Ja gast, fucking lekkerquote:
Zijn impressie bij de barchick, wat deed iequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gast, fucking lekkerOja en nog 1 laatste biertje daarna, die McD voor het grootste deel over de bar gooide
Dat is toch altijd pas in Januari/Februari?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
nou ik vind dat niet zo logisch maar hier blijkbaar wel
blijkbaar beginnen ze hier al november en dat trek ik tantoe slecht want ik heb nergens een hekel aan behalve aan carnavalquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is toch altijd pas in Januari/Februari?
Je kent me tochquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:08 schreef Borkydude het volgende:
Waarom kijken jullie geen voetbal jongens?
Ik heb hem vandaag redelijk vaak door de pinautomaat gehaald.quote:Op zondag 7 november 2010 00:08 schreef kanovinnie het volgende:
Blaar op je pinpas? Heb je hem boven een vlam gehouden?
Geen idee, staat er op DI geen dubstepstream?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:16 schreef kanovinnie het volgende:
3XP/BB, weten jullie een goeie dubstep stream?
Ik!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga lekker de Ontdekking van de Hemel kijken! Nu op Nederland 2. Wie doet er mee?
Hallo Do!quote:
DI?quote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, staat er op DI geen dubstepstream?
Digitally Imported.quote:
Een site met veel streams?quote:
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Alles flex?quote:Op zondag 7 november 2010 11:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jazeker, potje wedstrijd varen zo.quote:
Oeioei! Is er hoop?quote:Op zondag 7 november 2010 11:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, potje wedstrijd varen zo.
Ja we moeten naar de hoop inderdaad.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 11:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja we moeten naar de hoop inderdaad.
quote:
quote:
Moet je dan steeds in bochten roeien?quote:
Ja men! Bochtjes om.quote:Op zondag 7 november 2010 11:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je dan steeds in bochten roeien?
quote:
Gru-we-lijkquote:Op zondag 7 november 2010 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga misschien/waarschijnlijk deze lamp kopen omnomnom
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |