Nou echt geweldig zeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha. Oke oke. Laten we beginnen met wereldsteden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie stranden en uitzichten over zee voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de natuurliefhebber:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke feestjes:
[ afbeelding ]
Persoonlijk denk ik dat dat wel goedkomt hoor, je vermaken in Brazilië. Maar hey, fjorden zijn ook leuk!
Dat je een keer een 15 jarige aantrekkelijk vindt, oké, maar -15 gaat echt te ver, en dat is precies de groep waar jullie op geilen. En dat is gewoon kk ziek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:01 schreef Panzermaus het volgende:
Fjorden. Scandinavie.
[ afbeelding ]
Ik wil haar oraal bevredigenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:01 schreef Panzermaus het volgende:
Fjorden. Scandinavie.
[ afbeelding ]
Ze is pas sinds gisteren 15. Geen grappen. Toeval wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat je een keer een 15 jarige aantrekkelijk vindt, oké, maar -15 gaat echt te ver, en dat is precies de groep waar jullie op geilen. En dat is gewoon kk ziek.
Op haar blog staat een foto waarbij een 18-jarige Spaanse jongeman met zijn hoofd in haar kruis ligt.quote:
kkziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op haar blog staat een foto waarbij een 18-jarige Spaanse jongeman met zijn hoofd in haar kruis ligt.
Walgelijke post.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op haar blog staat een foto waarbij een 18-jarige Spaanse jongeman met zijn hoofd in haar kruis ligt.
Net alsof je die shit constant zietquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Tsja het is waar je voorkeur ligt he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als toerist zie je die shit wel constant, want daar kom je voor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Net alsof je die shit constant ziet![]()
In brazilië zijn die steden echt verpauperd; allemaal sloppenwijken enz.
(nu kan je de bovenste zin quoten maar ach)
Ik ben ook niet echt een stedentripper, ik zou nooit voor de steden naar een bepaald land gaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Net alsof je die shit constant ziet![]()
In brazilië zijn die steden echt verpauperd; allemaal sloppenwijken enz.
(nu kan je de bovenste zin quoten maar ach)
Ook niet naar Frankrijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een stedentripper, ik zou nooit voor de steden naar een bepaald land gaan.
Misselijkmakende post.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
huh, lijkt net alsof ze klaarliggen om een flinke lading sperma te ontvangen :S
Parijs, Marseille en Bordeaux zijn leuk om te zien hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Franse steden zijn echt het toppunt van kankerkanker.
kkziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
huh, lijkt net alsof ze klaarliggen om een flinke lading sperma te ontvangen :S
Ben in alledrie geweest, vond er echt geen fuck aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Parijs, Marseille en Bordeaux zijn leuk om te zien hoor.
kk otis veger a zemmel :Squote:Op vrijdag 5 november 2010 19:17 schreef Otis2.0 het volgende:
ik ga eten en chillenchillen kusjes allen xxxxx
Idioot.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:33 schreef RickoKun het volgende:
LSD!!!!!! XTC!!!!!!!!!!!!!!! C.O.K.E!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kom op kankerlijers kom oooooop!!!!!!
Ik ken meiden van 14 die er ouder uitzien.quote:
Leeftijd is ook maar een getal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken meiden van 14 die er ouder uitzien.
Dat zei ik ook tegen mijn vriendin, alleen is ze er het niet mee eensquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leeftijd is ook maar een getal.
Waarom ken jij als 30-plusser meisjes van 14?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken meiden van 14 die er ouder uitzien.
In ieder geval niet naar foto's van jou, wat betekent dat je weg mag gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Niet alle meisjes die rond zo'n leeftijd zijn hoeven er kinderachtig/breezerachtig uit te zien.
Vooroordelen, man. Waar gaat dit naar toe.
Op een gegeven moment bereik je een leeftijd dat je vrienden hebt die weer kinderen hebben die zo oud zijn..quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom ken jij als 30-plusser meisjes van 14?
Bij mij stond er net ook een envelopje, die nu weer weg is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben forever alone ik kreeg een PM en nu is ie weg.
nasty ado .. gewoon nasty.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op een gegeven moment bereik je een leeftijd dat je vrienden hebt die weer kinderen hebben die zo oud zijn..
Nastyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |