Yep, Dean is erg wysiwygquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar als dean iets aanbiedt en het omschrijft, dan is het product ook gewoon zo als hij zei. Dat is iig wel de ervaring met die jongen
Ultieme Fok!-grap inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:03 schreef guitarist het volgende:
Zullen we hier op FOK! een inzameling houden? Zoveel mogelijk mensen een tientje inleggen, als we 80 mensen hebben kopen we Braddie's gitaar en die gaan we dan helemaal naar de kanker slaan!
Op de vorige pagina, luilakquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef genakt het volgende:
linkje van de gitaar die braddie wilt verkopen ?
Brian May signature..quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef genakt het volgende:
linkje van de gitaar die braddie wilt verkopen ?
aw die zijn echt lelijkquote:
feyenoordquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:27 schreef blckbb het volgende:
Oh en dan vergeet ik nog:
Harmony Sovereign
[ afbeelding ]
Gitaar die van mijn moeder is/was, al ruim 30 jaar oud. Al die tijd dat ze er niet op speelde hebben de snaren er nog opgezeten, dus de nek was compleet verbogen. Met een enigzins primitieve reparatie (schroef door het verbindingsstuk van neck-body) nog aardig speelbaar met nylon snaren en het geluid is niet verschrikkelijk slecht
En natuurlijk de Volcano Rock - a -teer
[ afbeelding ]
Mijn eerste gitaartje dusPas geleden de elementen vervangen en laten afstellen dus de speelbaarheid en het geluid is al stukken beter. Is nog steeds een beetje mijn afrag en sleepgitaar en is al zeker niet meer de mooiste
Rustig opbouwen hequote:Op zaterdag 6 november 2010 11:33 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, als je je eens verveeld, kun je dit dan ff in rackvorm namaken?
[ afbeelding ].
Ga nu eens die gitaar goed schoonmaken!quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
To sell or not to sell...
[ afbeelding ]
Heb je em schoongemaakt en afgesteld, dan begin je toch weer te twijfelen!
Dat zou ik wel vet vindenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:03 schreef guitarist het volgende:
Zullen we hier op FOK! een inzameling houden? Zoveel mogelijk mensen een tientje inleggen, als we 80 mensen hebben kopen we Braddie's gitaar en die gaan we dan helemaal naar de kanker slaan!
Hoewel ik ooit nog wel eens een bas wil, wil ik op dit moment liever geldquote:
Jawel, dat klopt ook. Zoals ik al zei heb ik ook totaal geen spijt van die aanschaf (was ook een ruil, kreeg geld toequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Maar als dean iets aanbiedt en het omschrijft, dan is het product ook gewoon zo als hij zei. Dat is iig wel de ervaring met die jongen
Gretschquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:39 schreef TeleluvR het volgende:
Gast is of briljant, of gestoord... ik ben er niet uit....
I'm in in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zelfs als je let op je taalgebruik, waar halen we 80 man vandaan?
WTFquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef KaMo het volgende:
Ik ben een echte rockster
http://twitpic.com/34e7rq
quote:
Dat heb ik dan met Jacksonquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
LTD/ESP heeft echt gitaren met precies die neck die ik wilIk vind die viper modellen van ze ook wel tof maar die hebben weer een dikkere minder relaxe neck
Ik gooi het op hekserijquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Witch, je reputatie, wat doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |