En ditquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:53 schreef Sportex het volgende:
Ik zag het vannacht, jaIk vond die Mildred eigenlijk nog wel een zwakker verhaal hebben.
Dikzakken die van elk onderwerp een links-rechts discussie willen makenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Het mooiste is nog hoe van Nieuwkerk niet met de meisjes om kan gaan terwijl dit nu net de kanskindjes zijn waar zijn PvdA zo hard voor loopt.
PvdA is nu toch geheel onbelangrijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Het mooiste is nog hoe van Nieuwkerk niet met de meisjes om kan gaan terwijl dit nu net de kanskindjes zijn waar zijn PvdA zo hard voor loopt.
Idd. Boomsma was de enige die normaal/goed was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vond het een gênante vertoning van Martijn van Nieuwenkerk. Had als ''tafelhost'' de situatie weer niet onder controle.
Mensen die nog niet in willen zien hoe schrijdend ver de elite van partijen als groenlinks, d66 en PvdA van de maatschappij af staan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dikzakken die van elk onderwerp een links-rechts discussie willen maken
Nigga please. Dit jankverhaal is inmiddels wel genoeg uitgemolken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:57 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Mensen die nog niet in willen zien hoe schrijdend ver de elite van partijen als groenlinks, d66 en PvdA van de maatschappij af staan.
Sterk verhaal van jequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nigga please. Dit jankverhaal is inmiddels wel genoeg uitgemolken.
Van mij wel ja.quote:
Weet je het zeker? Volgens mij zitten ze alle vier nog vol met de zwemmertjes van Giorgio, Clarence, Orlando en de rest van de tuignegersquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef chroestjov het volgende:
Typisch![]()
Overigens zou ik 2 van de 4 wel raken mits ball gag in hun grote bek.
Klopt zeker, toen waren de meiden ook stil en antwoorden ze de vraag.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef Brawler het volgende:
Het was een genante vertoning.
Zowel van die mokkels, die Mildred én Matthijs van Nieuwkerk
De enige die er nog oprecht wat van probeerde te maken, was Arie Boomsma.
Hulde daarvoor, maar het is wel heel treurig gesteld als hij iemand anders' programma moet proberen te redden
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:08 schreef Brawler het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Volgens mij zitten ze alle vier nog vol met de zwemmertjes van Giorgio, Clarence, Orlando en de rest van de tuignegers
Dan snap je het punt niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:12 schreef DE_krumpel het volgende:
ik heb het net op de frontpage gezien.
het was echt geweldig om te zien, zon dom kind dat zit te vertellen hoe ze iemand mishandelt heeft en dan durven te zeiken dat iedereen nu een verkeerd beeld van ze heeft
dat weten wij niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan snap je het punt niet.
Kijk net als een huurmoordenaar.
Je kan de moorden uitlichten of het normale gezinsleven.
Ze hadden afgesproken dat de serie ging over rappen/dansen... maar zij laat de negatieve dingen zien.
Nee dat weten wij niet, maar daar ging de discussie over.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:17 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
dat weten wij niet.
wij weten niet wie er liegt en wie niet.
en de positieve dingen kunnen niet altijd tegen de negatieve op hoor.
Ze mochten geen pistool meenemen naar binnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:20 schreef ukga het volgende:
4 negers die ruzie hebben met 1 andere neger, wat is het probleem eigenlijk????![]()
![]()
dat die 4 meisjes een grote bek hebben onbeschoft zijn etc.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:20 schreef ukga het volgende:
4 negers die ruzie hebben met 1 andere neger, wat is het probleem eigenlijk????![]()
![]()
Helaas denken veel mensen het beter te weten en veroordelen ze meteen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee dat weten wij niet, maar daar ging de discussie over.
Ach wat is negatief.... mensen vermoorden is niet meteen slecht.
Misschien is dat wel een nog grotere moordenaar/verkrachter enz..
Moorden is niet gelijk zwart wit goed en slecht.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
"Straks kan ik niet eens meer normaal in de winkel broodje gaan stelen!"
Denk het niet, volgens mij verdienen ze niks met sex.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Dit zijn geen "meisjes"; dit zijn hoeren.
Jij komt weinig buiten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Dit zijn geen "meisjes"; dit zijn hoeren.
bij mij stond er geen ondertiteling aan. waar ging het nou precies over?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
'Flinke ruzie', 'grote mond'?
Ik heb het hele stuk bekeken en ben niks van tegengekomen.
Dat idee heb ik wel vaker bij DWDDquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vond het een gênante vertoning van Mathijs van Nieuwkerk. Had als ''tafelhost'' de situatie weer niet onder controle.
Fixed voor grammatica en de waarheidquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:57 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Mensen die nog niet in willen zien hoe schrijnend ver de elite van politieke partijen van de maatschappij af staan.
Inderdaad niet de eerste keerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vond het een gênante vertoning van Mathijs van Nieuwkerk. Had als ''tafelhost'' de situatie weer niet onder controle.
Klopt, maar ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Voor je het weet ben je haar bitch.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:33 schreef ukga het volgende:
Die chick met die pet is wel neukbaar, als ze die .22 eerst uit der lip verwijdert...![]()
Het was toch jonko?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
"Straks kan ik niet eens meer normaal in de winkel broodje gaan kopen!"
Niet heel gek als er 4 negerinnen door je heen schreeuwen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef Broder het volgende:
[..]
Niet heel gek als er 4 negerinnen door je heen schreeuwen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef Broder het volgende:
[..]
Niet heel gek als er 4 negerinnen door je heen schreeuwen.
Lekker denigrerend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind die Mildred nog de meest irritante .... 'Maar lieve schat, ... '
nooit gedacht dat ik het met jou eens zou zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind die Mildred nog de meest irritante .... 'Maar lieve schat, ... '
Nou, het was dus een rauwe en pure documentaire. Alleen de gefilmde snollen wilden graag hun positieve kanten ook benadrukt zien. Maar die vallen in het niet bij hun criminele activiteiten en losgeslagen leven.quote:Een discussie tussen tv-maakster Mildred Roethof en vier meisjes die zij voor haar tv-serie ‘Rauw en puur’ volgde, ontaardde donderdagavond in De Wereld Draait Door in een flinke ruzie. De tienermeisjes worden door Roethof omschreven als ‘losgeslagen gangstermeisjes’ en daar zijn de dames het niet mee eens. “Jullie komen met negatieve shit op beeld!“, schreeuwde één van de meisjes. Roethof: “Ik vind het echt heel erg wat er nu gebeurt. Zij liegen hier keihard.“
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:50 schreef Ritmo het volgende:
Wat een straathoeren.Maar die met die piercing was wel lekker.
Haal die stront uit je ogen en lees de OP.quote:
Ben je familie van de tienermeisjes misschien? Wat grof.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haal die stront uit je ogen en lees de OP.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het was dus een rauwe en pure documentaire. Alleen de gefilmde snollen wilden graag hun positieve kanten ook benadrukt zien. Maar die vallen in het niet bij hun criminele activiteiten en losgeslagen leven.
Opgelost.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben je familie van de tienermeisjes misschien? Wat grof.
Zonder piercing is zij fotomodelmateriaal, wat een schoonheidquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:50 schreef Ritmo het volgende:
Wat een straathoeren.Maar die met die piercing was wel lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |