Dat idee heb ik wel vaker bij DWDDquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vond het een gênante vertoning van Mathijs van Nieuwkerk. Had als ''tafelhost'' de situatie weer niet onder controle.
Fixed voor grammatica en de waarheidquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:57 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Mensen die nog niet in willen zien hoe schrijnend ver de elite van politieke partijen van de maatschappij af staan.
Inderdaad niet de eerste keerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vond het een gênante vertoning van Mathijs van Nieuwkerk. Had als ''tafelhost'' de situatie weer niet onder controle.
Klopt, maar ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Voor je het weet ben je haar bitch.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:33 schreef ukga het volgende:
Die chick met die pet is wel neukbaar, als ze die .22 eerst uit der lip verwijdert...![]()
Het was toch jonko?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
"Straks kan ik niet eens meer normaal in de winkel broodje gaan kopen!"
Niet heel gek als er 4 negerinnen door je heen schreeuwen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef Broder het volgende:
[..]
Niet heel gek als er 4 negerinnen door je heen schreeuwen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef Broder het volgende:
[..]
Niet heel gek als er 4 negerinnen door je heen schreeuwen.
Lekker denigrerend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind die Mildred nog de meest irritante .... 'Maar lieve schat, ... '
nooit gedacht dat ik het met jou eens zou zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind die Mildred nog de meest irritante .... 'Maar lieve schat, ... '
Nou, het was dus een rauwe en pure documentaire. Alleen de gefilmde snollen wilden graag hun positieve kanten ook benadrukt zien. Maar die vallen in het niet bij hun criminele activiteiten en losgeslagen leven.quote:Een discussie tussen tv-maakster Mildred Roethof en vier meisjes die zij voor haar tv-serie ‘Rauw en puur’ volgde, ontaardde donderdagavond in De Wereld Draait Door in een flinke ruzie. De tienermeisjes worden door Roethof omschreven als ‘losgeslagen gangstermeisjes’ en daar zijn de dames het niet mee eens. “Jullie komen met negatieve shit op beeld!“, schreeuwde één van de meisjes. Roethof: “Ik vind het echt heel erg wat er nu gebeurt. Zij liegen hier keihard.“
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:50 schreef Ritmo het volgende:
Wat een straathoeren.Maar die met die piercing was wel lekker.
Haal die stront uit je ogen en lees de OP.quote:
Ben je familie van de tienermeisjes misschien? Wat grof.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haal die stront uit je ogen en lees de OP.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het was dus een rauwe en pure documentaire. Alleen de gefilmde snollen wilden graag hun positieve kanten ook benadrukt zien. Maar die vallen in het niet bij hun criminele activiteiten en losgeslagen leven.
Opgelost.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben je familie van de tienermeisjes misschien? Wat grof.
Zonder piercing is zij fotomodelmateriaal, wat een schoonheidquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:50 schreef Ritmo het volgende:
Wat een straathoeren.Maar die met die piercing was wel lekker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |