Waar slaat dit nou weer op? Was eerst standaard dat als je geloof ik niet binnen 20 min een nieuwe vraag steldequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:06 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik krijg jou nog wel, zeikwijf.
30 minuten was de afgesproken regel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Was eerst standaard dat als je geloof ik niet binnen 20 min een nieuwe vraag stelde
DEZE KEER HEB IK ER NIETS MEE TE MAKENquote:
De eerste keer zeker.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
DEZE KEER HEB IK ER NIETS MEE TE MAKEN
![]()
Goed excuses in dat geval, daar had ik niet opgelet. Maar dat had je lijkt me ook direct kunnen aangeven in plaats van mij voor zeikwijf uit te gaan makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ga niet 40 minuten zitten wachten tot ik BEVESTIGING heb van een gok. Daar gaat het om, niet om het snel genoeg stellen van een nieuwe vraag.
Tussenstand #2086quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:11 schreef Flitspaal het volgende:
frequentiemodulatie en amplitudemodulatie
Dat gaf ik juist aan in de post eerder, waar jij met "Mij niet" op antwoordde.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:12 schreef Yankee het volgende:
[..]
Goed excuses in dat geval, daar had ik niet opgelet. Maar dat had je lijkt me ook direct kunnen aangeven in plaats van mij voor zeikwijf uit te gaan maken
Ik zeg toch net dat ik niet goed aan het opletten was........quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat gaf ik juist aan in de post eerder, waar jij met "Mij niet" op antwoordde.
Tussenstand #2086quote:
Nijs, maar ik keur het goedquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef Flitspaal het volgende:
Wie op Fok had nou die post tussen ons?
Tussenstand #2086quote:
zekerquote:
Turku op 5quote:
26 pas.quote:
Genoeg dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |