quote:Wie is dit, of wie speelt zij?
Mja, beetje dom natuurlijk dat er nog aanbevolen video's stonden op YouTube, maar ik ga er maar vanuit dat je het zelf wistquote:
Mooi land, leuke mensen en veel geweest en dan niet alleen aan de Costa's.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Yankee het volgende:
Even geen idee.....wat heb jij met Spanje Tom?
Die dusquote:
Als ik me niet vergis is het hetzelfde nummer, dus:quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef Yankee het volgende:
eind: gute nacht freunde - reinhard may?
begin weet ik niet
Tussenstand AKQ #2086quote:
soort vervolgvraag, vond de Trumanshow iets te makkelijkquote:
nu op nld1quote:
Tussenstand #2086quote:
Je mist een o op het eindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Toch van zijn bekendere nummersquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:03 schreef lubje25 het volgende:
kon niet kiezen, miste een o of een w, dan maar allebei niet. De lyrics komen me niet bekend voor, wel een beetje van lik mijn vestje als ik dit al "goed" had![]()
quote:
Dat is nu juist waar het nummer over gaatquote:
Je hebt het opgezocht.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:39 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb het opgezocht, had de hele nacht kunnen nadenken en dan had ik het niet geraden,![]()
Ik kende het echt niet.
Daar heb ik dan weer niet op gekliktquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je hebt het opgezocht.....
Het staat hierboven in een spoiler numblubs
Kan ook fragile zijn geweestquote:Op zaterdag 6 november 2010 08:26 schreef Flitspaal het volgende:
Children
Toch?
Zin is:
I hope the Russians love their children too.
Mooi nummer. Was het niet Stings eerste solohit?
quote:
Hij werd na een grote overwinning verbazingwekkend genoeg niet herkozen in zijn land.quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef Flitspaal het volgende:
Kan iemand mijn antwoord op BasOne even checken en de score bijwerken trouwens.
Ja tuurlijk.quote:
Steward Copeland en....shit en Andy Summers ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:40 schreef Flitspaal het volgende:
Wie waren naast Sting de andere 2 leden van the Police?
Tussenstand #2086quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steward Copeland en....shit en Andy Summers ?
-1 voor flitspaal voor het niet stellen van een vraagquote:
Tussenstand #2086quote:
Tussenstand #2086quote:
Er zat maar 40 minuten tussen mijn antwoord en de bevestiging. Lijkt me overdreven om dat te bestraffen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
-1 voor flitspaal voor het niet stellen van een vraag
mij nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:03 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Er zat maar 40 minuten tussen mijn antwoord en de bevestiging. Lijkt me overdreven om dat te bestraffen.
Taipei 101quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Taipei
Empire State Building
Petronas Twin Towers
Willis Tower
Burj Kalifa
Wat een vreemde reactie zeg.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:06 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik krijg jou nog wel, zeikwijf.
Waar slaat dit nou weer op? Was eerst standaard dat als je geloof ik niet binnen 20 min een nieuwe vraag steldequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:06 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik krijg jou nog wel, zeikwijf.
30 minuten was de afgesproken regel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Was eerst standaard dat als je geloof ik niet binnen 20 min een nieuwe vraag stelde
DEZE KEER HEB IK ER NIETS MEE TE MAKENquote:
De eerste keer zeker.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
DEZE KEER HEB IK ER NIETS MEE TE MAKEN
![]()
Goed excuses in dat geval, daar had ik niet opgelet. Maar dat had je lijkt me ook direct kunnen aangeven in plaats van mij voor zeikwijf uit te gaan makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ga niet 40 minuten zitten wachten tot ik BEVESTIGING heb van een gok. Daar gaat het om, niet om het snel genoeg stellen van een nieuwe vraag.
Tussenstand #2086quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:11 schreef Flitspaal het volgende:
frequentiemodulatie en amplitudemodulatie
Dat gaf ik juist aan in de post eerder, waar jij met "Mij niet" op antwoordde.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:12 schreef Yankee het volgende:
[..]
Goed excuses in dat geval, daar had ik niet opgelet. Maar dat had je lijkt me ook direct kunnen aangeven in plaats van mij voor zeikwijf uit te gaan maken
Ik zeg toch net dat ik niet goed aan het opletten was........quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat gaf ik juist aan in de post eerder, waar jij met "Mij niet" op antwoordde.
Tussenstand #2086quote:
Nijs, maar ik keur het goedquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef Flitspaal het volgende:
Wie op Fok had nou die post tussen ons?
Tussenstand #2086quote:
zekerquote:
Turku op 5quote:
26 pas.quote:
Genoeg dusquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:38 schreef tong80 het volgende:
Te laat laat terwijl het na Bordewijk mijn favo schrijver is
*Opgelucht is *quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:39 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik zit mis met Ivoren Wachters. Dat is van Vestdijk.
Prima.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:37 schreef tong80 het volgende:
Boze brieven van Bijvank Nooit meer slapen ik heb altijd gelijk
Net even gepakt, 213 pagina's...niet extreem dun, wel een mooi boekquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:10 schreef Homdeck het volgende:
Zo dun is Siegfried nou ook weer niet toch? Ik zocht ze wel dunner uit
Dan reken ik hem gewoon goed.Kan mij het rotten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:10 schreef Homdeck het volgende:
Zo dun is Siegfried nou ook weer niet toch? Ik zocht ze wel dunner uit
Overigens heb ik Herfstdraden opgezocht want heb er nog nooit van gehoord en er staat toch echt Gerard Reve
Wie heeft het volgens jou dan geschrevenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan reken ik hem gewoon goed.Kan mij het rotten.
wat is je probleem?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan reken ik hem gewoon goed.Kan mij het rotten.
Tussenstand #2086quote:
Dat vraag je aan iemand die hersenschimmen bedoelde en niet in de gaten had dat herfstdraden postte ?quote:
Demis Roussosquote:
Vergeten specifiek de som te vragen....quote:
Maar ja, jullie nederlands is ook niet normaal..quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Hier wordt dat echt wel zo niet uitgesproken...
Quatre-vingt-quinze is gewoon nonante-cinq
Dat zeggen wij ook over dat van julliequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Maar ja, jullie nederlands is ook niet normaal..
gecheckt, klopt!quote:
Tussenstand #2086quote:
Tussenstand #2086quote:
Stel dan een leuke niet actuele voetbalvraagquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:23 schreef Flitspaal het volgende:
Naam van de speler die gisteren in de eredivisie de rode kaart kreeg?
onterecht? eigenlijk volstond geel.quote:
Volgende keerquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stel dan een leuke niet actuele voetbalvraag
Heb het niet gezien, zag het alleen gisteravond op teletekst.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:32 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
onterecht? eigenlijk volstond geel.
in de 18de minuutquote:
Tussenstand #2086quote:
Tussenstand #2086quote:
Mijn nonkel had ook zo eentje. Was wel lief totdat hij hem in een asiel tijdelijk onderbracht omdat ie op vakantie ging. Daar moest hij vechten om eten te krijgen. Uiteindelijk heeft hij mijn nonkel gebeten bij het voederen. Spuitje en gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:10 schreef tomtomaat het volgende:
Ooit heeft zo'n vies rotbeest in mijn been gehangen. Geen pretje kan ik bekennen.
Tussenstand #2086quote:
graagquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef Flitspaal het volgende:
Andere doen?
Kan deze open blijven voor tong evt. want ook geen Van Moer.
Tussenstand #2086quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:36 schreef Aalbers het volgende:
nl - be 5-5?
Doelpunt Kluivert, staande op de streep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |