijkst
Gewoon voor films/muziek enzo. Ik hoef geen high tec spul, gewoon net even beter dan mijn laptopspeakers.quote:Op maandag 8 november 2010 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja: Neem geen 2.1 geluidssetje.
Nee nog niet. Maar als je goed geluid wilt zou ik voor stereo gaan. Desnoods 2e hand met versterkertje enzo.quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon voor films/muziek enzo. Ik hoef geen high tec spul, gewoon net even beter dan mijn laptopspeakers.
Je had al de set voor bij de tv gezien toch?
beter dan een pedofiel!quote:Op maandag 8 november 2010 15:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar als je goed geluid wilt zou ik voor stereo gaan. Desnoods 2e hand met versterkertje enzo.
Als je alleen maar veel lawaai wilt voor weinig geld, ja dan is 2.1 ideaal
Tering ik ben net zo'n adiofiel
Komt er uit een 2.1 dan geen stereo?quote:Op maandag 8 november 2010 15:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar als je goed geluid wilt zou ik voor stereo gaan. Desnoods 2e hand met versterkertje enzo.
Als je alleen maar veel lawaai wilt voor weinig geld, ja dan is 2.1 ideaal
Tering ik ben net zo'n adiofiel
De hoge tonen wel, maar de ellende is dat niet alleen de lage tonen maar ook een gedeelte van het middengebied uit de subwoofer komt.quote:Op maandag 8 november 2010 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komt er uit een 2.1 dan geen stereo?
simpel en goedkoop en dan kom jij met zon setje aanquote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef VASND het volgende:
http://www.teufel.de/pc-lautsprecher/concept-c100.html
quote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site zullen niet of niet goed werken indien er delen van de code geblokkeerd worden.
Op naar de computerwinkel dus!quote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De hoge tonen wel, maar de ellende is dat niet alleen de lage tonen maar ook een gedeelte van het middengebied uit de subwoofer komt.
Maargoed je hebt wel voor 20 euro een speakerset waarmee je de buren wakker kunt houden.
Ik ben dus wel fan van 2.0, maar de ellende is dat daar ook haast niets fatsoenlijks in te krijgen valt. Behalve als je >100 euro uit gaat geven.
en dat moet dan docent zijn...quote:
.dunsquote:
quote:
Ik ben al superver met mijn codes voor CMSles.quote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Oehoeee-ooooeeeoeeee-oooeeeoooeeeeeee
1 |
Als je mij toch niet had.....quote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Oehoeee-ooooeeeoeeee-oooeeeoooeeeeeee
Die hoef je nieteens zelf in te typen op FOK:quote:Op maandag 8 november 2010 17:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben al superver met mijn codes voor CMSles.
[ code verwijderd ]
/trots/
1 2 3 | ?> |
Maar dat is meer dan wat ik heb.quote:Op maandag 8 november 2010 17:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die hoef je nieteens zelf in te typen op FOK:
[ code verwijderd ]
Ik ben je erkentelijk. Post is geupdated.quote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je mij toch niet had.....
Zo snap ik het tenminste!quote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen kiezen tussen Engels en Nederlands
quote:Op maandag 8 november 2010 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben je erkentelijk. Post is geupdated.
Als mijn docent(e) met zo'n sheet aan zou komen zou ik hard gaan lachen en de zaal uitlopen. FFS, ik zit niet meer in 3Vquote:
Checkquote:Op maandag 8 november 2010 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als mijn docent(e) met zo'n sheet aan zou komen zou ik hard gaan lachen en de zaal uitlopen. FFS, ik zit niet meer in 3V
Ok!quote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef Hyman het volgende:
Bart, dit nummer is lekkah met een subwoofer op hard
Er gebeurt hier iets raars. Ik vind'm wél leuk!quote:
Mmh, ff m'n pc maar aan danquote:Op maandag 8 november 2010 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er gebeurt hier iets raars. Ik vind'm wél leuk!
-edit- wel de bass vol open, anders blijft er niets meer van over. Goed nummer voor op een 2.1 setje
It's nice.quote:Op maandag 8 november 2010 17:31 schreef Hyman het volgende:
Bart, dit nummer is lekkah met een subwoofer op hard
Uuh, dat ik bij die kwaliteit geen bass hoor?quote:
Netsky is beter ja!quote:
Je moet ook de eckte hebben, dan hoor je dat gezoem als bassquote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, dat ik bij die kwaliteit geen bass hoor?Of het nummer is gewoon brak, dat kan ook
Ja, geef die danquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet ook de eckte hebben, dan hoor je dat gezoem als bass
Hij is niet de volledige versiequote:Op maandag 8 november 2010 18:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, geef die danWant hier staat geen remix bij
Bij mij was het geluid prima, zowel 360p als 480p. Alleen met 240p was het geluid slecht.quote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, dat ik bij die kwaliteit geen bass hoor?Of het nummer is gewoon brak, dat kan ook
Waar komt'ie?quote:Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Net gemaild over een afspraak bij de tattoo/piercingshop.
Is dat niet irritant als je kriebel aan je oor hebt?quote:Op maandag 8 november 2010 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tragusssssssss
En ga gelijk kijkekn of hij een beetje goed tattoeert.
vast wel!quote:Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is dat niet irritant als je kriebel aan je oor hebt?
Ohdie.quote:Tragus is de wetenschappelijke benaming voor het stukje kraakbeen aan de voorzijde van het oor, voor de gehoorgang.
Nou, vertel, waarom niet?quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ziet er naar uit alsof ik de wedstrijd in FOT niet ga winnen
te weinig stemmen van het volk!quote:
DEMOCRATIE!quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
te weinig stemmen van het volk!
Inderdaadquote:
Waren je foto's wel scherp dit keer zonder dubbele artifacts?quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
te weinig stemmen van het volk!
Wat zijn dubbele artifacts?quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waren je foto's wel scherp dit keer zonder dubbele artifacts?
Ik heb het niet gezien gast, maar ik zal het zo ff terugkijkenquote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bart....
mn oren hebben kanker...
die soundtrack van new kids... door paul elstak...
instant oorkanker
Is dat niet hetzelfde vragen als wat 'dubbele' betekent?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde vragen als wat 'dubbele' betekent?
Ik gebruikte de 'als wat' combinatie
Ja dus.quote:
Kijk maar.quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waren je foto's wel scherp dit keer zonder dubbele artifacts?
Hoe klinkt die dan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bart....
mn oren hebben kanker...
die soundtrack van new kids... door paul elstak...
instant oorkanker
Nee hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk maar.
Van rook een scherpe foto maken is trouwens onmogelijk als je op iets anders focust.
Hangt er vanaf of je rook als geheel of deeltjes beschouwt!quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk maar.
Van rook een scherpe foto maken is trouwens onmogelijk als je op iets anders focust.
en dat doet dan uni ...quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bwoh ik moet nog een kubus gaan tekenen in perspectief en ik weet niet meer genau wie das ging.
gewoon instellen en op de gok en fingerspitzegeful die foto machen ja!quote:Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je rook als geheel of deeltjes beschouwt!
Ja maar het moet met 1000 lijnen. En ik ben moe want ben al sinds 7 uur op. En en en het moest twee weken geleden af dussehhh ja.quote:Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat doet dan uni ...
Die foto's hebben trouwens ook veel ruis door de hoog ISO waarde.quote:Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je rook als geheel of deeltjes beschouwt!
Automatisch FTW!quote:Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gewoon instellen en op de gok en fingerspitzegeful die foto machen ja!
Juistem overal flitser gebruiken alles!quote:
Waarom, als je weet waaraan het ligt, doe je er niet wat aan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die foto's hebben trouwens ook veel ruis door de hoog ISO waarde.
Uuh, specs?quote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die foto's hebben trouwens ook veel ruis door de hoog ISO waarde.
Trouwens, zou jij een 2.1 set neerzetten, of je stereo installatie gebruiken? Ik heb een 1 of ander philips instapmodel.
je deadline met twee weken overschrijden is dan wel weer aardig uni...quote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar het moet met 1000 lijnen. En ik ben moe want ben al sinds 7 uur op. En en en het moest twee weken geleden af dussehhh ja.
Teken een hyperkubus.quote:Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar het moet met 1000 lijnen. En ik ben moe want ben al sinds 7 uur op. En en en het moest twee weken geleden af dussehhh ja.
snooki in south parkquote:
Twee weken? Man, dat is niks!quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je deadline met twee weken overschrijden is dan wel weer aardig uni...
Hierom:quote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom, als je weet waaraan het ligt, doe je er niet wat aan?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:31 schreef Xilantof het volgende:
• Let op de hoeveelheid bewerking in je foto: het is géén bewerkwedstrijd.
Eigenlijk driequote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je deadline met twee weken overschrijden is dan wel weer aardig uni...
jaren bart... jaren!quote:
je moet gewoon ff onder het bureau...quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eigenlijk drieIk heb veetttt geluk dat ik het nog mag inleveren want het is de vreselijkste docent die ik heb gehad.
nastyquote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet gewoon ff onder het bureau...
je kent het verschil tussen nabewerking en het instellen van je camera toch wel?quote:
tja... bij mij werkte het..quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tja... bij mij werkte het..
ben je nou een fotograaf of een fotografeergraagmaarweettotaalnietwatikdoequote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nah jongens, kanovinnie niet zo afkraken!
ik zeg doen!quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
M<aareh ja ik weet dus dat je een lijn moet neerzetten aan de bovenkant en de zijkant en verder weet ik het niet helemaal meer
quote:Op maandag 8 november 2010 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kent het verschil tussen nabewerking en het instellen van je camera toch wel?
Lijkt me van wel?quote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet ook niet of het nou wel of niet met liniaal mag.
Om te leren uit de hand schetsen?quote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij de les mocht het niet dus ik denk het niet eigenlijk.
Yep. Is best kut, moet je punten op papier zetten en door elk punt en dan elke combinatie een lijn trekken. Ben ik niet gewend.quote:Op maandag 8 november 2010 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om te leren uit de hand schetsen?
Zo ging het in 1800 ookquote:Op maandag 8 november 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep. Is best kut, moet je punten op papier zetten en door elk punt en dan elke combinatie een lijn trekken. Ben ik niet gewend.
Maar wel leukI love it. En je mag 9/10 keer ook geen gum gebruiken en dat vind ik nog 100 keer leuker.
JUIST!quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jaren bart... jaren!
en dan je stufi kwijtraken!
en gewoon doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |