hier wordt het uitgelegdquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:54 schreef danic het volgende:
C_A![]()
Wat is het cambridge dieet?(sorry ff off topic)
Jemig, das wel heel erg! Sorry, maar vraag me af of dat wel gezond is. onder de 1000kc is al weinig en daar kreeg Sonja (ja, Bakker) al heel veel commentaar op.quote:Omdat Cambridge 500 slechts 462 kilocalorieën per dag bevat
dat dus.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het zuur is om zulke afwegingen te lezen als je weet dat er mensen zijn die zo blij zouden zijn met een zwangerschap dat het hen niet uit zou maken wanneer dat zou gebeuren. Of erger nog: als je zelf in die situatie zit. Dat is zo verdrietig dat heel veel erbij in het niet valt.
zo voel ik dat ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:52 schreef Jeetjejom het volgende:
Dank je Claudia en Orea! Voel me een beetje bezwaard omdat ik anderen aan het verdedigen ben die het blijkbaar niet zoveel uitmaakt maar op de een of andere manier voel ik me bijna schuldig dat ik wel redelijk snel zwanger ben geraakt....
niet doen, is niet nodig, er zijn altijd wel mensen die een andere mening hebben en die ook geven. ik wilde niemand beledigen of aanvallen, en ik heb niet het idee dat jij dat wel van plan was...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:20 schreef viervijfzeszeven het volgende:
[..]
zo voel ik dat ook.
ik voel me erg opgelaten nu, met dat heel plan gedoe.
Je hebt ook 800quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:07 schreef danic het volgende:
[..]
Jemig, das wel heel erg! Sorry, maar vraag me af of dat wel gezond is. onder de 1000kc is al weinig en daar kreeg Sonja (ja, Bakker) al heel veel commentaar op.
Denk je wel om je gezondheid C_A?
de eerste anderhalf jaar nam ik het trouw iedere dag... daarna werd ik slordiger en nam ik het nauwelijks nog... (goed om te nemen, maar waar doe ik het voor? was het gevoel dat ik toen had...) bij de IVFbijeenkomst vroeg de arts aan de ongeveer 80stellen hoeveel vrouwen er nog foliumzuur namen (toen dacht ik: zul je zien, ben ik een van de weinigen die het niet neemt op het moment...) en toen staken maar 2 vrouwen hun hand op... de gyn zei toen ook dat dat vaak gebeurt, dat je het dan stopt te nemen, en niet eens bewust van: laat ik ermee stoppen, maar gewoon vergeten en steeds vaker vergeten... maar ik heb het wel weer nodig ja...quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, maar dan weet ik dat in elk geval maar weer (plus ik koop wel een voorraadje). Heb er na vandaag toch ook niks meer aan, want mn vriend gaat een week weg...
Foliumzuur is belangrijk ja, maar ik neem toch aan dat jij inmiddels wel een redelijk basisniveau daarvan hebt. Maargoed, nu ben je er weer aan herinnerd, schrijf het op je boodschappenlijst, of doe lekker lui en bestel het online
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jullie het eergister/gister gedaan hebben (ik weiger het woord'geklust' te gebruiken) zit je qua timing echt goedquote:Op zondag 7 november 2010 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ok. ik heb dus zo'n ovulatietest gedaan, en ik ben blijkbaar toch nog niet zo goed in zelf voelen
"Als er een streep verschijnt vindt de eisprong waarschijnlijk 24-36 uur later plaats."
Ik dacht dat mn eisprong gisteren of eergisteren was, maar ik zie toch echt een streep!
Vanavond dus maar even op gepaste wijze afscheid nemen van vriendjelief
-edit- Ik lees nu wel her en der dat die kruidvat ovutesten wel heel vaak positief aangeven...Zijn er mensen met meer ervaring?
Ja, dat kan. Ik had na het pilstoppen een cyclus van 22 (van die cyclus weet ik niet wanneer de eisprong was), in de tweede cyclus was mijn eisprong op dag 8. Volgens de boekjes kan dat niet/komt dat nauwelijks voor, maar ik ben er nu toch echt zwanger vanquote:Op zondag 7 november 2010 18:42 schreef winka het volgende:
Jee, gaat snel hier, tijd niet gepostEn aan aantal interessante discussies gemist
![]()
Vandaag voor het eerst voor het 'eggie' gegaan en dat was wel heel speciaalHoewel we denk ik veel te vroeg zijn. Ik heb een cyclus can 27 dagen en verwachte eisprong is rond de 13e. Nu vraag ik me eigenlijk af, kan het ook zijn dat mijn eisprong bijvoorbeeld op de 10e dag plaatsvindt, ondankse dat ik een regelmatige cyclus heb van 27 dagen?
In ieder geval gaan we snel weer aan de bak![]()
@GWS: spannend! Hopen dat de![]()
![]()
niet doorzet! Met een luier om hoef je in ieder geval niet naar de wc
![]()
Ik heb nu al de neiging om ovutesten te gaan halen. Maar ja het is voor mij beter om het in het begin zo relaxed mogelijk te houden omdat ik nogal de neiging heb voor 'obsessief' gedragquote:Op zondag 7 november 2010 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
He bah, jammer GWS! Dat het dan toch eerst nog zo spannend is he
Winka, je kan nooit te vroeg beginnen toch?gewoon lekker doorgaan! Beter ver vóór je eisprong dan erna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |