quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:33 schreef Lod het volgende:
Als ze na de sex niet gelijk de politie belt
ja, dit dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:33 schreef Lod het volgende:
Als ze na de sex niet gelijk de politie belt
a: ze kijken naar je en giechelen dan van afstand(het liefst in een groepje)quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef telefeun het volgende:
Hoe weet je of een meisje je leuk vind?
En voor meisjes ouder dan 10 jaar??quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:00 schreef rubje het volgende:
[..]
a: ze kijken naar je en giechelen dan van afstand(het liefst in een groepje)
b: ze komen naar je toe en beginnen zo maar een gesprek of vragen iets toevallig
c: ze draaien met hun vingers in hun haar als ze een tijdje bij je staan en als je iets zegt
d: ze lachen mee op elk zogenaamd leuk antwoord van je
etc etc.
je voert haar elke dag chille koekjes zodat ze terug wil komen=p?quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:22 schreef Precizionist het volgende:
Weet je nooit, ik heb een meisje die zegt dat ze me niet leuk vind en dat we gewoon vrienden zijn maar ondertussen kijkt ze veel naar me en wil ze heel graag bij me zijn enz.
... als een broer.quote:
Ik heb geen Nederlandsquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:46 schreef sciter het volgende:
[..]
Zullen we eens naast elkaar zitten bij nederlands?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen NederlandsBij natuurkunde anders?
Ik zou BIOLOGIE kiezen ...quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen NederlandsBij natuurkunde anders?
Body Languagequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef telefeun het volgende:
Hoe weet je of een meisje je leuk vind?
veel lachenn als ze met je praat,lachen om je grappen ook al zijn ze slecht, vaak naar je toekomen (als ze dat durft), lachen als ze naar je kijkt bijv. in de les.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef xkrisstoch het volgende:
nouu, als ze vaak naar je kijkt , en je aandacht probeert te vragen. dat kan al wel een beetje laten ziend at ze je leuk vind enzo .
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:43 schreef sciter het volgende:
[..]
We kunnen ook een keertje naar de bios
Ik weet niet of ik dat wel durf hoorquote:Op zondag 14 november 2010 13:28 schreef sciter het volgende:
[..]
Dan gaan we naar een enge film en dan houden we handjes vast
Altijd jammer als je topic sterft met zo'n afsluiterquote:
Nee, dat betekent niks. Xxxquote:Op maandag 15 november 2010 00:19 schreef jooboo het volgende:
Ehm mensen, het meisje dat ik leuk vind is redelijk verlegen en teruggetrokken. Hoe merk je het dan? Met smsjes stuurt ze wel gewoon Xxxben beetje onzeker of ze me wel leuk vind :$ Thnx iig
Als je niet tegen dit soort vragen kan, Wtf zit je dan op dit topic/subforum?quote:Op maandag 15 november 2010 02:48 schreef Drinky het volgende:
Hoezo moet je zoiets nou vragen?
Meestal weet je dit
of je bent gay
wat zijn Egt soort vragenquote:Op maandag 15 november 2010 09:21 schreef jooboo het volgende:
[..]
Als je niet tegen Egt soort vragen kan, Wtf zit je dan op deze topic/subforum?
Sorry. Zit op m'n telefoon, en t9 stond aan, en heb blijkbaar niet egt goed opgelet. Maar het moet dit zijnquote:
Met een weddenschap ckr, zij mag over me heen poepen, en ik over haar heen zijken zekerquote:Op maandag 15 november 2010 17:26 schreef Nitrouz het volgende:
Ik denk dat als je haar kan overhalen om over jou heen te poepen, dat ze je dan wel leuk vind.
Als je het niet op prijs stelt mag je oprotten.quote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef jooboo het volgende:
[..]
Met een weddenschap ckr, zij mag over me heen poepen, en ik over haar heen zijken zeker![]()
Thnx voor de serieuze reactie man, hoog niveaumaarja, voor een hoog niveau moet je niet op fok! zijn, maar had er meer van verwacht
Jouw woordenboek maakt er automatisch Egt van?quote:Op maandag 15 november 2010 16:42 schreef jooboo het volgende:
[..]
Sorry. Zit op m'n telefoon, en t9 stond aan, en heb blijkbaar niet egt goed opgelet. Maar het moet dit zijn
Ik zei al dat je mocht oprotten, doe dat dan ook.quote:Op maandag 15 november 2010 18:37 schreef jooboo het volgende:
Er zit soms een normale reactie tussen, dus daarom. Maar denk je dat ik nou egt verwacht dat ik serieuze reacties zou krijgen? Hopen wel, verwachten nietmaarja wat een probleem ook
Haha ik vind het wel grappigquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zei al dat je mocht oprotten, doe dat dan ook.
Noemt zichzelf baasquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zei al dat je mocht oprotten, doe dat dan ook.
quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jouw woordenboek maakt er automatisch Egt van?
De jeugd van tegenwoordig, totale verloedering van de taal
Met een hoofdletter. Het zal zijn achternaam wel zijn!quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jouw woordenboek maakt er automatisch Egt van?
De jeugd van tegenwoordig, totale verloedering van de taal
Nee joh, gewoon niet opgelet bij invoeren in t9quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een hoofdletter. Het zal zijn achternaam wel zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |