WTFquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef KaMo het volgende:
Ik ben een echte rockster
http://twitpic.com/34e7rq
quote:
Dat heb ik dan met Jacksonquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LTD/ESP heeft echt gitaren met precies die neck die ik wilIk vind die viper modellen van ze ook wel tof maar die hebben weer een dikkere minder relaxe neck
Ik gooi het op hekserijquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Witch, je reputatie, wat doe je?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja ik doe mee met Braddie's gitaar kapotslaan. Maar dan maken we echt zo'n filmpje en zo'n topic erbij etc. en dan een filmpje met reacties die hij hier geplaatst heeft om aan te tonen dat ie niet goed wijs is.
Iedereen neemt hamers en stokken mee en dan gaan we om de beurt 1x slaan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:51 schreef wimjongil het volgende:
Maar hoe gaan we met 80 man dat ding kapot slaan dan? Allemaal 1 voor 1?
Maar Brian mag als eerste 'm gewoon in zijn geheel op de grond/tegen een muur slaan? Zo aan de hals vasthouden zeg maar? Omdat hij het bedacht heeftquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Iedereen neemt hamers en stokken mee en dan gaan we om de beurt 1x slaan.
Met slowmotioncamera'squote:Op zaterdag 6 november 2010 13:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Maar Brian mag als eerste 'm gewoon in zijn geheel op de grond/tegen een muur slaan? Zo aan de hals vasthouden zeg maar? Omdat hij het bedacht heeft
Brian gaat een Brian May signature kapotslaanquote:
Ja hoor, geen probleem.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:33 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, als je je eens verveeldt, kun je dit dan ff in rackvorm namaken?
[ afbeelding ].
Ik heb smaak!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:52 schreef genakt het volgende:
wedde krijgt televur hem hem thuisgestuurd houd hij hem![]()
onze gitaarspaarder
Dan wil ik hem wel. Ik heb Pete Townshend altijd al eens na willen doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:44 schreef The_Dean het volgende:
Stuur maar door naar mij dan.
Maak ik hem linkshandig en splits ik hem Witchfynder in de maag.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:29 schreef Braddie het volgende:
Verkoop!:
[TK] Brian May Signature gitaar.
Nee, alleen als je zo uit ziet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef TeleluvR het volgende:
Als ik een blauw pak koop, kan ik dan ook zo gitaar spelen?
Dan kan ik heel snel lopen met allemaal naakte wijven achter mij aan!quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, alleen als je zo uit ziet.
[ afbeelding ]
Waarom zou je snel gaan lopen als er naakte wijven achter je aan zitten?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan kan ik heel snel lopen met allemaal naakte wijven achter mij aan!
Je bent me net voorquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou je snel gaan lopen als er naakte wijven achter je aan zitten?
Daarom snapte ik Benny Hill ook nooit...quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou je snel gaan lopen als er naakte wijven achter je aan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |